Gå til innhold

Kan noen intuitive/klarsynte lese?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ønsker lesning fra en av dere som er klarsynt ang en mann, hvis noen vil hjelpe? (Jeg svarer ikke dere som gjør narr av klarsynthet).

For rundt 25 år siden var jeg litt interessert i en mann på samme alder. Vi hadde samme fritidsinteresse, og møttes der. Vi flørtet litt forsiktig gjennom et års tid, litt ekstra flørting på fester, og på én fest ble det litt kyssing og intim dansing. Men så stoppet det opp. Månedene gikk, og snart var vi begge utenbys for å studere, i hver vår by.

Jeg har fått kontakt med han de siste årene igjen, da jeg har litt å gjøre med døtrene hans. (Spiller ingen rolle på hvilken måte). Da har det vært helt vennskapelig. Nå har han og kona separert seg og flyttet fra hverandre. Nå har jeg begynt å undre litt på hva han så i meg den gangen, hva det var som gjorde at det ikke ble noe mer da, og jeg lurer også på hva han føler og tenker om meg idag. Er det noen av dere klarsynte som får opp noe? På forhånd tusen takk.

Anonymkode: 8b417...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får umiddelbart opp vennskap - eller egentlig mer bekjentskap. Han har såvidt jeg kan få opp ingen romantiske følelser for deg pr i dag. 

Den gangen var det spenning og jakt - og litt tilfeldig. Han synes du er var (og er) ei trivelig dame og han ville utforske deg og relasjonen. 

Får også opp en spesifikk idrett, om det handler om deres felles interesse i dag eller om det ligger hos han (hans fokus i dag) er jeg usikker på.

Anonymkode: feda8...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg får umiddelbart opp vennskap - eller egentlig mer bekjentskap. Han har såvidt jeg kan få opp ingen romantiske følelser for deg pr i dag. 

Den gangen var det spenning og jakt - og litt tilfeldig. Han synes du er var (og er) ei trivelig dame og han ville utforske deg og relasjonen. 

Får også opp en spesifikk idrett, om det handler om deres felles interesse i dag eller om det ligger hos han (hans fokus i dag) er jeg usikker på.

Anonymkode: feda8...86c

Tusen takk for svar. Da kan jeg slippe taket i den idéen om at det kanskje kunne ligge noen romantiske muligheter der. 
Jeg vet ikke hvilken idrett du får opp, kjenner ikke til at han driver noen spesifikk form for idrett, annet enn at jeg kan tenke meg han trener på et vis, for han er sunn og fysisk godt trent. Takk igjen for lesningen😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt enig i lesningen over her for jeg kjenner på et potensiale her. Det er pr nå ikke den kontakten dere hadde, men det kan være verdt  å utforske. Det som var mellom dere den gangen, var ikke bare vennskap  og jeg tenker du har lite å tape på å kontakte han. Han kjenner på en nysgjerrighet overfor deg. Ta en sjanse :) heier på deg! 

Anonymkode: 5c84f...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du må i alle fall ikke la muligheten til å finne ut hvor han står, tenker om deg osv. Har ikke noe for deg i dag betyr jo bare at han kanskje må minnes på deg og plutselig er det ting som vekkes til live av følelser,

Anonymkode: 7c905...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg er ikke helt enig i lesningen over her for jeg kjenner på et potensiale her. Det er pr nå ikke den kontakten dere hadde, men det kan være verdt  å utforske. Det som var mellom dere den gangen, var ikke bare vennskap  og jeg tenker du har lite å tape på å kontakte han. Han kjenner på en nysgjerrighet overfor deg. Ta en sjanse :) heier på deg! 

Anonymkode: 5c84f...022

Tusen takk for svar, så spennende at du ser potensiale for noe mer!! Kanskje jeg skal våge å ta litt forsiktig kontakt da, og se hva som skjer☺️ Glad for at du forteller hva du ser! 💛

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

TS, du må i alle fall ikke la muligheten til å finne ut hvor han står, tenker om deg osv. Har ikke noe for deg i dag betyr jo bare at han kanskje må minnes på deg og plutselig er det ting som vekkes til live av følelser,

Anonymkode: 7c905...0c6

Tusen takk for svar, ja du har kanskje rett i at jeg må forsøke☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...