Gå til innhold

Hvor mange dager med stimulering?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noen her fortelle hvor mange dager med stimulering de hadde før uttak?

Kort og lang protokoll. :)

Anonymkode: 8f136...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er individuelt og ingen fasit på. Noen har nok med 9 dager på kort protokoll, andre trenger 14 dager.

Behandlingen er individuell og varierer på hvor godt hver enkelt responderer på sin behandling- uavhengig av lengde på protokoll... 

Anonymkode: 9f9ab...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er individuelt og ingen fasit på. Noen har nok med 9 dager på kort protokoll, andre trenger 14 dager.

Behandlingen er individuell og varierer på hvor godt hver enkelt responderer på sin behandling- uavhengig av lengde på protokoll... 

??

Jeg spør jo nettopp fordi det varierer så veldig, hadde ikke vært vits å spørre hvis behandlingen var lik for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

??

Jeg spør jo nettopp fordi det varierer så veldig, hadde ikke vært vits å spørre hvis behandlingen var lik for alle.

Hva andre har hatt har jo svært lite å si for din del.. Alt avhengiger av hvordan din kropp responderer, hvilke medikamenter du bruker og dose på dem. 

Hadde ulik mengde dager med stimulering før begge mine uttak, men også ulike medikamenter og doser, så det kan jo ikke sammenlignes på noe måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva andre har hatt har jo svært lite å si for din del.. Alt avhengiger av hvordan din kropp responderer, hvilke medikamenter du bruker og dose på dem. 

Hadde ulik mengde dager med stimulering før begge mine uttak, men også ulike medikamenter og doser, så det kan jo ikke sammenlignes på noe måte. 

Jeg spør heller ikke for å sammenligne.

Jeg har selv blitt stimulert alt fra 9 til 20 dager gjennom mine seks tidligere forsøk, jeg synes likevel det er interessant å høre andres erfaringer. Jeg skjønner ikke hvorfor du svarer i denne tråden, den er åpenbart ikke for deg.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg spør heller ikke for å sammenligne.

Jeg har selv blitt stimulert alt fra 9 til 20 dager gjennom mine seks tidligere forsøk, jeg synes likevel det er interessant å høre andres erfaringer. Jeg skjønner ikke hvorfor du svarer i denne tråden, den er åpenbart ikke for deg.

Ser ikke helt hva i mine svar som er til å ta seg sånn nær av eller på negativt vis. Du skriver i et åpent forum - ergo trådene er for alle - uavhengig av om du liker svarene eller ikke. 

Årsaken til at du spør kommer ikke frem i noen av dine svar, ergo det er åpent for tolkning fra den enkelte. 

Så vil du KUN ha konkrete svar bør du kanskje utdype hva og hvorfor du spør da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det egentlig du lurer på?

Det varierer så enormt fra person til person, til og med forsøk til forsøk, at alle svar blir helt meningsløse. 

Husker knapt for egen del, utover at det var en utvikling fra få dager, til lang protokoll og lengre stimulering. 

Anonymkode: 2b653...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har AMH 18 og FSH 6.8. Fikk stimulering med Gonal F i 8 dager. 34 år. Interessant å se hvordan andre har reagert ja. 😊 Fikk ut 12 egg og 8 blastocyster.  1 inn og 7 på frys.

Anonymkode: 965be...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser ikke helt hva i mine svar som er til å ta seg sånn nær av eller på negativt vis. Du skriver i et åpent forum - ergo trådene er for alle - uavhengig av om du liker svarene eller ikke. 

Årsaken til at du spør kommer ikke frem i noen av dine svar, ergo det er åpent for tolkning fra den enkelte. 

Så vil du KUN ha konkrete svar bør du kanskje utdype hva og hvorfor du spør da. 

Har ikke tatt meg nær av noe jeg, synes bare det er unødvendig bruk av tiden min å forsvare hvorfor jeg spør om et helt enkelt spørsmål. Man må vel ikke ha en dyp mening bak hvert spørsmål man stiller? 😅

Jeg skjønner ikke hva du kverulerer sånn for. Spørsmålet mitt er så enkelt og konkret som du kan få det, jeg kan dessverre ikke hjelpe deg hvis du ikke forstår det bare fordi det mangler kontekst. Som du er inne på, dette er et åpent forum og det ikke sikkert man liker spørsmålene som blir stilt heller, sånn er det. Men da er det jo rart å svare i nettopp de trådene og drive avsporing. Noe som forresten er imot forumreglene. 😉

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei,

Jeg har AMH 18 og FSH 6.8. Fikk stimulering med Gonal F i 8 dager. 34 år. Interessant å se hvordan andre har reagert ja. 😊 Fikk ut 12 egg og 8 blastocyster.  1 inn og 7 på frys.

Anonymkode: 965be...581

Takk for svar, jeg synes også det er interessant å høre andres erfaringer. 😊 Det var jo et veldig godt resultat! Gratulerer! Hvordan gikk det med den du satte inn? Det er kanskje nå nylig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har AMH på 15 og fsh på 10. Har hatt både lang og kort protokoll og begge gangene trengte jeg 15 dager med sprøyter. Ble ganske overrasket fordi jeg hadde høye doser. Jeg er en såkalt "slow responder" hvor det nesten ikke skjer noe de første 10 dagene før folliklene skyter fart de siste dagene 😅

Anonymkode: bf338...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde 7/8 dager på kort protokoll. Han på 41, husker ikke fsh

Anonymkode: 50648...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...