Gå til innhold

Gratulasjoner på facebook.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette har jeg lurt på en stund, hvorfor gratulerer folk som bor sammen hverandre på facebook? Typ skriver på veggen til ektefelle/samboer? 

Anonymkode: cd427...ebc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

syns det er litt gøy jeg, selv er det litt ironisk menmen er jo ikke det værste jeg har gjort😄

Anonymkode: 860a3...e34

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg også på... Kanskje man må vise resten av verden at man husker bursdagen? Føles veldig falskt og merkelig ut for min del.. 

Har forøvrig ikke synlig bursdag på Facebook, og har tatt bort muligheten for at folk kan skrive innlegg på profilen min. Jeg synes det er mye koseligere å få SMSer av de som faktisk bryr seg om bursdagen min, enn de jeg gikk på ungdomsskolen med for 7-8 år siden, som skriver tidenes mest upersonlige bursdagshilsen en gang i året, og det er det man "snakkes" hele året 😅

Men samboeren sender ikke sms heller da, heldigvis. Han sier det når jeg våkner, med kake på senga ❤️

Anonymkode: 93c7c...41a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det lurer jeg også på... Kanskje man må vise resten av verden at man husker bursdagen? Føles veldig falskt og merkelig ut for min del.. 

Har forøvrig ikke synlig bursdag på Facebook, og har tatt bort muligheten for at folk kan skrive innlegg på profilen min. Jeg synes det er mye koseligere å få SMSer av de som faktisk bryr seg om bursdagen min, enn de jeg gikk på ungdomsskolen med for 7-8 år siden, som skriver tidenes mest upersonlige bursdagshilsen en gang i året, og det er det man "snakkes" hele året 😅

Men samboeren sender ikke sms heller da, heldigvis. Han sier det når jeg våkner, med kake på senga ❤️

Anonymkode: 93c7c...41a

Jeg heller har ikke bursdagen på facebook, eller snapchat. Synes det er så kleint og rart når mennesker som sitter i samme sofa om kvelden og sover i samme seng skriver på veggen. Jeg skjønner det søren meg ikke 😂 

Men jeg skjønner ikke lange poster med masse bildet av at «Johannes» blir 4år heller. Der foreldrene gratulerer sitt eget barn på facebook. Viser de liksom posten til ungen? «Se her har hun jeh møtte på speiderleir for 17år siden gratulert det!! Juhuu!!» 

Anonymkode: cd427...ebc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fordra gratulasjoner på face og har fjernet egen bursdag i tillegg til å sperre veggen min for innlegg. Gratulerer heller aldri noen på face, untatt samboeren min, dessverre 😂 Jeg synes det er kleint, men han får så mange og synes det er kjipt om ingen av dem skal være fra dama, så da biter jeg det i meg siden det er "viktig" for ham. 

Anonymkode: 77d90...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...