AnonymBruker Skrevet 13. september #41 Del Skrevet 13. september Utrolig råttent av henne å kalle deg prippen fordi du ikke ønsker det samme, det er IKKE prippent å ikke ønske åpent forhold. Det er helt normalt. Synes det er bekymringsverdig at hun sier sånt. Anonymkode: af986...c0b 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 13. september #42 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du har mistet henne. Sorry. Jeg føler med deg. Anonymkode: d39be...2e6 Neida. Ikke nødvendigvis. Men han må tørre å gjøre mer enn å late som ingenting. Han må være tydelig og si hva han ønsker - også i fremtiden. Ønsker hun seg egentlig ut - så kommuniser det. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 13. september #43 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): SKriver anonymt her men har en bruker. Men vil være mer anonym for å ikke kunne identifiseres. Jeg sliter litt med en situasjonen som har oppstått nå. Lurer på om noen har innspill til det. Er veldig i villrede. Fruen og jeg har vært gift i 15 år, har et middelklasseliv med god inntekt, trener mye, har mellomstore barn, reiser en del og har (etter min mening) er greit sexliv(klassisk "kjedelig" liv). Vi har en del feriesex, helgesex og litt i ukedagene. I sommer kjøpte vi et brettspill med oppgaver og spørsmål som er seksuelt relaterte. Forrige helg tok vi det frem, drakk vin og spilte. Et av spørsmålene var noe ala "hva slags seksuelle fantasier har dere, og kan dere bli enige om noen av dem". Da kommer det frem at ho har en fantasi om å ha sex med andre. Jeg var ikke enig i det, og vi lo litt av det og gikk videre. Så etter sex denne uken, mens vi lå og snakket tok hun opp dette igjen og lurte på om vi ikke kunne snakke mer om det, og vurdere det. Hun ønsker at vi skal kunne være helt åpne med hverandre om vi treffer noen. Igjen sier jeg at dette er noe jeg ikke er interessert i og at jeg tror det er ødeleggende for ekteskapet. Hun mener jeg er litt prippen her og vi er såpass voksne at vi må kunne utvide horisonten. Dit kom diskusjonen og vi har ikke snakket om det etterpå. Det preger meg veldig, og jeg tenker mye på det. Spørsmålet er vel egentlig om ikke dette nå kommer til å skje før eller siden uansett når ho har så lyst til det. Kanskje er ekteskapet over og det bare er å rive plasteret av først som sist. Jeg kommer aldri til å kunne leve i et forhold med noen som har sex med andre. Åpen fantasi om det er egentlig sårt nok. Hva tror dere - kan så eksplisitte fantasier undertrykkes eller vil dette bli et uoverkommelig gnisningspunkt? Anonymkode: 516fb...8d7 Hvorfor er det så vanskelig for deg å la kona få leve ut drømmene sine? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #44 Del Skrevet 13. september Klesstativ skrev (2 timer siden): Hadde dama nevnt at hun ville ligge med noen andre, så tar man hintet og avslutter forholdet - hvis du har et snev av selvrespekt. Det er på tide å gå videre. Med det nicket ville jeg tenkt at du ville godta litt av hvert, men så feil kan man ta😜 Anonymkode: 64a13...562 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #45 Del Skrevet 13. september Om du ikke er ekstremt kjekk, så er det bare hun som får noe ut av forslaget. Hun kan få ha sex med andre samtidig som hun får beholde teygge familelivet med deg, du må bare godta at hun har sex med andre samtidig som det er esktremt vanskelig å få flere kvinner inn i slike forhold. Anonymkode: 84221...a4f 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 13. september #46 Del Skrevet 13. september jabx skrev (2 timer siden): Når hun prøver å "shame" deg fordi du ikke vil det samme så er det et rødt flagg. Så ønsket om et "åpent forhold" (hun vil pule andre) er et stort rødt flagg i seg selv, som så blir forsterket at hun ikke respekterer dine ønsker. Dette blir bare verre og verre. Et åpent forhold er nødvendigvis overhodet ikke et rødt flagg. Men, det er et tid og sted for alt, og da helst sette seg ned og ta en prat. Og hvis partner enten ikke vil, eller trenger betenkningstid må de selvfølgelig respekteres. Det å pushe på er en absolutt no go, og det må alltid være den med "strengest rammeønsker" som blir hørt og hvor lista blir lagt. Som seg hør og bør ellers. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 13. september #47 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trådstarter her: Takk for ærlig innlegg. Gidder du utdype litt mer? Anonymkode: 516fb...8d7 Hvordan da, mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 13. september #48 Del Skrevet 13. september Tipper de som henviser til markedet her er menn? Greia er at: Ja, kona vil få flere kandidater til sex. Som ikke er interessert i noe mer. Så ja, hun vil få flere tilbud. Men TS her er nok den som ender i et genuint bra forhold på sikt med noen. Om dette skjærer seg. Kona vil leve i sus og dus litt med spenningen rundt jakten, ha noen dårlige og noen gode seksuelle opplevelser. Så skjærer ekteskapet seg, hun tror hun har funnet en fantastisk spennende partner.……..helt inntil han jo vil ligge med andre kvinner, for det er hans interesse. Så ikke veldig spennende på sikt. For henne. TS møter en kompatibel partner. Det scenariet innser ikke hun nå. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #49 Del Skrevet 13. september no shame skrev (1 time siden): Hvordan da, mener du? Trådstarter her: Du skrev at en bit av deg manglet i et monogamt forhold. Hva mente du med det? Anonymkode: 516fb...8d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #50 Del Skrevet 13. september Hadde latt henne pule rundt, om det er det hun vil. Det gjør jo at du og kan gjøre det samme. Blir garantert bare surr, men dere er gifte. Dagbladet oppfordrer jo til å forske videre, kjør på, alt kan gå galt, men. Hadde kontret med å hatt ett swingers opplegg. Hadde ikke sendt henne alene, men funnet ett par og lekt med. Problemet er jo at hun får den hun har i kikkerten selv, og du sitter der og bekymrer deg. Drar dere på swingers med ett annet par er det en opplevelse sammen. Hun får det friere, og du får lekt litt også. Masse slike par på LC. Anonymkode: 8fd12...315 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #51 Del Skrevet 13. september Før jeg i det hele tatt klarte å gjøre meg noen tanker om det med åpent forhold og hva hun eventuelt kommer til å gjøre, reagerte jeg på dette: AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hun mener jeg er litt prippen her og vi er såpass voksne at vi må kunne utvide horisonten. Det med å kalle andre prippen fordi de ikke vil det samme som en selv, er minst like lite voksent som hun indirekte påstår at du er(ref det med å være voksen nok til å utvide horisonten). Faktisk mer barnslig, syns jeg. Å kalle deg prippen fordi du ikke liker tanken like godt som hun gjør(og dermed ikke gir din velsingelse), er voksenversjonen av fireåringen som blir nektet godteri på en tirsdag og reagerer med å furte og kalle foreldrene sine teite/dumme. (Jeg tar egentlig nesten litt for gitt at dere har opplevd minst en variant av det sistnevnte scenarioet flere ganger i løpet av deres tid som foreldre?🫣🤭) Anonymkode: 5dd13...3db 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #52 Del Skrevet 13. september Hun vil bli knullet av andre menn. Jeg tenker at når hun har kommet til det punktet, så er det allerede takk og farvel. Anonymkode: 9f038...f2c 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 13. september #53 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Trådstarter her: Nå har jeg søkt og lest mange tråder om dette med åpent forhold. Det virker (hvertfall på KG) som at det er vanligere enn man tror. Og da må det vel også være mange som har gjort som fruen min og foreslått det til partneren OG fått et nei? Hvordan gikk det med deres forhold etterpå? Anonymkode: 516fb...8d7 Er uvanlig. Men ikke super uvanlig. Men krever massevis av tillit og god kommunikasjon, og ikke minst at faktisk begge ønsker det. Ditt ekteskap er i krise. Hun trodde nok som noen at du skulle like å "få lov" å ha sex med andre. Book time hos parterapeut. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #54 Del Skrevet 13. september AprilLudgate skrev (1 time siden): Tipper de som henviser til markedet her er menn? Greia er at: Ja, kona vil få flere kandidater til sex. Som ikke er interessert i noe mer. Så ja, hun vil få flere tilbud. Men TS her er nok den som ender i et genuint bra forhold på sikt med noen. Om dette skjærer seg. Kona vil leve i sus og dus litt med spenningen rundt jakten, ha noen dårlige og noen gode seksuelle opplevelser. Så skjærer ekteskapet seg, hun tror hun har funnet en fantastisk spennende partner.……..helt inntil han jo vil ligge med andre kvinner, for det er hans interesse. Så ikke veldig spennende på sikt. For henne. TS møter en kompatibel partner. Det scenariet innser ikke hun nå. Lol… ja sånn vil det nok utspille seg for ts. Lykke til! Har allerede mistet respekt for fyren, ikke rart kona gjør det samme. Lær deg å være en mann igjen, for helvete. Anonymkode: 2bba7...c7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #55 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Lol… ja sånn vil det nok utspille seg for ts. Lykke til! Har allerede mistet respekt for fyren, ikke rart kona gjør det samme. Lær deg å være en mann igjen, for helvete. Anonymkode: 2bba7...c7b Trådstarter her: Hva er det du legger i å være mann da? Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 516fb...8d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cor Cubiculum Skrevet 13. september #56 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Lol… ja sånn vil det nok utspille seg for ts. Lykke til! Har allerede mistet respekt for fyren, ikke rart kona gjør det samme. Lær deg å være en mann igjen, for helvete. Anonymkode: 2bba7...c7b AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Trådstarter her: Hva er det du legger i å være mann da? Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 516fb...8d7 Tøvete kommentar av Anonymkode: 2bba7...c7b. Du har min dypeste respekt. I motsetning til alle disse på modenhetsnivå til en gjennomsnittlig 12-åring. Når det er sagt, så regner jeg meg for å være en kompersjons-person, med null sjalusi og topp fokus på min primærpartners nytelse. Så hadde jeg vært i din situasjon, hadde jeg bare vært glad for hennes åpne holdning. Kompersjon – Wikipedia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #57 Del Skrevet 13. september Flere enn meg som får følelsen av at kona allerede enten har noen i kikkerten, eller allerede har noen på si? Anonymkode: 9768a...803 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #58 Del Skrevet 13. september Jeg har mange fantasier jeg trolig aldri kommer til å leve ut. Dette inkluderer å ha sex med flere. Jeg er som mange her og reagerer på formuleringene fra kona på at TS er prippen. Kan jeg foreslå at dette parret tar en dybdesamtale om respekt og generelle verdier? Jeg frykter de to involverte er forskjellige på måter som kan vise seg å bli ubehagelige. Jeg vil for eksempel gå dårlig med mennesker som ikke skiller på fantasier og gjennomføring av fantasier, eventuelt fortolker det slik at ethvert menneske er berettiget og forventet å følge enhver fantasi de har. Anonymkode: f4339...fc7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 13. september #59 Del Skrevet 13. september Cor Cubiculum skrev (1 time siden): Tøvete kommentar av Anonymkode: 2bba7...c7b. Du har min dypeste respekt. I motsetning til alle disse på modenhetsnivå til en gjennomsnittlig 12-åring. Når det er sagt, så regner jeg meg for å være en kompersjons-person, med null sjalusi og topp fokus på min primærpartners nytelse. Så hadde jeg vært i din situasjon, hadde jeg bare vært glad for hennes åpne holdning. Kompersjon – Wikipedia Så du kjenner ingen sjalusi når partneren din knuller andre? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #60 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Trådstarter her: Nei tror ikke, det blir jo uansett fordi ho da ønsker å ha sex med andre, ikke sammen med meg. Anonymkode: 516fb...8d7 Ønsker ho å ha sex med andre? Eller ønsker ho med det å sprite opp sexlivet deres? Hadde fruen foreslått det for meg hadde jeg blitt med... (ja, vi har topp sexliv sammen). Anonymkode: 852b0...99a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå