Gå til innhold

Sykt skuffa over lokalet....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hva forventer du her inne? At noen på magisk vis skal fikse noe? Eller føler du bare for å skrive en haug med dritt?

Jeg regner med at som den oppegående voksne personen du er har en kontrakt som beskriver det du sier. Du skulle da brukt denne og vist til alle manglene før du betalte regningen.

Nå har du akseptert ved at det er betalt. Så slutt sutre. Du skulle tatt ansvar for lenge siden. 

Skulle tro alle her inne på kg gikk i barnehagen. 

Anonymkode: 7d9df...8d5

Var vel mest for å klage til noen? Er veldig frustrerende å bli irritert/lei seg over noe som man ikke føler eller kan snakke med om til noen. meg for eksempel får ikke virkelig snakket ut om dette til min mann eller andre fordi jeg 1. ikke vil være uttaknemlig, 2. de vil jeg skal tenke på bryllupet mitt som en bra dag, ikke over feilene. 

kanskje litt på samme måte som du uttrykte "sinne", eller hva enn du vil kalle den irritable kommentaren? var det konstruktivt? eller følte du bare for å skrive noe for å få utløp for dine følelser?

Anonymkode: 69e0e...4e8

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanskelig å tenke der og da at det er noe galt. Man må sette seg ned og reflektere ordentlig over dagen og det man fikk.. Jeg ville skrevet ned alle mangler/feil og satt det opp mot kontrakten. Så ville jeg bedt om prisreduksjon/penger tilbake for dette. Du kan jo ringe forbrukerrådet og høre om de har noen tips.. 

Anonymkode: 2a491...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...