AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #1 Skrevet 13. september 2024 Kanskje jeg overdriver, men jeg syns dette er veldig ukomfortabelt😭😭 kjæresten er med noen kompiser nå og de har nå invitert noen jenter hos han. Jeg er nokk klar over at jeg drar den litt, men bare tanken på at klokka er 2 på natta nå å jeg sitter i min egen seng hjemme hos meg selv mens han er med jenter hos seg som kanskje til og med ender opp å sove over der er helt grusomt. Stoler jo på han ellers, men en liiiten del av meg er jo litt skeptisk til hva jeg syns om akkurat dette. Er det innafor å spørre han om hvem de er og om han kan be de om å dra nå å aldri inviterte flere jenter dit enn meg og vennene mine?😇 eller er det litt drøyt? (Litt bakinfo: vi har vært sammen i noen år men han har nylig flytta for seg selv så akkurat dette er ganske nytt for meg) Anonymkode: 58d68...6be
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #2 Skrevet 13. september 2024 Hvem er de Anonymkode: 5d3a7...7e2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #3 Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvem er de Anonymkode: 5d3a7...7e2 Hvem da?🙃 Anonymkode: 58d68...6be
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #4 Skrevet 13. september 2024 Blir du sjalu når han kjører buss også? Det er fremmede jenter på bussen veitu! Hvis han hadde vært alene med en jente midt på natta burde du kanskje begynne å stille spørsmål… ellers ikke. Anonymkode: b76ae...bb9
Kassettspiller Skrevet 14. september 2024 #5 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Kanskje jeg overdriver, men jeg syns dette er veldig ukomfortabelt😭😭 kjæresten er med noen kompiser nå og de har nå invitert noen jenter hos han. Jeg er nokk klar over at jeg drar den litt, men bare tanken på at klokka er 2 på natta nå å jeg sitter i min egen seng hjemme hos meg selv mens han er med jenter hos seg som kanskje til og med ender opp å sove over der er helt grusomt. Stoler jo på han ellers, men en liiiten del av meg er jo litt skeptisk til hva jeg syns om akkurat dette. Er det innafor å spørre han om hvem de er og om han kan be de om å dra nå å aldri inviterte flere jenter dit enn meg og vennene mine?😇 eller er det litt drøyt? (Litt bakinfo: vi har vært sammen i noen år men han har nylig flytta for seg selv så akkurat dette er ganske nytt for meg) Anonymkode: 58d68...6be Det kan hende at han føler at du ikke stoler på ham og reagerer negativt på dette. Likevel bør du snakke med ham om dette og dele dine bekymringer. Kommunikasjon er viktig i et forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #6 Skrevet 14. september 2024 Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Det kan hende at han føler at du ikke stoler på ham og reagerer negativt på dette. Likevel bør du snakke med ham om dette og dele dine bekymringer. Kommunikasjon er viktig i et forhold. Jaa vet! Tok det opp, men jeg føler jo meg litt gæren når jeg forteller han hva jeg syns. Jeg tror nokk at jeg overdriver litt, er sikkert bare at dette er veldig nytt for meg som sagt🥲 Anonymkode: 58d68...6be 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #7 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Kanskje jeg overdriver, men jeg syns dette er veldig ukomfortabelt😭😭 kjæresten er med noen kompiser nå og de har nå invitert noen jenter hos han. Jeg er nokk klar over at jeg drar den litt, men bare tanken på at klokka er 2 på natta nå å jeg sitter i min egen seng hjemme hos meg selv mens han er med jenter hos seg som kanskje til og med ender opp å sove over der er helt grusomt. Stoler jo på han ellers, men en liiiten del av meg er jo litt skeptisk til hva jeg syns om akkurat dette. Er det innafor å spørre han om hvem de er og om han kan be de om å dra nå å aldri inviterte flere jenter dit enn meg og vennene mine?😇 eller er det litt drøyt? (Litt bakinfo: vi har vært sammen i noen år men han har nylig flytta for seg selv så akkurat dette er ganske nytt for meg) Anonymkode: 58d68...6be Ikke ok. Ferdig snakket. Sett krav. Anonymkode: 6b0cb...eb4 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #8 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Blir du sjalu når han kjører buss også? Det er fremmede jenter på bussen veitu! Hvis han hadde vært alene med en jente midt på natta burde du kanskje begynne å stille spørsmål… ellers ikke. Anonymkode: b76ae...bb9 Hmm, du har nokk kanskje et poeng ja😅 Anonymkode: 58d68...6be 1
Kassettspiller Skrevet 14. september 2024 #9 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jaa vet! Tok det opp, men jeg føler jo meg litt gæren når jeg forteller han hva jeg syns. Jeg tror nokk at jeg overdriver litt, er sikkert bare at dette er veldig nytt for meg som sagt🥲 Anonymkode: 58d68...6be Det er nok ubehagelig for de fleste at kjæresten har med seg venninner på besøk, spesielt hvis det er alkohol involvert. Du bryr deg om forholdet deres og er litt redd for at noe skal skje, selv om sjansen er liten. 3
Kassettspiller Skrevet 14. september 2024 #10 Skrevet 14. september 2024 At jenter skal få sove over hos ham høres merkelig ut. Hvem er jentene? Er de studentkamerater? Vet de at han er opptatt? Må også huske på at selv om det ikke skjer noe, så handler det om respekten og tegn han viser til deg og andre. 5
ThereGoesBob Skrevet 14. september 2024 #11 Skrevet 14. september 2024 Kjærester kommer og kjærester går. Utrolig hvor mye rart folk velger å finne seg i 🤨 For meg er dette en nobrainer, men så har jeg også en hjerne som analyserer situasjoner og forteller meg det jeg trenger å vite. 3
Jaytee Skrevet 14. september 2024 #12 Skrevet 14. september 2024 Hvem er disse jentene da? Venninner, tilfeldige jenter eller kompisen sine venninner? Når dere har vært sammen i noen år, så regner jeg med at det ikke er noe problem for deg å snakke med han om dette. Mye bedre å kommunisere om dette, så du vet hvor/hvordan ståa er enn å sitte hjemme å lage dine egne scenarioer. 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #13 Skrevet 14. september 2024 Kassettspiller skrev (4 minutter siden): At jenter skal få sove over hos ham høres merkelig ut. Hvem er jentene? Er de studentkamerater? Vet de at han er opptatt? Må også huske på at selv om det ikke skjer noe, så handler det om respekten og tegn han viser til deg og andre. De endte opp med å dra heldigvis (sikkert fordi jeg sa hvor irritert jeg blir hvis de ikke drar nå)🫢 men for å oppklare litt så er det ikke sikkert at de jentene hadde sovet over, men vet kompisene pleier det så derfor var jeg litt redd for at de også skulle det. Men om de hadde invitert jenter hos han en annen gang, er det rart eller vanlig? Jeg synes jo egentlig at det er litt rart når han har kjærste da poenget mef det for han blir borte da. Hadde det vørt hos en av kompisene hans synes jeg det hadde vært noe annet. Setter veldig pris på hva andre mener om dette, siden jeg ofte ikke vet om jeg overdriver eller ikke🥲 Anonymkode: 58d68...6be
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #14 Skrevet 14. september 2024 Enig med de over. For meg hadde kjæreste som inviterer andre damer du ikke kjenner på fest hos seg selv vær total mangel på respekt. Ihvertfall om jeg ikke var invitert selv. Om dere bor langt fra hverandre hadde dette vært ok med et nødskrik dersom de var gamle venner fra mange år tilbake venner kjæreste av kompis eller annen logisk forklaring. Men ingen kan faktisk ta forgitt at slik er greit. Man skal ikke væte naiv og tenke utroskap aldri skjer. Det skjer oftere enn hva man liker å tenke og det er i nettopp slike situasjoner det ofte skjer. På private fester med venner/bekjente. Anonymkode: f1ad3...b98 2
Kassettspiller Skrevet 14. september 2024 #15 Skrevet 14. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): De endte opp med å dra heldigvis (sikkert fordi jeg sa hvor irritert jeg blir hvis de ikke drar nå)🫢 men for å oppklare litt så er det ikke sikkert at de jentene hadde sovet over, men vet kompisene pleier det så derfor var jeg litt redd for at de også skulle det. Men om de hadde invitert jenter hos han en annen gang, er det rart eller vanlig? Jeg synes jo egentlig at det er litt rart når han har kjærste da poenget mef det for han blir borte da. Hadde det vørt hos en av kompisene hans synes jeg det hadde vært noe annet. Setter veldig pris på hva andre mener om dette, siden jeg ofte ikke vet om jeg overdriver eller ikke🥲 Anonymkode: 58d68...6be Det er ikke rart at kompisene ønsker å ha med jenter på besøk. Det kan også hende de brukte din kjæresten sitt hus fordi det var nærmere eller hadde mer plass. Hvis han ønsker å ha med jente/r på besøk, så er det rart. Veldig sjeldent kan menn og kvinner være venner uten noen form for baktanke. Endret 14. september 2024 av Kassettspiller 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #16 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De endte opp med å dra heldigvis (sikkert fordi jeg sa hvor irritert jeg blir hvis de ikke drar nå)🫢 men for å oppklare litt så er det ikke sikkert at de jentene hadde sovet over, men vet kompisene pleier det så derfor var jeg litt redd for at de også skulle det. Men om de hadde invitert jenter hos han en annen gang, er det rart eller vanlig? Jeg synes jo egentlig at det er litt rart når han har kjærste da poenget mef det for han blir borte da. Hadde det vørt hos en av kompisene hans synes jeg det hadde vært noe annet. Setter veldig pris på hva andre mener om dette, siden jeg ofte ikke vet om jeg overdriver eller ikke🥲 Anonymkode: 58d68...6be Noen vil sikkert kalle deg overdrevent sjalu og kontrollerende, men det er like innafor å ikke synes noe om dette dame elsket hos kjæresten sin som å ‘være kul’ å synes det er greit. Jeg var hu kule dama som lata som det var helt ok. Og jeg ble bedratt. Dette var i en fest hos kompisen hans, hvor det kom venninner.. Anonymkode: f1ad3...b98 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #17 Skrevet 14. september 2024 Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Hvis han ønsker å ha med jente/r på besøk, så er det rart. Veldig sjeldent kan menn og kvinner være venner uten noen form for baktanke. Enig i denne selv om jeg vet mange er uenige. Min 30 års lange erfaring med menn og mannlige kompiser har ihvertfall vist at sånt vennskap ofte enten blir komplisert eller på falske premisser. I 9/10 tilfeller har det kommet frem at de vil noe mer enn bare vennskap. Anonymkode: f1ad3...b98 1
Kassettspiller Skrevet 14. september 2024 #18 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enig i denne selv om jeg vet mange er uenige. Min 30 års lange erfaring med menn og mannlige kompiser har ihvertfall vist at sånt vennskap ofte enten blir komplisert eller på falske premisser. I 9/10 tilfeller har det kommet frem at de vil noe mer enn bare vennskap. Anonymkode: f1ad3...b98 Mange kvinner er dessverre naive når det kommer til dette. Jeg skjønner godt hvorfor TS og andre blir bekymret over vennskap med folk av motsatt kjønn. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #19 Skrevet 14. september 2024 Forstår du syns det er ekkelt, hadde jeg også syns 🫂 Anonymkode: 5f8d7...712
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #20 Skrevet 14. september 2024 Skjønner deg godt, ts. Hadde ikke likt det jeg heller. Men hvorfor inviterte han ikke med seg deg på festen? Dårlig gjort, syns jeg Anonymkode: 9262e...414 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå