AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #1 Del Skrevet 13. september 2024 Svarte på en brukerundersøkelse om trivsel på jobben og svarte negativt på hvordan leder gjør jobben. La til kommentar på hvordan leder kunne bli bedre på. Vi er kun 13-14 stk på arbeidsplassen og er redd for at leder kan skjønne hvem som har skrevet hva. Bør jeg ha dårlig samvittighet? Anonymkode: 5e7c7...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #2 Del Skrevet 13. september 2024 På HVA leder kunne bli bedre på* Anonymkode: 5e7c7...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #3 Del Skrevet 13. september 2024 Jeg svarer av prinsipp aldri på slike undersøkelser. Anonymkode: f4a2c...f97 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #4 Del Skrevet 13. september 2024 Er du sikker på at det er dårlig samvittighet du har? Anonymkode: 5e400...d39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #5 Del Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Er du sikker på at det er dårlig samvittighet du har? Anonymkode: 5e400...d39 Hva annet skulle det være? Anonymkode: 5e7c7...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #6 Del Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva annet skulle det være? Anonymkode: 5e7c7...bfc Du skriver selv at du er redd leder skal skjønne hvem som har skrevet hva, så bekymring er da en mer naturlig følelse. Anonymkode: a84a4...132 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 13. september 2024 #7 Del Skrevet 13. september 2024 du burde ikke ha dårlig samvittighet dersom kommentaren var en ærlig betraktning, men du kan ha det dersom anonymiteten gjorde at du la til ekstra negativitet om lederens atferd. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #8 Del Skrevet 13. september 2024 Tror du er redd for å bli avslørt Anonymkode: c244f...0a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akryl Skrevet 13. september 2024 #9 Del Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Svarte på en brukerundersøkelse om trivsel på jobben og svarte negativt på hvordan leder gjør jobben. La til kommentar på hvordan leder kunne bli bedre på. Vi er kun 13-14 stk på arbeidsplassen og er redd for at leder kan skjønne hvem som har skrevet hva. Bør jeg ha dårlig samvittighet? Anonymkode: 5e7c7...bfc Du trenger ikke dårlig samvittighet. Du bare svarte det de spurte om. Du er egentlig redd. Dette tyder på at du bør bytte jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 13. september 2024 #10 Del Skrevet 13. september 2024 Det er viktig for leder å få tilbakemeldinger på det som er negativt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #11 Del Skrevet 14. september 2024 Neida ikke ha det. Forstår det er en ekkel sosial situasjon, men som prinsipp så er det bra med tilbakemeldinger og om den la oss si er urimelig så er jo det noe som uansett må vurderes. Din jobb bar å være ærlig, så får sjefen ta det derfra 😊 Det er nok en tøff Jobb å være sjef, så sier ikke at de ikke er menneske samtidig som de er posisjonen sin, men tilbakemeldinger er jo en del av jobben. Anonymkode: 5dcdb...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #12 Del Skrevet 14. september 2024 Meowmere skrev (1 time siden): Det er viktig for leder å få tilbakemeldinger på det som er negativt også. Sikkert. Vet ikke hvordan slike undersøkelser vises for sjefene som ser dem. Ser de hvert enkelt svar en person har svart, eller blir det mer statistisk som f.eks 13 svarte "delvis enig" 1 svarte "helt enig"..? Det er jo litt ekkelt hvis sjefen skjønner hvem som har svart hva. Følte kanskje jeg svarte litt for negativt. Det er ubehagelig å huke av for "uenig" i at leder gjør en god jobb. Samtidig har jeg alltid følt at vedkommende sluntrer unna på enkelte ting. Anonymkode: 5e7c7...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 14. september 2024 #13 Del Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Sikkert. Vet ikke hvordan slike undersøkelser vises for sjefene som ser dem. Ser de hvert enkelt svar en person har svart, eller blir det mer statistisk som f.eks 13 svarte "delvis enig" 1 svarte "helt enig"..? Det er jo litt ekkelt hvis sjefen skjønner hvem som har svart hva. Følte kanskje jeg svarte litt for negativt. Det er ubehagelig å huke av for "uenig" i at leder gjør en god jobb. Samtidig har jeg alltid følt at vedkommende sluntrer unna på enkelte ting. Anonymkode: 5e7c7...bfc Hvordan svarene blir vist for sjefene skal informeres om før du gjør undersøkningen. Er det en undersøking initiert av HR? Ofte bruker det å være slik at ledere med mindre enn 7 ansatte får en komprimert rapport så det ikke skal bli enkelt å lese ut hvem som har skrevet hva. Det er viktig å være ærlig. Har du en god leder skal hen bruke tilfelle for videreutvikling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #14 Del Skrevet 14. september 2024 Det skjedde med meg... Svarte på en anonym undersøkelse, og skrev en kommentar om at lederne burde ta seg et kurs i ledelse. Sjefen oppsøkte meg på jobben og sa han skjønte hvem det var som hadde skrevet det, og gav meg en hel bøtte med kjeft. Han guilt-trippet meg og fikk meg til å føle meg som om jeg var verdens verste menneske og at han var et offer. ALDRI svar på sånne undersøkelser. De er ikke anonyme på en flekk! Anonymkode: 36be6...53e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå