AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #1 Skrevet 13. september 2024 Jeg skal skrive kortfattet, men gikk ifra mitt eks som jeg tilslutt skjønte hadde vært psysisk voldig siste årene i vårt forhold. Vi har barn. Og det ble veldig stygt når jeg forlot han.. politi ble innblandet osv, og jeg har advokat og han er selv under etterforskning hos politiet for det som har skjedd (jeg har ikke anmeldt da politiet sa jeg trengte ikke). Nå har han hatt besøksforbud før men ikke noe pågående nå enn advarsel fra advokat min.. han har "oppført" seg fint siste måneden. Og nå fikk jeg en telefon fra søsteren hans, som avogtil spør etter barna osv. Jeg har null kontakt med eksen. Men idag var hun helt ute av seg, og bønnfalt meg om å møte eksen min etter jobb. Han var så lei seg og savnet meg, han skulle tilogmed ta med ut på middag og vi måtte ordne opp i det og hvor viktig det var å tilgi han , for i deres kultur er det kvinnen som skal si unnskyld. Jeg ble satt ut,og litt redd men samtidig veldig veldig lei meg. Hun sa sted og tid jeg kunne møte og ba meg ringe han. Jeg sa nei det går ikke, og føler jeg må blokkere henne nå? Så begynte hun med at jeg hadde vært så ufin mot han osv.. Jeg ble helt sjokkert. Men føler meg veldig trist samtidig. Er det unormal reaksjon? Anonymkode: e5463...f97 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #2 Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg skal skrive kortfattet, men gikk ifra mitt eks som jeg tilslutt skjønte hadde vært psysisk voldig siste årene i vårt forhold. Vi har barn. Og det ble veldig stygt når jeg forlot han.. politi ble innblandet osv, og jeg har advokat og han er selv under etterforskning hos politiet for det som har skjedd (jeg har ikke anmeldt da politiet sa jeg trengte ikke). Nå har han hatt besøksforbud før men ikke noe pågående nå enn advarsel fra advokat min.. han har "oppført" seg fint siste måneden. Og nå fikk jeg en telefon fra søsteren hans, som avogtil spør etter barna osv. Jeg har null kontakt med eksen. Men idag var hun helt ute av seg, og bønnfalt meg om å møte eksen min etter jobb. Han var så lei seg og savnet meg, han skulle tilogmed ta med ut på middag og vi måtte ordne opp i det og hvor viktig det var å tilgi han , for i deres kultur er det kvinnen som skal si unnskyld. Jeg ble satt ut,og litt redd men samtidig veldig veldig lei meg. Hun sa sted og tid jeg kunne møte og ba meg ringe han. Jeg sa nei det går ikke, og føler jeg må blokkere henne nå? Så begynte hun med at jeg hadde vært så ufin mot han osv.. Jeg ble helt sjokkert. Men føler meg veldig trist samtidig. Er det unormal reaksjon? Anonymkode: e5463...f97 Så godt du sto på et nei! Vær obs på at når du har vært i et voldelig forhold så går ikke risikoen for vold over med en gang du er ute, det er ofte i tiden etterpå det er skummelt. IKKE møt denne mannen, under noen omstendighet. At søsteren ringer deg på den måten er manipulerende og utspekulert. Søk nytt besøksforbud hvis det gamle er utløpt. Da kan han heller ikke bruke andre for å kontakte deg. Masse lykke til ❤️ Anonymkode: b7434...14f 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå