AnonymBruker Skrevet 13. september #1 Del Skrevet 13. september Jeg går på cyclogest , og har gått på det i ca. 14 dager. Hadde innsett ved fryseforsøk for 8 dager siden. I natt/dag tidlig har jeg hatt noen blødninger, eller brun utflod (beklager beskrivelsen). Jeg har hatt en del smerter i eggstokkene siste uken. En av bivirkningene av cyclogest ser jeg er blødninger, men jeg er redd for at det er begynnende mens selv om det er for tidlig Snakka med klinikken, og de kunne så klart ikke si noe sikkert, men var også innom at det godt kunne være starten på menstruasjon fordi progesteron kan endre syklusen. Det er for tidlig å teste, så jeg har ikke tatt noen test, og er redd for falsk positiv eller negativ også... Jeg opplevde ikke noe slikt sist gang (endte med MA senere), men da gikk jeg på et annet merke enn cyclogest . Er det noen som har opplevd lignende på cyclogest og det har gått helt fint? Anonymkode: 317cb...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 13. september #2 Del Skrevet 13. september Det er mange som opplever blødninger på cyclogest. Slimhinner er skjøre, og du dytter jo tross alt noe opp der. Det er og mange som blør gjennom svangerskap, uten at noe er galt. Det kan være mensen, det kan være helt uskyldig. Helt umulig å vite. Det eneste du kan gjøre er å ta en test, litt avhengig av hva du fikk satt inn så begynner det å nærme seg testtid (selv om sykehusene gjerne venter mye lenger). Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #3 Del Skrevet 13. september Ginny skrev (49 minutter siden): Det er mange som opplever blødninger på cyclogest. Slimhinner er skjøre, og du dytter jo tross alt noe opp der. Det er og mange som blør gjennom svangerskap, uten at noe er galt. Det kan være mensen, det kan være helt uskyldig. Helt umulig å vite. Det eneste du kan gjøre er å ta en test, litt avhengig av hva du fikk satt inn så begynner det å nærme seg testtid (selv om sykehusene gjerne venter mye lenger). Lykke til! Tusen takk for oppløftende svar! ❤️ Jeg kan teste til helgen tror jeg, men er litt usikker på om jeg tør det med tanke på falsk positivt eller falsk negativ. Gjorde det ikke sist gang heller, så er litt usikker... Anonymkode: 317cb...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 13. september #4 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tusen takk for oppløftende svar! ❤️ Jeg kan teste til helgen tror jeg, men er litt usikker på om jeg tør det med tanke på falsk positivt eller falsk negativ. Gjorde det ikke sist gang heller, så er litt usikker... Anonymkode: 317cb...24b Har du satt ovitrelle? Personlig har jeg alltid likt å vite, uansett hva svaret er. Jeg har både testet ut ovitrelle, testet tidlig, og testet ofte. Men det er jo opp til hver enkelt, gjør det som funker for deg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #5 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg går på cyclogest , og har gått på det i ca. 14 dager. Hadde innsett ved fryseforsøk for 8 dager siden. I natt/dag tidlig har jeg hatt noen blødninger, eller brun utflod (beklager beskrivelsen). Jeg har hatt en del smerter i eggstokkene siste uken. En av bivirkningene av cyclogest ser jeg er blødninger, men jeg er redd for at det er begynnende mens selv om det er for tidlig Snakka med klinikken, og de kunne så klart ikke si noe sikkert, men var også innom at det godt kunne være starten på menstruasjon fordi progesteron kan endre syklusen. Det er for tidlig å teste, så jeg har ikke tatt noen test, og er redd for falsk positiv eller negativ også... Jeg opplevde ikke noe slikt sist gang (endte med MA senere), men da gikk jeg på et annet merke enn cyclogest . Er det noen som har opplevd lignende på cyclogest og det har gått helt fint? Anonymkode: 317cb...24b Hatt småblødninger ved hver runde cyclogest. Fryktelig frustrerende i grunn. Ikke hatt det med andre typer progesteron. Ironisk nok er cyclogest eneste progesteronstøtten jeg har hatt blødninger med som også holder mensen borte.. Mens de andre typene progesteronstøtte så har mensen kommet som "normalt". Anonymkode: 7cbba...0d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #6 Del Skrevet 13. september Ginny skrev (3 timer siden): Har du satt ovitrelle? Personlig har jeg alltid likt å vite, uansett hva svaret er. Jeg har både testet ut ovitrelle, testet tidlig, og testet ofte. Men det er jo opp til hver enkelt, gjør det som funker for deg 😊 Ja, satte det en uke før innsett, så det påvirker vel litt - vanskelig det her altså! Anonymkode: 317cb...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #7 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hatt småblødninger ved hver runde cyclogest. Fryktelig frustrerende i grunn. Ikke hatt det med andre typer progesteron. Ironisk nok er cyclogest eneste progesteronstøtten jeg har hatt blødninger med som også holder mensen borte.. Mens de andre typene progesteronstøtte så har mensen kommet som "normalt". Anonymkode: 7cbba...0d6 Takk!! ❤️❤️ Jeg gikk på noe annet sist gang, så min første gang på cyclogest. Utrolig dumt at de ikke har "fikset" medisinene så man ikke får blødninger! Også litt rart at sykepleien på klinikken ikke sa at det var så normalt som jeg nå får inntrykk av. Men, det er umulig å vite så klart. Tusen takk dere! ❤️ Anonymkode: 317cb...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 13. september #8 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, satte det en uke før innsett, så det påvirker vel litt - vanskelig det her altså! Anonymkode: 317cb...24b Hvis du satte ovitrelle en uke før innsett vil jeg anta du har satt inn en blastocyst. Ovitrelle er ute etter 10 dager, gjerne før, så der er du trygg. Den skal ikke kunne gi falsk positiv nå. Med 8 dager etter innsett burde du helt fint få positiv test nå ved graviditet. Du kan helt trygt teste nå. Det er og en del som får en liten blødning den dagen de skulle hatt mensen, noe som kan være tilfelle hos deg 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #9 Del Skrevet 13. september Ginny skrev (1 time siden): Hvis du satte ovitrelle en uke før innsett vil jeg anta du har satt inn en blastocyst. Ovitrelle er ute etter 10 dager, gjerne før, så der er du trygg. Den skal ikke kunne gi falsk positiv nå. Med 8 dager etter innsett burde du helt fint få positiv test nå ved graviditet. Du kan helt trygt teste nå. Det er og en del som får en liten blødning den dagen de skulle hatt mensen, noe som kan være tilfelle hos deg 😊 Tusen takk for svar! Da må jeg vurdere det litt nærmere 🙏 Anonymkode: 317cb...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #10 Del Skrevet 13. september Ginny skrev (2 timer siden): Hvis du satte ovitrelle en uke før innsett vil jeg anta du har satt inn en blastocyst. Ovitrelle er ute etter 10 dager, gjerne før, så der er du trygg. Den skal ikke kunne gi falsk positiv nå. Med 8 dager etter innsett burde du helt fint få positiv test nå ved graviditet. Du kan helt trygt teste nå. Det er og en del som får en liten blødning den dagen de skulle hatt mensen, noe som kan være tilfelle hos deg 😊 Ovitrelle kan helt fint sitte lengre enn 10 dager. Har selv opplevd at den satt 12 dager, og tenkt vi var good fordi vi var passert 10 dager. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg går på cyclogest , og har gått på det i ca. 14 dager. Hadde innsett ved fryseforsøk for 8 dager siden. I natt/dag tidlig har jeg hatt noen blødninger, eller brun utflod (beklager beskrivelsen). Jeg har hatt en del smerter i eggstokkene siste uken. En av bivirkningene av cyclogest ser jeg er blødninger, men jeg er redd for at det er begynnende mens selv om det er for tidlig Snakka med klinikken, og de kunne så klart ikke si noe sikkert, men var også innom at det godt kunne være starten på menstruasjon fordi progesteron kan endre syklusen. Det er for tidlig å teste, så jeg har ikke tatt noen test, og er redd for falsk positiv eller negativ også... Jeg opplevde ikke noe slikt sist gang (endte med MA senere), men da gikk jeg på et annet merke enn cyclogest . Er det noen som har opplevd lignende på cyclogest og det har gått helt fint? Anonymkode: 317cb...24b Sykepleieren har nok rett sånn sett. Det meste er mer intenst og forsterket på et forum hvor man deler ens egen opplevelser. Ganske mange bruker progesteron og cyclogest uten at de deler på forum. Så her inne blir alt litt mer forsterket og gjerne annerledes enn "normalen" Anonymkode: 7cbba...0d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #11 Del Skrevet 17. september Ikke gravid😔 Hilsen ts Anonymkode: 317cb...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #12 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ikke gravid😔 Hilsen ts Anonymkode: 317cb...24b Så kjipt! Jeg er 8 dpo på fryseforsøk selv, og blødde bittelitt i dag, på cyclogest jeg også. Det er så stressende, tror ikke det går veien for meg heller (vet det er umulig å vite, men åååååå) Anonymkode: d196a...e34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå