AnonymBruker Skrevet 13. september #1 Del Skrevet 13. september Giftet meg i sommer på et veldig fint strandhotell, vi fikk god oppløging frem til det faktisk skulle gjøres noe, følte de prioriterte de andre gjestene forran oss. Må egentlig bare få skrivd ut klagene for det gjorde meg litt trist: - vi hadde booket en veldig fin middagssal til velkomtmiddag dagen før (50% av gjestene var langveisfra) men når vi kom til hotellet var det andre gjester på midaggsrommet vårt, og vi måtte spise i en annen sal... etter de fleste hadde sutte seg. - når gjestene ankom hotellet var det ingen velkomst, egentlig var det som ingen av de ansatte visste det var bryllup. vi hadde betalt for mange rom for brudefølget og familie, det hadde de ikke noe kunnskap om i resepsjonen (etter mye snakk med hotellet om at dette var fikset 100%) - halvparten av lokalet var utsikten, men de sa det ikke var mulig å ta opp gardinene på dagen, selv om jeg hadde blitt fortalt flere ganger at de skulle være oppe, fikk heller ingen grunn til hvorfor. - maten kom ut utrolig treigt og veldig "hakete", når halvparten av salen var ferdig med sin middag, satt andre halvparten uten mat - hovmesteren kom sent og gikk tidelig (vi ankom lokalet 1400 hun kom 1500, vi skulle ha henne hele dagen, hun dro 1600) - høytalerene var ikke koblet på så ingen musikk til dansing, mannen reddet det med "etterfest på stranda" - skulle være et alkoholfritt bryllup (untatt etterfest både for religiøs og nykter gjester (over 70%), de serverte kun alkohol som velkomstdrink, vi hadde betalt ekstra for ingen alkohol/bar - brudesuiten hadde de gitt ut til noen andre kl11 dagen etter (i kontrakten sto det sen utskjekk klokka 1300) følte meg rett og slett ignorert hele dagen... og dette var en ekstremt dyr plass hvor vi hadde leid ut 60% av rommene alt i alt ble det 700000 (inkl rommene). trenger ingen kommetar på prisen for denne 2 dagers afferen var ikke jeg som betalte uansett men... dette var aboslutt for dårlig, eller er jeg bare ekstremt sutrete. Anonymkode: 47db1...659 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #2 Del Skrevet 13. september Da hadde jeg notert ned alt dette og bedt om reduksjon i pris. Anonymkode: 59ea0...d8a 29 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #3 Del Skrevet 13. september Forstår godt du er skuffet over stedet! All grunn til det. Her var det så mye rot og avtalebrudd fra leverandør at dere sikkert burde få advokat til å se på det og jobbe mot et heftig prisavslag! Utover det, forsøk å ikke la dette få stjele noe av gleden din over dagen. Fokuser på alt det positive, at du og mannen ble gift, så mange som var glade i dere som kunne møte opp, at du har en positiv mann som greide å snu manglende musikk til en positiv stund på stranden for alle ++++. Velg å huske det positive, det gode, de nære øyeblikkene, gleden - og velg å ta det med deg videre! Anonymkode: d2738...2d2 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #4 Del Skrevet 13. september 3 minutter siden, AnonymBruker said: Forstår godt du er skuffet over stedet! All grunn til det. Her var det så mye rot og avtalebrudd fra leverandør at dere sikkert burde få advokat til å se på det og jobbe mot et heftig prisavslag! Utover det, forsøk å ikke la dette få stjele noe av gleden din over dagen. Fokuser på alt det positive, at du og mannen ble gift, så mange som var glade i dere som kunne møte opp, at du har en positiv mann som greide å snu manglende musikk til en positiv stund på stranden for alle ++++. Velg å huske det positive, det gode, de nære øyeblikkene, gleden - og velg å ta det med deg videre! Anonymkode: d2738...2d2 positiv er han ja, var vel bare greit å få klaget litt, han er veldig enig med deg at det ikke skal lage negative minner om dagen... ville bare få det ut men tusen takk Anonymkode: 47db1...659 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #5 Del Skrevet 13. september Gratulerer! Her har dere ikke fått det dere betalte for, og det er heller ikke mulig å gjøre dette om. Klag, og be om kompensasjon. Anonymkode: 6774d...a37 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #6 Del Skrevet 13. september Enig med de over. Dette bør du klage på, og så reiser du og mannen på en romantisk liten ferietur for pengene dere får i kompensasjon. Dette var bare så utrolig dårlig, skikkelig uproffesjonelt. Anonymkode: 2a2a7...3ea 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #7 Del Skrevet 13. september Anmeldelse på tripadvisor. Da legger de seg flat Anonymkode: a28ce...6ba 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #8 Del Skrevet 14. september Om man leter finner man alltid noe å irritere seg over. Her var det en del punkter som jeg ikke helt forstår skal ha så stor betydning, og en del som synes som rene misforståelser. For eksempel hovmester gikk tidlig - hvilken betydning fikk det for dere? Mix up med alkohol - ville ikke brydd meg, bare bedt om refusjon Bedt om å være ute av rommet kl 11, når jeg har kontrakt på 13. Det kunne de bare glemme. Og jeg har vært i mange bryllup der det er booket rom. Slik er det for hotellet nesten hver lørdag i sesong, det er ingen stor sak. Gjestene kommer og sjekker inn som vanlig, uten noen spesiell velkomst. Anonymkode: 72d6e...0ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #9 Del Skrevet 14. september Jeg er uenig med svaret over meg. For meg høres dette helt klart ut som om de har overbooket med ett bryllup mer enn de hadde kapasitet til den helgen. Flere av punkene tyder på dette. Hvor lenge er det siden? Skriv dette om til en klage og send til hotellet umiddelbart. Hvis du ikke får svar, skriver du en anmeldelse på Google, Tripadvisor og eventuelt andre tilgjengelige sider, men skriv klagen kort og saklig: f.eks "Vi booket til bryllup lang tid i forveien, men vi opplevde flere mangler, feil og direkte kontraktsbrudd. Vi har forsøkt å klage til hotellet direkte uten å engang få svar. Ekstremt useriøs drift av et stort hotell. De fleste ansatte stilte seg utenforstående til vårt bryllup i det hele tatt, og de var ikke behjelpelige til å rette opp i kontraktsbruddene når vi påpekte dem. Vi ble heller ikke tilbudt noen kompensasjon." Dette burde du absolutt kunne forvente kompensasjon for TS! Anonymkode: acca8...d87 4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #10 Del Skrevet 14. september Be om et møte og klag. Her bør dere få redukjson i prisen for en del av punktene. Anonymkode: dc2c1...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 14. september #11 Del Skrevet 14. september Dette hadde jeg også klagd på! Hvis de ikke gir kompensasjon så hadde jeg skrevet anmeldelse på alle steder på internettet slik flere har sagt du kan gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #12 Del Skrevet 14. september Dette hadde jeg ikke funnet meg i, hadde klaget og klaget! Allerede den dagen, hadde varslet om at dette var ikke bra nok. Og det at de booket noen inn i suiten 2 timer før dere skulle være ute, så useriøst. Anonymkode: 41087...be7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #13 Del Skrevet 14. september Nå kommenterer jeg strengt tatt prisen her, men det får stå sin prøve😂 Om noen vil og kan bruke slike summer på et bryllup, er det deres sak. Men til den prisen, kan man, og skal man forvente en helt annen profesjonalitet enn det dere fikk. Så her må dere ta kontakt med hotellet, forlanger svar på alt som ikke ble som avtalt, og forlange en kraftig økonomisk kompensasjon. Hvorfor kunne ikke gardinene være åpne? Og hvorfor krevde du ikke er skikkelig svar på det? Jeg hadde personlig bare gått og åpnet de uansett. Gardiner har ikke en bygningsmessig styrke, så hverken vindu eller vegg hadde ramlet ned om de ble åpnet. At de serverte alkohol når de ikke skulle, er egentlig uhørt. Om noen da ikke får med seg at det var alkohol, drakk det og så kjørte bil, hvem er da ansvarlig? At rom dere har bestilt, både til middagen og til å sove, ikke er ledige som avtalt, er også uhørt. Jeg ville krevd avslag på alt som hadde med romleie å gjøre, og også maten siden det ikke fungerte som det skal det heller. Her burde dere fått minst 200 000 tilbake, og det er egentlig prosentvis lite. (Jeg klagde på ting fra mitt bryllup, da fikk vi 50% tilbake. Men det var ikke snakk om lokale) Prøv å gled deg over dagen likevel, og legg det bak deg når dere er ferdig med klagen. Men klage må dere gjøre. Har man bryllup på et hotell, og i den prisklassen, da skal det være profesjonalitet fra ende til annen. Anonymkode: f7b69...b6a 8 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #14 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 8.38): Nå kommenterer jeg strengt tatt prisen her, men det får stå sin prøve😂 Om noen vil og kan bruke slike summer på et bryllup, er det deres sak. Men til den prisen, kan man, og skal man forvente en helt annen profesjonalitet enn det dere fikk. Så her må dere ta kontakt med hotellet, forlanger svar på alt som ikke ble som avtalt, og forlange en kraftig økonomisk kompensasjon. Hvorfor kunne ikke gardinene være åpne? Og hvorfor krevde du ikke er skikkelig svar på det? Jeg hadde personlig bare gått og åpnet de uansett. Gardiner har ikke en bygningsmessig styrke, så hverken vindu eller vegg hadde ramlet ned om de ble åpnet. At de serverte alkohol når de ikke skulle, er egentlig uhørt. Om noen da ikke får med seg at det var alkohol, drakk det og så kjørte bil, hvem er da ansvarlig? At rom dere har bestilt, både til middagen og til å sove, ikke er ledige som avtalt, er også uhørt. Jeg ville krevd avslag på alt som hadde med romleie å gjøre, og også maten siden det ikke fungerte som det skal det heller. Her burde dere fått minst 200 000 tilbake, og det er egentlig prosentvis lite. (Jeg klagde på ting fra mitt bryllup, da fikk vi 50% tilbake. Men det var ikke snakk om lokale) Prøv å gled deg over dagen likevel, og legg det bak deg når dere er ferdig med klagen. Men klage må dere gjøre. Har man bryllup på et hotell, og i den prisklassen, da skal det være profesjonalitet fra ende til annen. Anonymkode: f7b69...b6a Enig med deg! Når det gjelder gardiner så kan det være det er snakk om sånn solskjerming som er utenpå vinduene. De justeres gjerne for hele siden av bygget samtidig, hvertfall i store felt. Er det jeg ser for meg ut i fra beskrivelsen. Og det vil jo nødvendigvis ødelegge utsikten veldig om de er nede hele dagen. Anonymkode: 9fc96...8bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #15 Del Skrevet 15. september I sommer? Litt sent å klage nå kanskje….? Bør jo gjøres muntlig med en gang, og skriftlig rett etterpå (i rimelig tid), spørs om ikke tiden har løpt litt fra dere, men for all del… prøv! Anonymkode: d919c...155 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #16 Del Skrevet 15. september Klart avtalebrudd. Håper dere har klaget. Anonymkode: 17970...a0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #17 Del Skrevet 15. september Kjempedårlig, send klage så fort som mulig så du ikke mister rettighetene dine! Få gjerne noen som er flink til å skrive klagebrev til å gjøre det for deg! Jeg skriver ofte formelle brev i forbindelse med jobben og er ganske ok til det, gjorde dette for min mann og har bestandig fått igjennom klager både for ferier og tilogmed på bilen vår 😅. Så det lønner seg å se hvordan du skal formulere deg for å få mest mulig igjen! Anonymkode: c6986...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #18 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 23.57): Giftet meg i sommer på et veldig fint strandhotell, vi fikk god oppløging frem til det faktisk skulle gjøres noe, følte de prioriterte de andre gjestene forran oss. Må egentlig bare få skrivd ut klagene for det gjorde meg litt trist: - vi hadde booket en veldig fin middagssal til velkomtmiddag dagen før (50% av gjestene var langveisfra) men når vi kom til hotellet var det andre gjester på midaggsrommet vårt, og vi måtte spise i en annen sal... etter de fleste hadde sutte seg. - når gjestene ankom hotellet var det ingen velkomst, egentlig var det som ingen av de ansatte visste det var bryllup. vi hadde betalt for mange rom for brudefølget og familie, det hadde de ikke noe kunnskap om i resepsjonen (etter mye snakk med hotellet om at dette var fikset 100%) - halvparten av lokalet var utsikten, men de sa det ikke var mulig å ta opp gardinene på dagen, selv om jeg hadde blitt fortalt flere ganger at de skulle være oppe, fikk heller ingen grunn til hvorfor. - maten kom ut utrolig treigt og veldig "hakete", når halvparten av salen var ferdig med sin middag, satt andre halvparten uten mat - hovmesteren kom sent og gikk tidelig (vi ankom lokalet 1400 hun kom 1500, vi skulle ha henne hele dagen, hun dro 1600) - høytalerene var ikke koblet på så ingen musikk til dansing, mannen reddet det med "etterfest på stranda" - skulle være et alkoholfritt bryllup (untatt etterfest både for religiøs og nykter gjester (over 70%), de serverte kun alkohol som velkomstdrink, vi hadde betalt ekstra for ingen alkohol/bar - brudesuiten hadde de gitt ut til noen andre kl11 dagen etter (i kontrakten sto det sen utskjekk klokka 1300) følte meg rett og slett ignorert hele dagen... og dette var en ekstremt dyr plass hvor vi hadde leid ut 60% av rommene alt i alt ble det 700000 (inkl rommene). trenger ingen kommetar på prisen for denne 2 dagers afferen var ikke jeg som betalte uansett men... dette var aboslutt for dårlig, eller er jeg bare ekstremt sutrete. Anonymkode: 47db1...659 Hva forventer du her inne? At noen på magisk vis skal fikse noe? Eller føler du bare for å skrive en haug med dritt? Jeg regner med at som den oppegående voksne personen du er har en kontrakt som beskriver det du sier. Du skulle da brukt denne og vist til alle manglene før du betalte regningen. Nå har du akseptert ved at det er betalt. Så slutt sutre. Du skulle tatt ansvar for lenge siden. Skulle tro alle her inne på kg gikk i barnehagen. Anonymkode: 7d9df...8d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 15. september #19 Del Skrevet 15. september Jeg hadde absolutt klagd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #20 Del Skrevet 15. september Hadde klager og krevd prisavslag. Anonymkode: cf28c...bc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå