AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #1 Del Skrevet 13. september 2024 Hva har man på seg? Alle skal hjemom for å spise middag/dusje/skifte, og møtes på kveldingen. Anonymkode: d9524...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 13. september 2024 #2 Del Skrevet 13. september 2024 Helt vanlige klær som du føler deg komfortabel i å gå på pub eller bar med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #3 Del Skrevet 13. september 2024 Spørs litt hvor dere skal og hva kleskoden er på jobben, men en hvit bluse/skjorte over sorte bukser er sjeldent feil til en uformell lønningspils på en vanlig pub. Anonymkode: 0aa60...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #4 Del Skrevet 13. september 2024 Jeg pleier å kle meg som når jeg drar ut på byen med venner. Men jeg liker å pynte meg. Anonymkode: 2814d...1fa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #5 Del Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva har man på seg? Alle skal hjemom for å spise middag/dusje/skifte, og møtes på kveldingen. Anonymkode: d9524...ce0 Du har på deg klær. Tenk heller på å drikke så lite alkohol som mulig, så du ikke driter deg ut. Lønningspils ser jeg på som utdatert for mange år siden, alkoholen har ødelagt arbeidslivet vårt fullstendig. Det er lønningspils, fredagspils, det skal drikkes alkohol til alt som arrangeres. Anonymkode: aacdc...2e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #6 Del Skrevet 13. september 2024 Kjole for min del. Anonymkode: ca10e...796 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #7 Del Skrevet 13. september 2024 Ville ikke skifta før lønningspils, men det kommer vel an på hva slags jobbantrekk som er vanlig i arbeidsplassen. Vanlige klær, litt mer pyntet? Hadde ikke pynta meg så veldig for kolleger Anonymkode: 53092...105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #8 Del Skrevet 13. september 2024 Kommer an på vær. Mest sannsynlig jeans, singlet og skjorte/jakke. På sommer hadde jeg valgt sommerkjole eller skjørt. Anonymkode: 029a6...f20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå