askjiir Skrevet 11. oktober #281 Del Skrevet 11. oktober (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser også for meg at dette kommer til å skje, ja! Etter den søte kløe… Anonymkode: fe6f7...574 Kommer hun til å si: "Hva har jeg gjort??"😭 Jeg håper TS kommer med enda en oppdatering i fremtiden der dette er blitt realitet 👍👍 Endret 11. oktober av askjiir 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 11. oktober #282 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Da forstår jeg, og er enig i at dette er egoistisk av kona di. Men av og til blir det bare sånn. Vi er blant de som har en lignende historie, bare at her var begge positive til å prøve å ha sex med andre. Så vi har møtt andre par sammen. For begge var og er det totalt uaktuelt å møte andre alene. Og avtalen er klar når den ene ikke vil mer, da stopper vi. Vi har nok den grunnleggende tryggheten og respekten for hverandre som hun dessverre mangler ovenfor deg. Det er veldig leit for deg. Håper du finner ei som respekterer deg bedre. Anonymkode: 678a6...827 Synes det blir feil å kalle det egoitisk også. Hun har vært veldig åpen og rett fram om hva hun tenker, ønsker og vil. Alt virker gjort på en ryddig måte ut fra det TS skriver. Bare fordi man ønsker noe som går på tvers av forholdet betyr ikke det at man automatisk er egoitisk. Vi har alle våre ønsker og drømmer, behov og lyster. Noen ganger passer de med partners, andre ganger ikke. Og noen ganger vokser man bare fra hverandre. Ingen mennesker er de samme gjennom hele livet. Vi er alle i en konstant endring. Det må vi bare akseptere... det er en del av risikoen å bli med i et forhold. Man skal være tro mot partner i et forhold, men man må også være tro mot seg selv. Det virker det som at kona til TS kjenner på nå og er villig til å ta konsekvensen av. Det ville ikke vært riktig av henne å måtte gå ut resten av livet å føle på et savn heller. TLDR; det er trist, men begge har oppført seg så realt det er mulig når ting først har blitt slik de har blitt. Håper at bruddet blir ryddig og pent videre også. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. oktober #283 Del Skrevet 11. oktober (endret) Even Tuell skrev (14 minutter siden): Synes det blir feil å kalle det egoitisk også. Hun har vært veldig åpen og rett fram om hva hun tenker, ønsker og vil. Alt virker gjort på en ryddig måte ut fra det TS skriver. Bare fordi man ønsker noe som går på tvers av forholdet betyr ikke det at man automatisk er egoitisk. Vi har alle våre ønsker og drømmer, behov og lyster. Noen ganger passer de med partners, andre ganger ikke. Og noen ganger vokser man bare fra hverandre. Ingen mennesker er de samme gjennom hele livet. Vi er alle i en konstant endring. Det må vi bare akseptere... det er en del av risikoen å bli med i et forhold. Man skal være tro mot partner i et forhold, men man må også være tro mot seg selv. Det virker det som at kona til TS kjenner på nå og er villig til å ta konsekvensen av. Det ville ikke vært riktig av henne å måtte gå ut resten av livet å føle på et savn heller. TLDR; det er trist, men begge har oppført seg så realt det er mulig når ting først har blitt slik de har blitt. Håper at bruddet blir ryddig og pent videre også. Enig med deg @Even Tuell her. Det er ikke alt man kan forskuttere, eller vite på forhånd når man inngår i et forhold. Det er en risiko begge tar uavhengig av omstendighetene rundt. Det handler om vekst og utvikling hos enkeltindividet, og noen ganger er man rett og slett bare så ulike at det ikke går lenger. Er ingen mennesker som er synske, men man kan håpe og tro ❤️. Klarer man ikke å enes, eller å inngå kompromiss er det bedre for begge at dem går hver til sitt. Det betyr ikke at den ene parten er noe dårligere enn den andre av den grunn. Hun er tydelig i dette temaet. Jeg kan forstå at mannen i dette forholdet syns det er kjipt at hans partners ønsker går på tvers av sine egne. Så kan resten av gjengen her inne holde seg for god for det jeg opplever som hets av henne slik at han får sympati....Det er rett og slett lavmål. Er ikke sikkert hun heller syns dette er et enkelt valg... Uansett hvordan man vrir og vrenger på det, så vil det ofte være veldig vanskelig og opprivende å avslutte et forhold. Endret 11. oktober av Irak 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 11. oktober #284 Del Skrevet 11. oktober (endret) Irak skrev (31 minutter siden): Enig med deg @Even Tuell Så kan resten av gjengen her inne holde seg for god for det jeg opplever som hets av henne slik at han får sympati....Det er rett og slett lavmål. Er ikke sikkert hun heller syns dette er et enkelt valg... Uansett hvordan man vrir og vrenger på det, så vil det ofte være veldig vanskelig og opprivende å avslutte et forhold. Jeg synes kompasset ditt er skeivt. Ikke lett for henne? Hun har jo mast om dette hele tiden og bare vært nonchalant. Hun virker ikke særlig brydd med at forholdet tar slutt pga henne, men det er godt mulig hun vil ombestemme seg senere, da vil det så klart være for sent. Endret 11. oktober av askjiir 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 11. oktober #285 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Trådstarter her: Les gjennom en del av innleggene dine her og vurder om dine karakteristikker av meg og 'menn' som meg og påstander om at jeg er kvinne osv, så kan du jo tenke på det en gang til. Anonymkode: 516fb...8d7 Historien din er helt sinnssyk hvis det du skriver er riktig. Man ødelegger ikke et 15 årig forhold med barn som fungerer pga en fantasi. Det er ikke troverdig i det hele tatt. Hvis historien din er sann så er du oppriktig talt en drittsekk når du henger ut din kone på denne måten i bedehuset.no. Jeg tror mer på at du er en kvinne fra bedehuset enn at du er den mannen du utgir deg for å være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 11. oktober #286 Del Skrevet 11. oktober Village skrev (Akkurat nå): Historien din er helt sinnssyk hvis det du skriver er riktig. Man ødelegger ikke et 15 årig forhold med barn som fungerer pga en fantasi. Det er ikke troverdig i det hele tatt. Hvis historien din er sann så er du oppriktig talt en drittsekk når du henger ut din kone på denne måten i bedehuset.no. Jeg tror mer på at du er en kvinne fra bedehuset enn at du er den mannen du utgir deg for å være. Det er jo ikke lenger bare en fantasi din løk. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 11. oktober #287 Del Skrevet 11. oktober askjiir skrev (3 minutter siden): Det er jo ikke lenger bare en fantasi din løk. Jo, det tror jeg det er din TS. Fra begynnelse til nå så tror jeg at dette er en fantasi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 11. oktober #288 Del Skrevet 11. oktober Village skrev (3 minutter siden): Man ødelegger ikke et 15 årig forhold med barn som fungerer pga en fantasi. . Det burde du fortelle kona til TS. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. oktober #289 Del Skrevet 11. oktober askjiir skrev (2 minutter siden): Jeg synes kompasset ditt er skeivt. Ikke lett for henne? Hun har jo mast om dette hele tiden og bare vært nonchalant. Hun virker ikke særlig brydd med at forholdet tar slutt pga henne, men det er godt mulig hun vil ombestemme seg senere, da vil det så klart være for sent. Poenget er at hun vil ut av forholdet siden de ikke klarer å enes. Hva mennesker uttrykker verbalt, og hvordan de tenker er ikke det samme nødvendigvis.... Det er mange måter å reagere på, og vise følelser på. Mulig hun virker nonchalant som du beskriver. Poenget mitt er at det kan du ikke vite... Noen mennesker er eksperter i å skjule de indre følelsene sine, for å beskytte seg selv... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 11. oktober #290 Del Skrevet 11. oktober (endret) Village skrev (3 minutter siden): Jo, det tror jeg det er din TS. Fra begynnelse til nå så tror jeg at dette er en fantasi. Hun kommer til å dra fra han fordi hun skal ha sex med flere menn. Det er ikke en fantasi lenger det er virkelig. Endret 11. oktober av askjiir 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 11. oktober #291 Del Skrevet 11. oktober askjiir skrev (Akkurat nå): Hun kommer til å dra fra han fordi hun skal ha sex med flere menn. Det er ikke en fantasi lenger det er virkelig. Hvis historien er sann så drar hun selvfølgelig ikke fordi hun vil ha sex med flere menn. Hun drar fordi hun ikke orker lenger å være sammen med en slik drittsekk som TS. Det er vel åpenbart for dere kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 11. oktober #292 Del Skrevet 11. oktober (endret) Irak skrev (5 minutter siden): Poenget er at hun vil ut av forholdet siden de ikke klarer å enes. Hva mennesker uttrykker verbalt, og hvordan de tenker er ikke det samme nødvendigvis.... Det er mange måter å reagere på, og vise følelser på. Mulig hun virker nonchalant som du beskriver. Poenget mitt er at det kan du ikke vite... Noen mennesker er eksperter i å skjule de indre følelsene sine, for å beskytte seg selv... Jeg regner med hun vil løpe grinende tilbake til han om noen måneder etter å ha vært en seksuell kasteball blant x antall menn Endret 11. oktober av askjiir 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #293 Del Skrevet 11. oktober Village skrev (2 minutter siden): Hvis historien er sann så drar hun selvfølgelig ikke fordi hun vil ha sex med flere menn. Hun drar fordi hun ikke orker lenger å være sammen med en slik drittsekk som TS. Det er vel åpenbart for dere kvinner. Hvordan er han en drittsekk? Anonymkode: af986...c0b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 11. oktober #294 Del Skrevet 11. oktober Village skrev (1 minutt siden): Hvis historien er sann så drar hun selvfølgelig ikke fordi hun vil ha sex med flere menn. Hun drar fordi hun ikke orker lenger å være sammen med en slik drittsekk som TS. Det er vel åpenbart for dere kvinner. TS er drittsekken?🤣 Du lever i bakvendt land. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 11. oktober #295 Del Skrevet 11. oktober askjiir skrev (1 minutt siden): TS er drittsekken?🤣 Du lever i bakvendt land. TS er drittsekken fordi han henger ut kona si på dette forumet. Kona har bare fortalt om en fantasi hun har og det må være lov i alle forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 11. oktober #296 Del Skrevet 11. oktober Village skrev (1 minutt siden): TS er drittsekken fordi han henger ut kona si på dette forumet. Kona har bare fortalt om en fantasi hun har og det må være lov i alle forhold. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. oktober #297 Del Skrevet 11. oktober askjiir skrev (7 minutter siden): Jeg regner med hun vil løpe grinende tilbake til han om noen måneder etter å ha vært en seksuell kasteball blant x antall menn Det er ikke godt å vite....🤷 Håper for hennes del at hun er fornøyd med sin avgjørelse, om det er riktig for henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #298 Del Skrevet 11. oktober Village skrev (2 minutter siden): TS er drittsekken fordi han henger ut kona si på dette forumet. Kona har bare fortalt om en fantasi hun har og det må være lov i alle forhold. Eventuelt lufter tanker på et anonymt forum 🤷♀️ Anonymkode: af986...c0b 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 11. oktober #299 Del Skrevet 11. oktober askjiir skrev (1 minutt siden): Jo mer du forsvarer TS og jo mer du angriper meg jo mer sikker blir jeg, og sikkert flere andre, på at du og TS bruker samme tastatur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #300 Del Skrevet 11. oktober Village skrev (5 minutter siden): Jo mer du forsvarer TS og jo mer du angriper meg jo mer sikker blir jeg, og sikkert flere andre, på at du og TS bruker samme tastatur. Du er åpenbart i mindretall her, sannsynligheten for at alle som synes du er på bærtur er TS er ganske liten. Anonymkode: af986...c0b 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå