Gå til innhold

Fått følelser for kollega, han sa han likte meg i dag. Et problem er på vei ut fra forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En annen kollega kom og snakket med han, fordi han så vi har hatt en veldig hyggelig Tone. Da hadde han sagt han likte meg og hadde følelser. Jeg har prøvd og la være men jeg klarer ikke slutte og smile og føle meg vel rundt han. Men siden jeg er i et brudd nå, nettopp skjedd utelukket av han andre.  Ikke delt noe særlig om han jeg har nå negativ fordi det kan skape større vansker. Jeg og han jeg jobber med har jobbet sammen lenge og han begynner snart på en annen avdeling en min. Men jeg vet ikke jeg føler enorm tiltrekning som jeg tidligere ikke har gjort. Han kollegaen har også en mild autisme, ikke noe problem det har kjennskap til autisme i nær relasjon uten og fortelle hvor nært. 

Anonymkode: dbfad...eb8

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

En annen kollega kom og snakket med han, fordi han så vi har hatt en veldig hyggelig Tone. Da hadde han sagt han likte meg og hadde følelser. Jeg har prøvd og la være men jeg klarer ikke slutte og smile og føle meg vel rundt han. Men siden jeg er i et brudd nå, nettopp skjedd utelukket av han andre.  Ikke delt noe særlig om han jeg har nå negativ fordi det kan skape større vansker. Jeg og han jeg jobber med har jobbet sammen lenge og han begynner snart på en annen avdeling en min. Men jeg vet ikke jeg føler enorm tiltrekning som jeg tidligere ikke har gjort. Han kollegaen har også en mild autisme, ikke noe problem det har kjennskap til autisme i nær relasjon uten og fortelle hvor nært. 

Det har skjedd meg st jeg tror jeg har hatt følelser for noen jeg omgås mye når det har manglet endel i eget forhold. Jeg oppdaget noe rart da jeg ble alene, interessene for fyren forsvant helt. Han var jo ikke min type i det hele tatt. 

Det kan være det samme hos deg  

Anonymkode: 42dfb...efe

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det har skjedd meg st jeg tror jeg har hatt følelser for noen jeg omgås mye når det har manglet endel i eget forhold. Jeg oppdaget noe rart da jeg ble alene, interessene for fyren forsvant helt. Han var jo ikke min type i det hele tatt. 

Det kan være det samme hos deg  

Anonymkode: 42dfb...efe

Sikkert riktig her

Anonymkode: 7001d...37c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjønte egentlig ikke helt hva du prøvde å skrive? Det var veldig mye dårlige og ufullstendige setninger. 

Er du forelska i en på jobb, han har også følelser for deg, men en annen på jobb prøvde å snakke dere fra det? 

Anonymkode: 2300a...d79

• Liker 2
Skrevet

Kan du prøve å skrive teksten på nytt, og litt bedre, for jeg klarte ikke å få tak i hva du skriver..

Anonymkode: 69c76...03f

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror du skriver akkurat det du tenker rett ut, så det blir litt sånn rotete tankespinn som man ofte har i hodet.

Men når du skal få det ned på papiret og forklare det for andre, så må du stoppe opp litt :) les gjennom flere ganger, lag hele setninger som gir mening. Det var litt krevende å lese og forstå innlegget ditt.

Jeg tror jeg skjønner det nå da. 

Jeg ville ventet til du var ferdig med bruddet og å komme deg litt over det og finne deg selv. I mellomtiden kan du bare kose deg med å ha en som gjør deg ekstra glad på jobb, det er jo det gøyeste i verden, det.

Anonymkode: b3849...ab1

Skrevet

Råder deg til å ikke gjøre noe med det før du er uten av forholdet du er i. La deg selv få tid til å prosessere bruddet og hvordan du har det. Kollegaen din forsvinner trolig ikke umiddelbart og det blir tid og rom for å flørte å se om det kan bli noe senere. Er ikke alltid best for ens egen del å gå rett fra et forhold til et nytt, uavhengig av hvem som gjorde det slutt (ganske normalt å være etterpåklok og tenke at det hadde vært bra å ha en periode alene og finne ut av ting, før man går inn i neste flørt/forhold)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...