AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #1 Skrevet 13. september 2024 Som tittelen sier, jeg har altså en kjæreste som er svært lett påvirkelig(av sine venner.) Han har en haug av venner.. Iallefall så har han en del kompiser som har en urovekkende livsstil- drikker veldig mye. De har kjæreste noen, men disse er utro støtt og stadig. Eller svært flørtende av seg Føler at kjæresten min blir hypet opp av sine venner til å drikke masse når de er ute med han. De tar han mye til sides for å prate alene med han når jeg er der. Føler dem forteller han at de er skuffa fordi han ikke blir med ut så ofte og er blitt «kjedelig» etter han fant meg. Dette resulterer i at han selv begynner å hive innpå med drikke og alltid ender opp dritings. Han er så dritings at han ikke klarer å forstå hva jeg sier, han ser ting som ikke er der og tisser seg ut. Dette har kun skjedd når jeg er med. Jeg stresser når han er alene med de fordi jeg vet hvor full han blir. Dette er kanskje hver helg typ(lørdag kun.) Noen ganger sjeldnere han drar ut. Noen ganger mer.. inviterer meg oftest med, få ganger blir jeg ikke invitert med av han. Hva ville dere tenkt? Er bekymret når han skal uten meg for hva som han kan bli påvirket til å gjøre Anonymkode: d9a9f...61b 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #2 Skrevet 13. september 2024 Hva er alder på dere? For voksen kan han umulig være. Du kan jo kjøpe han en ryggrad. Anonymkode: 5f2eb...ce1 1 5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #3 Skrevet 13. september 2024 Voksene mennersker som drikker så mye at dem tisser seg ut 🙄 jeg ville satt hardt mot hardt om jeg ville forsatte i det forholdet. Han vil være ungkar i forhold og Vipps så er tunga hans i munnen på en annen dame fordi han ser jo hvor spennede kompisene har det, kombinert at han tydeligvis må drikke seg så ekstremt full Anonymkode: 2e178...bcf 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #4 Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er alder på dere? For voksen kan han umulig være. Du kan jo kjøpe han en ryggrad. Anonymkode: 5f2eb...ce1 Slutten av tjueårene😅 Anonymkode: d9a9f...61b
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #5 Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Voksene mennersker som drikker så mye at dem tisser seg ut 🙄 jeg ville satt hardt mot hardt om jeg ville forsatte i det forholdet. Han vil være ungkar i forhold og Vipps så er tunga hans i munnen på en annen dame fordi han ser jo hvor spennede kompisene har det, kombinert at han tydeligvis må drikke seg så ekstremt full Anonymkode: 2e178...bcf Ja, det er det jeg er redd for.. Anonymkode: d9a9f...61b
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #6 Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slutten av tjueårene😅 Anonymkode: d9a9f...61b HAHAHA seriøst?😂 Utfra innlegget ditt tippet jeg at dere var sånn 13-15 år. Anonymkode: 9358a...0fe 5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #7 Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): HAHAHA seriøst?😂 Utfra innlegget ditt tippet jeg at dere var sånn 13-15 år. Anonymkode: 9358a...0fe Vell ja.. Jeg vet ikke hva som er normalt for menn i den alderen. Jeg selv holder meg unna alkohol og synes det er rart, men har ingen snakke med om dette😔 Anonymkode: d9a9f...61b
Juniper Skrevet 13. september 2024 #8 Skrevet 13. september 2024 Det du må innse, er at han er akkurat samme ulla som disse vennene. Hvis ikke hadde de ikke vært vennene hans. Man ligner gjerne de man omgås mye. Så de egenskapene du hater hos denne venneflokken har mannen også, du er bare i fornektelse på grunn av forelskelse. Sett deg ned med han og si at “Jeg har innsett at vi ikke er kompatible. Jeg ønsker ikke en mann med ditt forhold til alkohol og festing. Jeg trenger en partner som er voksen og tar ansvar for seg selv.» Og så gjør du det slutt. IKKE ta han tilbake før du faktisk ser at det har gått opp et lys for han og du ser varige endringer. Over tid! Trolig vil han ikke endre seg. 2 5
Lady_Barbara Skrevet 13. september 2024 #9 Skrevet 13. september 2024 Jeg ville fått meg en kjæreste som er over konfirmasjonsalder... 6
PM75 Skrevet 13. september 2024 #10 Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Vell ja.. Jeg vet ikke hva som er normalt for menn i den alderen. Jeg selv holder meg unna alkohol og synes det er rart, men har ingen snakke med om dette😔 Anonymkode: d9a9f...61b Det er ikke normalt i den alderen. Eller noen annen alder for den saks skyld. Hvordan i alle dager kan han synes det er gøy å bli så overstadig drita??? 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #11 Skrevet 15. september 2024 PM75 skrev (På 13.9.2024 den 21.03): Det er ikke normalt i den alderen. Eller noen annen alder for den saks skyld. Hvordan i alle dager kan han synes det er gøy å bli så overstadig drita??? Etter en viss alder i 20 årene er man over det at det er så kult å være drita. Er man over 25 og fortsatt synes det er kult, så ja - da er du ikke mye moden. Anonymkode: 9358a...0fe 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #12 Skrevet 15. september 2024 Han høres ut som en alkoholiker, spør du meg. Han viser jo tydelige tegn, både med tanke på mengde og hyppighet. Anonymkode: 865ea...221 2
Blåbærrips Skrevet 15. september 2024 #13 Skrevet 15. september 2024 AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 20.04): Vell ja.. Jeg vet ikke hva som er normalt for menn i den alderen. Jeg selv holder meg unna alkohol og synes det er rart, men har ingen snakke med om dette😔 Anonymkode: d9a9f...61b Å drikke så mye at han tisser seg ut er ikke normalt.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #14 Skrevet 15. september 2024 Jeg ville sagt til typen at jeg dessverre må slå opp da jeg føler meg nesten pedofil ved å være sammen med en som tisser på seg. (Husk at denne drikkingen er HANS valg, ikke kompisene!) Anonymkode: 0b41a...140 1
SPOCA Skrevet 16. september 2024 #15 Skrevet 16. september 2024 En sånn mann hadde jeg ikke giddet å kaste vekk tiden min på. At han ikke klarer å stå opp for seg selv og er så lettpåvirkelig er et stort rødt flagg i min bok. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #16 Skrevet 16. september 2024 Var så full at jeg tisset på meg en gang. Da var jeg 17 år. Voksne som holder på sånn har ett alkoholproblem Anonymkode: ef73b...b5f 3
citysaint Skrevet 17. september 2024 #17 Skrevet 17. september 2024 Så usexy med en «voksen» mann som tisser på seg! Håper han ellers har fantastiske kvaliteter som gjør at du er i et forhold med ham. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #18 Skrevet 17. september 2024 Min mann har aldri vært sånn. Møtte han når han var 23 år. Har aldri sett han dritings. Han kan drikke ja. Men aldri dritings. Anonymkode: 8c811...4e6 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #19 Skrevet 17. september 2024 Denne livsstilen og dette forholdet hadde jeg ikke giddet. Jeg har bikket 30 og er fortsatt glad i å ta meg en skikkelig fest, men jeg drikker absolutt ikke hver helg og drikker meg ikke fra sans og samling. Jeg pleier å få en fin promille hvor jeg absolutt er beruset, men ikke sånn at jeg blir helt åndsfraværende. Ville bare nevne dette for å si at det er helt normalt for voksne å feste litt, det er ikke sånn at man må bli helt nykter så fort man bikker 25-30, men grisefylla er liksom de fleste ferdige med da. Alle helger blir jo ødelagt når han alltid skal på fest. Regner med at han blir skikkelig fyllesyk også, sånn som han drikker. Da blir jo søndagen også ødelagt. Passer dere egentlig sammen? Anonymkode: 675ec...0ee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå