AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #21 Del Skrevet 11. oktober 2024 Kjenner til 3 stykker som alle sliter med dårleg helse. Jeg spiser det jeg liker,mye kjøtt og er i toppform. Anonymkode: 30166...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #22 Del Skrevet 11. oktober 2024 strilamann skrev (På 13.9.2024 den 17.40): Om jeg lever til jeg blir 85 eller 100 bryr jeg meg veldig lite om. De siste årene på slutten av livet der man sitter på gamlehjem har veldig lite innhold, går jeg glipp av dem spiller det ingen rolle. Hvor lenge man lever kan ha litt med generell helse å gjøre også. For eksempel mange dør av hjerte-/karsykdommer, veganere har disse sykdommene sjeldnere. Og det kan bety økt livskvalitet gjennom hele livet, og mindre tid på gamlehjemmet. F.eks jeg vil heller være syk og på gamlehjem mellom 85-95 enn 70-85. Men generelt tror jeg flere typer kosthold kan gi god helse. Mer planter og mindre kjøtt er nok lurt for mange, men det blir nesten noe sykelig over å skulle optimalisere absolutt alt. De fleste velger veganisme av andre grunner enn min-maxing av kostholdet. Anonymkode: 342b7...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #23 Del Skrevet 11. oktober 2024 Om jeg hadde blitt veganer hadde livet enten blitt forlenget. ...eller det hadde bare kjentes slik ut.. Anonymkode: 44bfc...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå