G.A. Skrevet 22. februar 2006 #1 Skrevet 22. februar 2006 På egenandelskortet mitt står det at jeg kan få dekket reiseutgiftene. Hvordan virker det? Kommer til å reise en del til et sykehus som er et stykke unna der jeg bor dette året. På veien må jeg gjennom en dyr bom (100,- hver vei) og ta båt. Skal jeg bare ta vare på kvitteringene og gå til trygdekontoret etterpå så blir utgiftene refundert? Og hva med bensinutgifter?
Gjest Persille ii Skrevet 22. februar 2006 #2 Skrevet 22. februar 2006 Det er en egenandel hver vei på kr. 115. Dette blir påskrevet egenandekortet ditt. Jeg vet ikke hvordan det er når du tar offentlig transport eller kjører selv. Jeg tar taxi og må da ha en rekvisisjon fra behandleren, det være seg sykehus, lege mm. Nå har jeg fått frikort så derfor betaler jeg ingenting. Ring trygdekontoret du så får du korrekt informasjon i forhold til din situasjon.
Nella Skrevet 22. februar 2006 #3 Skrevet 22. februar 2006 http://www.trygdeetaten.no/default.asp?str...path_sub=reiser
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2006 #4 Skrevet 22. februar 2006 Jeg er folkeregistrert ikke så lang reise fra Riksen, men jeg kan levere den øverste delen på fakturaen og få refundert bensinpenger og sikkert bompenger også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå