no shame Skrevet 12. oktober 2024 #341 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trådstarter her: Takk for gode og velskrevne ord. Jeg er enig i det siste du skriver. Hun har lyst å beholde huset, men har ikke råd - men vil at jeg skal kjøpe ut henne så barna får beholde barndomshjemmet. Men jo mer jeg tenker på det, jo mindre lyst har jeg å bli boende her. Alene i et så stort hus liksom. Tror det blir enklere å komme på rett kjøl i en ny og lettstelt bolig. Anonymkode: 516fb...8d7 Ja, det tror jeg du gjør rett i. Barna vil nok heller ha en lykkelig far, enn tilgang på barndomshuset sitt! (Og at vedkommende som bryter opp, legger føringer for den andre er drøyt.) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 12. oktober 2024 #342 Del Skrevet 12. oktober 2024 no shame skrev (7 minutter siden): jeg forstår skuffelsen over at din partner har vokst i en helt annen retning enn hva du håper på, trodde og trolig var ganske innstilt på. "Vokst"? Hva får deg til å mene at dette er en positiv utvikling? Jeg tror som sagt at hun har gått seg vill og vil angre i fremtiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #343 Del Skrevet 12. oktober 2024 no shame skrev (Akkurat nå): Ja, det tror jeg du gjør rett i. Barna vil nok heller ha en lykkelig far, enn tilgang på barndomshuset sitt! (Og at vedkommende som bryter opp, legger føringer for den andre er drøyt.) Trådstarter her: Det er vel mer et ønske enn en føring, vil jeg si. Anonymkode: 516fb...8d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 12. oktober 2024 #344 Del Skrevet 12. oktober 2024 (endret) askjiir skrev (5 minutter siden): "Vokst"? Hva får deg til å mene at dette er en positiv utvikling? Jeg tror som sagt at hun har gått seg vill og vil angre i fremtiden. Du er bare ute etter å krangle.. Hvem skriver noe om at det er positiv eller negativ retning partner har vokst i? Ugress vokser også, til info. Skjønner at du går gjennom innleggene mine med lupe for å finne noe å ta meg på fordi vi er uenige. Tenk at jeg våger å leve livet på en måte som passer meg selv og alle involverte, når det går på tvers av DITT verdisyn. Endret 12. oktober 2024 av no shame 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 12. oktober 2024 #345 Del Skrevet 12. oktober 2024 no shame skrev (1 minutt siden): Ugress vokser også Det var bedre sagt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 12. oktober 2024 #346 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trådstarter her: Det er vel mer et ønske enn en føring, vil jeg si. Anonymkode: 516fb...8d7 Det er godt å høre. Virker som hun ikke evner eller har lyst/orket å sette seg inn i hvordan dette blir for deg å stå i... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 12. oktober 2024 #347 Del Skrevet 12. oktober 2024 askjiir skrev (32 minutter siden): Det var bedre sagt. 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #348 Del Skrevet 22. oktober 2024 TomSawyer skrev (På 15.9.2024 den 10.34): Så direkte konfrontasjon er sleipt nå?? Har full forståelse for kona jeg. Måten vi lever livene våre på er forknytt og en meningsløs søken etter en slags trygghet.. Jeg har alltid funnet det å lytte til andre og ta vare på folk som svært meningsfullt. Og jeg kan ikke akkurat arresteres for å ha levd helt A4. Å overkjøre folk har derimot aldri gitt meg noe glede. Heller ikke å holde en nedlatende og samfunnskritisk monolog som reaksjon på at noen er såra. Anonymkode: b1e4b...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraham Skrevet 24. oktober 2024 #349 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 12.03): Trådstarter her: Det har ikke gått så bra, så dine antakelser er riktige. Hun har nå sagt at hun ønsker å ha sex med andre og at det gjerne må skje innenfor ekteskapet vårt med eller uten meg - og at hun ikke ønsker at det skal bety slutten på forholdet vårt om jeg ikke ønsker å delta. For meg er det som jeg har sagt tidligere helt uaktuelt. Jeg skrev jo tidligere her at jeg har vurdert swinging, men etter å ha lest om det og sett dokumentarer så kjenner jeg på mine følelselser at jeg ikke er i nærheten av å kunne delta på noe slikt. Så vi har kommet frem til at forholdet vårt er over. Hun skal ikke gjøre noe i seksuell retning av andre før vi formelt er slutt, og det syns jeg er ryddig av henne. Så nå holder vi på med praktiske ting rundt oppløsningen av forholdet. Jeg syns i ettertid at jeg fikk mye nyttige tilbakemeldinger i denne tråden, både fra det ene og andre perspektivet. Men vil si at du @Village har en oppførsel her som jeg for din egne og din omgangskrets sin del ikke brukes i det virkelige liv. Anonymkode: 516fb...8d7 Dette tror jeg var en uunngåelig konklusjon, altså at man går hver til sitt. Selv om man kan få inntrykk av noe annet når en leser i dette forumet, så er sex vanligvis meget eksklusivt i et parforhold, og det som skiller kjæreste fra vennskap. Å ville dele dama med andre er for de fleste menn totalt uaktuelt. Når dama da klart signaliserer lyst til å ligge med andre så er løpet kjørt. De fleste av oss menn (og sikkert de fleste damer) vil bli usikre og sjalu, og sexlivet blir ødelagt når man vet partneren alltid vil ønske noen andre der. Til TS: Jeg synes du har vært forbilledlig nøytral i din omtale av (ex)frue og redegjort for dilemmaene, og jeg tror du gjør lurt i å ta de 6-12 sure månedene et brudd fører med seg, fremfor å la deg dra med i en swingers-verden du overhodet ikke er motivert for. Så har du selvrespekten i behold når du kommer ut av tunnelen og kan se lysere på livet fremover. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 24. oktober 2024 #350 Del Skrevet 24. oktober 2024 (endret) nå hoppa jeg fra side 4 for å se hvordan det gikk, faen nå må jeg rygge tilbake! TS: du har all min sympati, ingenting er så hjerteskjærende vondt som samlivsbrudd fordi kvinnen vil knulle andre ☹️ Endret 24. oktober 2024 av ufiltrert 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 24. oktober 2024 #351 Del Skrevet 24. oktober 2024 Denne nye tråden her minner jo om kona her: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1803507-hvordan-gå-fra-en-bra-mann-når-det-eneste-som-er-galt-at-de-romantiske-følelsene-har-kjølnet/?do=getNewComment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 24. oktober 2024 #352 Del Skrevet 24. oktober 2024 (endret) 18 sider med impåslitne søpplefolk som spyr utav seg "men du kan jo prøøøøøøøøve daaaa" når TS allerede i FØRSTE innlegg gjorde det KLINKENDE klart at det er HELT UAKTUELT. Heldigvis leita jeg bare etter trådstarters innlegg så slapp å lese ALL søppla. Endret 24. oktober 2024 av ufiltrert 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #353 Del Skrevet 24. oktober 2024 Sex er noe av det deiligste og mest spennende et menneske kan gjøre. Tenk at mennesker frivillig fanger seg selv for livet i en situasjon (ekteskap) hvor de aldri lenger kan ha bra sex. Jeg mener at forhold bare burde være midlertidig for å lage barn. Deretter bør folk få lov til å utforske seksualiteten sin før de blir for gamle. Anonymkode: 223c9...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #354 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 15.17): Trådstarter her: Det ser jeg ikke for meg. Jeg har ikke lyst å ha sex med andre enn henne. Anonymkode: 516fb...8d7 Vi har et lignende dilemma. Min manns drøm er å være cuckold. Han ønsker at jeg skaffer meg en eller flere elskere, men jeg vil bare ha han.. Jeg har ikke lyst på andre menn i det hele tatt. Anonymkode: 54cac...8cc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 25. oktober 2024 #355 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Sex er noe av det deiligste og mest spennende et menneske kan gjøre. Tenk at mennesker frivillig fanger seg selv for livet i en situasjon (ekteskap) hvor de aldri lenger kan ha bra sex. Jeg mener at forhold bare burde være midlertidig for å lage barn. Deretter bør folk få lov til å utforske seksualiteten sin før de blir for gamle. Anonymkode: 223c9...19e For mange av oss er forhold/ekteskap eneste muligheten for å ha bra sex. Vi har rett og slett ingen interesse av sex med noen vi ikke har sterke følelser for. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 25. oktober 2024 #356 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tenk at mennesker frivillig fanger seg selv for livet i en situasjon (ekteskap) hvor de aldri lenger kan ha bra sex. Anonymkode: 223c9...19e Hvorfor kan man ikke ha bra sex i et ekteskap? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå