Gå til innhold

Er dette mas eller er det vanlig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min venninne hadde en planlagt operasjon på Mandag. Hun bor alene. Hun sa at hun hadde handlet inn det hun trengte ei stund etter operasjonen. På Tirsdag spurte hun om å kunne kjøpe noe frukt. I går spurte om jeg kunne dra på apoteket. I dag spurte hun om jeg kunne kjøpe melk. Mas eller greit?

Anonymkode: 49f51...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt greit om dere bor i nærheten, helt uakseptabelt om du må kjøre en time hver vei.... Og om du uansett skal innom henne disse dagene så burde du selv ha spurt om hun trengte noe.

Anonymkode: 3e7c9...f05

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er greit eller ikke blir opp til deg å bedømme. 

Personlig ville jeg tenkt både at det var mas og at det var greit. For tjenestene i seg selv hadde ikke plaget meg, men ville tenkt at det går da an å planlegge og samle opp gjøremålene slik at jeg kunne gjort alt samtidig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville tenkt at det nok føles litt sårbart for min venninne å være nyoperert og alene, og passet på å ringe eller stikke innom hver dag i starten især.

Såpass bør en kunne stille opp for hverandre.

Jeg ville spurt om jeg kunne stikke innom med noe middag f.eks, og passet på å lage en ekstra porsjon.

Og tenkt venninnen nok mest av alt ønsker å bli sett, få litt omsorg og selskap.

Anonymkode: 65236...6dc

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...