AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #1 Skrevet 13. september 2024 Har noen testet Tiny rituals baby hair & body wash? Fikk i gave, men har til nå kun badet minsten (6mnd) med baby-olje fra apotek. Skjønner ikke om den inneholder såpe. Lukter veldig sterkt, så er bekymret for om den inneholder for mye parfyme. Anonymkode: 094aa...e72
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #2 Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har noen testet Tiny rituals baby hair & body wash? Fikk i gave, men har til nå kun badet minsten (6mnd) med baby-olje fra apotek. Skjønner ikke om den inneholder såpe. Lukter veldig sterkt, så er bekymret for om den inneholder for mye parfyme. Anonymkode: 094aa...e72 Den inneholder ganske mye rart ja. Parfyme også.. ville ikke brukt den på barna mine Anonymkode: f3331...84f
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #3 Skrevet 13. september 2024 Aqua/Water, Coco-Glucoside, Helianthus Annuus (Sunflower) Hybrid Oil, Glycerin, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice, Betaine, Parfum/Fragrance, Coco-Betaine, Lauroyl/Myristoyl Methyl Glucamide, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Oryza Sativa (Rice) Extract, Xanthan Gum, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Microcrystalline Cellulose, Diutan Gum, Cellulose Gum, Glyceryl Oleate, Sorbic Acid, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Tetrasodium Iminodisuccinate, Lactic Acid, Citric Acid Anonymkode: f3331...84f
anonym_prøver Skrevet 13. september 2024 #4 Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Aqua/Water, Coco-Glucoside, Helianthus Annuus (Sunflower) Hybrid Oil, Glycerin, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice, Betaine, Parfum/Fragrance, Coco-Betaine, Lauroyl/Myristoyl Methyl Glucamide, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Oryza Sativa (Rice) Extract, Xanthan Gum, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Microcrystalline Cellulose, Diutan Gum, Cellulose Gum, Glyceryl Oleate, Sorbic Acid, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Tetrasodium Iminodisuccinate, Lactic Acid, Citric Acid Anonymkode: f3331...84f Jeg fant også innholdslisten, men siden det var så mange rare ord, forstod jeg ikke hva den inneholdt. Derfor jeg spør her om andres erfaringer 😇
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #5 Skrevet 13. september 2024 anonym_prøver skrev (4 minutter siden): Jeg fant også innholdslisten, men siden det var så mange rare ord, forstod jeg ikke hva den inneholdt. Derfor jeg spør her om andres erfaringer 😇 Det er både kokos og parfyme i, noe som babyer ofte kan reagere på. Parfyme generelt bør unngås til barn. Anonymkode: f3331...84f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå