AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #1 Del Skrevet 13. september 2024 I Oslo. Noen som kjenner til, eller har noe informasjon om denne? Finner ingenting ved nettsøk. Skulle gjerne visst mer 😊 Anonymkode: caad7...ff9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #2 Del Skrevet 18. september 2024 En av de som eide familieselskapet, Tor Gundersen, døde for noe år siden og det står litt informasjon i nekrologen i Sandefjord Blad som du kan søke opp. Carl O Johansen var kjent for å ha veldig gode paraplyer, jeg har hatt flere. De hadde en butikk i Pløens gate i Oslo, men den ble nedlagt en gang rundt 1990 tror jeg. Husker at de hadde plakater om 100års- jubileum, så oppstarten må ha vært rundt 1880. Anonymkode: b1a9c...243 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egilg Skrevet 10. oktober 2024 #3 Del Skrevet 10. oktober 2024 Hei, jeg vet mye om dette, hva lurer du på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egilg Skrevet 10. oktober 2024 #4 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 15.31): En av de som eide familieselskapet, Tor Gundersen, døde for noe år siden og det står litt informasjon i nekrologen i Sandefjord Blad som du kan søke opp. Carl O Johansen var kjent for å ha veldig gode paraplyer, jeg har hatt flere. De hadde en butikk i Pløens gate i Oslo, men den ble nedlagt en gang rundt 1990 tror jeg. Husker at de hadde plakater om 100års- jubileum, så oppstarten må ha vært rundt 1880. Anonymkode: b1a9c...243 Ekspander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egilg Skrevet 10. oktober 2024 #5 Del Skrevet 10. oktober 2024 Det ble startet i 1843, på Hammersborg. Jeg kjøpte det av min familie i 2000 etter 157 års drift. Etter dette fusjonerte jeg med et selskap som het Janic. Og nytt navn ble Janic&carlo as Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå