Village Skrevet 21. september #261 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 13.15): SKriver anonymt her men har en bruker. Men vil være mer anonym for å ikke kunne identifiseres. Jeg sliter litt med en situasjonen som har oppstått nå. Lurer på om noen har innspill til det. Er veldig i villrede. Fruen og jeg har vært gift i 15 år, har et middelklasseliv med god inntekt, trener mye, har mellomstore barn, reiser en del og har (etter min mening) er greit sexliv(klassisk "kjedelig" liv). Vi har en del feriesex, helgesex og litt i ukedagene. I sommer kjøpte vi et brettspill med oppgaver og spørsmål som er seksuelt relaterte. Forrige helg tok vi det frem, drakk vin og spilte. Et av spørsmålene var noe ala "hva slags seksuelle fantasier har dere, og kan dere bli enige om noen av dem". Da kommer det frem at ho har en fantasi om å ha sex med andre. Jeg var ikke enig i det, og vi lo litt av det og gikk videre. Så etter sex denne uken, mens vi lå og snakket tok hun opp dette igjen og lurte på om vi ikke kunne snakke mer om det, og vurdere det. Hun ønsker at vi skal kunne være helt åpne med hverandre om vi treffer noen. Igjen sier jeg at dette er noe jeg ikke er interessert i og at jeg tror det er ødeleggende for ekteskapet. Hun mener jeg er litt prippen her og vi er såpass voksne at vi må kunne utvide horisonten. Dit kom diskusjonen og vi har ikke snakket om det etterpå. Det preger meg veldig, og jeg tenker mye på det. Spørsmålet er vel egentlig om ikke dette nå kommer til å skje før eller siden uansett når ho har så lyst til det. Kanskje er ekteskapet over og det bare er å rive plasteret av først som sist. Jeg kommer aldri til å kunne leve i et forhold med noen som har sex med andre. Åpen fantasi om det er egentlig sårt nok. Hva tror dere - kan så eksplisitte fantasier undertrykkes eller vil dette bli et uoverkommelig gnisningspunkt? Anonymkode: 516fb...8d7 TS: Hvis dette du har skrevet er riktig så ville jeg av hensyn til din kone, og derigjennom av hensyn til ditt forhold til henne, bedt moderator om å slette hele debatten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 4. oktober #262 Del Skrevet 4. oktober askjiir skrev (På 18.9.2024 den 18.53): Takk for svar TS. Jeg har lyst å komme tilbake til denne tråden senere og høre hvordan ting har utviklet seg. Det virker som dere har store personlighets forskjeller, det er rart hun ikke kjenner deg bedre og har foreslått alt dette til deg. Tror hun kommer til å fortsette med disse fantasiene og det kommer til å utvikle seg mistro i forholdet. Vil du fortsette å være på KG? Det er vanlig at TS forsvinner og jeg aldri får vite hvordan ting gikk. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 4. oktober #263 Del Skrevet 4. oktober (endret) AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 15.44): Trådstarter her: Ja, vi snakket sammen lenge i går kveld. Jeg fortalte hva jeg føler og fortalte også at jeg har lest mye om dette nå for å prøve å sette meg inn i det. Ho mener det er litt overdrevet, da hele utsagnet kom i forbindelse med dette sex-spillet vi spilte og at drømmen og fantasien ikke trenger bli reell for hennes del når jeg føler det slik. Jeg tok opp noen av de momentene som ble nevnt her inne, for å høre om det var mer i den retning ho kanskje tenkte(swinging, trekant osv), og at det kanskje kan være en mer fornuftig tilnærming om det får vokse på meg. Ho sa vi kunne tenke på det. Hun gjentok det at ho ble overrasket over at jeg ikke syns det høres spennende ut å kunne prøve en annen kvinne(men ikke på en måte jeg opplevde negativt). Jeg fikk også spurt direkte om dette kom ut i fra en konkret interesse for andre, og det benektet hun. Hun sier fantasien dreier seg om å møte en fremmed, gjerne på byen eller i en annen setting hvor man er ganske anonym, ha sex og så er det over. Jeg er forsåvidt beroliget etter samtalen, med tanke på den umiddelbare fremtid, men det er samtidig ingen tvil om at vi i denne saken har ulike syn på hva vi fantaserer om. Så vi får bare se hva som skjer fremover da. Anonymkode: 516fb...8d7 Så hvordan går det nå? Er ting ok igjen? Eller er det som jeg antok at usikkerheten I forholdet er blitt sterkere og hun ikke har gitt slipp på fantasiene? Jeg regner med det siste og er 99% sikker på at TS aldri vil svare slik det pleier å være dessverre. Endret 4. oktober av askjiir 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #264 Del Skrevet 4. oktober Synes det virker som dere hadde en god samtale om dette, med tanke på det siste innlegget ditt. Hun bekrefter at hun ikke allerede har noen i kikkerten. Og du foreslo at swinging kan være en bedre tilnærming og at dere kan kanskje tenke på dette som et alternativ fremover. Og hvis det er slik at hun tenner på å møte en fremmed, ha sex og så er det over så er vel swinging perfekt. Dette kan man vel gjennomføre på en slik klubb. Ellers så er jeg en av dem som antakelig hadde vurdert å ta steget sammen med konen angående swinging eller trekant med annen mann. Men jeg hadde nok ikke vært interessert i såkalt åpent forhold. Hvor begge parter kan treffe og date andre. Da blir det noe mye mer enn bare sex tenker jeg. Anonymkode: b5d7d...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #265 Del Skrevet 11. oktober askjiir skrev (På 4.10.2024 den 17.05): Så hvordan går det nå? Er ting ok igjen? Eller er det som jeg antok at usikkerheten I forholdet er blitt sterkere og hun ikke har gitt slipp på fantasiene? Jeg regner med det siste og er 99% sikker på at TS aldri vil svare slik det pleier å være dessverre. Trådstarter her: Det har ikke gått så bra, så dine antakelser er riktige. Hun har nå sagt at hun ønsker å ha sex med andre og at det gjerne må skje innenfor ekteskapet vårt med eller uten meg - og at hun ikke ønsker at det skal bety slutten på forholdet vårt om jeg ikke ønsker å delta. For meg er det som jeg har sagt tidligere helt uaktuelt. Jeg skrev jo tidligere her at jeg har vurdert swinging, men etter å ha lest om det og sett dokumentarer så kjenner jeg på mine følelselser at jeg ikke er i nærheten av å kunne delta på noe slikt. Så vi har kommet frem til at forholdet vårt er over. Hun skal ikke gjøre noe i seksuell retning av andre før vi formelt er slutt, og det syns jeg er ryddig av henne. Så nå holder vi på med praktiske ting rundt oppløsningen av forholdet. Jeg syns i ettertid at jeg fikk mye nyttige tilbakemeldinger i denne tråden, både fra det ene og andre perspektivet. Men vil si at du @Village har en oppførsel her som jeg for din egne og din omgangskrets sin del ikke brukes i det virkelige liv. Anonymkode: 516fb...8d7 5 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #266 Del Skrevet 11. oktober Dette var veldig trist å høre. Er det du som har tatt initiativet til at det er slutt eller er det henne? Kunne hun levd videre i forholdet uten å få utløp for fantasien? Om det er din usikkerhet i forholdet som gjør at dere går fra hverandre synes jeg det er veldig synd, og jeg har kanskje en naiv tro på at slikt som dette går det an vokse av seg. Spesielt når det er barn inne i bildet. Men nå kjenner jo ikke jeg detaljene her. Men synes jo det virker som et noe drastisk skritt uten at jeg kjenner til hvordan kona di presenterer dette. Anonymkode: 678a6...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #267 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette var veldig trist å høre. Er det du som har tatt initiativet til at det er slutt eller er det henne? Kunne hun levd videre i forholdet uten å få utløp for fantasien? Om det er din usikkerhet i forholdet som gjør at dere går fra hverandre synes jeg det er veldig synd, og jeg har kanskje en naiv tro på at slikt som dette går det an vokse av seg. Spesielt når det er barn inne i bildet. Men nå kjenner jo ikke jeg detaljene her. Men synes jo det virker som et noe drastisk skritt uten at jeg kjenner til hvordan kona di presenterer dette. Anonymkode: 678a6...827 Hvis du leser TS sin nyeste oppdatering, vil du ser at hun har sagt at hun vil ligge med andre - enten det er i forholdet, eller uten forholdet. Ergo, hun er ikke åpen for å leve monogamt. Anonymkode: 4ed3d...b57 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #268 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvis du leser TS sin nyeste oppdatering, vil du ser at hun har sagt at hun vil ligge med andre - enten det er i forholdet, eller uten forholdet. Ergo, hun er ikke åpen for å leve monogamt. Anonymkode: 4ed3d...b57 Da tolket vi nok dette litt forskjellig, han skriver at hun ønsker sex med andre i ekteskapet med eller uten han med. Han skriver ikke om det er hun som har stilt ultimatum om at hun kommer til å ha sex med andre kun at hun ønsker. Det var det jeg ønsket å oppklare. Samtidig forstår jeg mannens følelser. Men om hun ikke har stilt ultimatum så tenker jeg at det er noe overilt å avslutte alt. Man kan ikke alltid få alt man ønsker seg. Anonymkode: 678a6...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #269 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvis du leser TS sin nyeste oppdatering, vil du ser at hun har sagt at hun vil ligge med andre - enten det er i forholdet, eller uten forholdet. Ergo, hun er ikke åpen for å leve monogamt. Anonymkode: 4ed3d...b57 Trådstarter her: Det stemmer. Hun sier at hun er blitt så "gammel" at dette er siste sjanse til å få prøvd sine drømmer og fantasier, og ikke risikere å angrende igjen. Det må hun få lov å mene, men den reisen blir uten meg. Det er jo kjipt, men som alle sikkert skjønner, meg selv og henne inkludert, så er det vel i vårt forhold som i alle andres også andre ting som over tid har blitt kjedeligere, mer satt og mindre relasjonelt positivt. Så kanskje vi hadde havnet der uansett, hvem vet. Jeg har hvert fall tenkt å se fremover, selv om det blir tunge tider en stund nå. Anonymkode: 516fb...8d7 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #270 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trådstarter her: Det stemmer. Hun sier at hun er blitt så "gammel" at dette er siste sjanse til å få prøvd sine drømmer og fantasier, og ikke risikere å angrende igjen. Det må hun få lov å mene, men den reisen blir uten meg. Det er jo kjipt, men som alle sikkert skjønner, meg selv og henne inkludert, så er det vel i vårt forhold som i alle andres også andre ting som over tid har blitt kjedeligere, mer satt og mindre relasjonelt positivt. Så kanskje vi hadde havnet der uansett, hvem vet. Jeg har hvert fall tenkt å se fremover, selv om det blir tunge tider en stund nå. Anonymkode: 516fb...8d7 Da forstår jeg, og er enig i at dette er egoistisk av kona di. Men av og til blir det bare sånn. Vi er blant de som har en lignende historie, bare at her var begge positive til å prøve å ha sex med andre. Så vi har møtt andre par sammen. For begge var og er det totalt uaktuelt å møte andre alene. Og avtalen er klar når den ene ikke vil mer, da stopper vi. Vi har nok den grunnleggende tryggheten og respekten for hverandre som hun dessverre mangler ovenfor deg. Det er veldig leit for deg. Håper du finner ei som respekterer deg bedre. Anonymkode: 678a6...827 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 11. oktober #271 Del Skrevet 11. oktober (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trådstarter her: Det har ikke gått så bra, så dine antakelser er riktige. Hun har nå sagt at hun ønsker å ha sex med andre og at det gjerne må skje innenfor ekteskapet vårt med eller uten meg - og at hun ikke ønsker at det skal bety slutten på forholdet vårt om jeg ikke ønsker å delta. For meg er det som jeg har sagt tidligere helt uaktuelt. Jeg skrev jo tidligere her at jeg har vurdert swinging, men etter å ha lest om det og sett dokumentarer så kjenner jeg på mine følelselser at jeg ikke er i nærheten av å kunne delta på noe slikt. Så vi har kommet frem til at forholdet vårt er over. Hun skal ikke gjøre noe i seksuell retning av andre før vi formelt er slutt, og det syns jeg er ryddig av henne. Så nå holder vi på med praktiske ting rundt oppløsningen av forholdet. Jeg syns i ettertid at jeg fikk mye nyttige tilbakemeldinger i denne tråden, både fra det ene og andre perspektivet. Men vil si at du @Village har en oppførsel her som jeg for din egne og din omgangskrets sin del ikke brukes i det virkelige liv. Anonymkode: 516fb...8d7 Jeg visste det. Den kjerringen ville ikke gi seg med å insistere på å ha sex med andre, selv om du ikke ønsket det.. Synd at du ble gift med noen som har fullstendig motsatt verdisyn Endret 11. oktober av askjiir 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 11. oktober #272 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trådstarter her: Det stemmer. Hun sier at hun er blitt så "gammel" at dette er siste sjanse til å få prøvd sine drømmer og fantasier, og ikke risikere å angrende igjen. Det må hun få lov å mene, men den reisen blir uten meg. Det er jo kjipt, men som alle sikkert skjønner, meg selv og henne inkludert, så er det vel i vårt forhold som i alle andres også andre ting som over tid har blitt kjedeligere, mer satt og mindre relasjonelt positivt. Så kanskje vi hadde havnet der uansett, hvem vet. Jeg har hvert fall tenkt å se fremover, selv om det blir tunge tider en stund nå. Anonymkode: 516fb...8d7 Jeg har en antagelse til: Når denne impulsive og lite reflekterte dama har fått kjørt seg litt og merket at gresset ikke er grønnere på den andre siden, vil hun prøve å komme tilbake til deg. Hva vil du gjøre da? Jeg håper du ikke vil være en dørmatte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #273 Del Skrevet 11. oktober askjiir skrev (3 minutter siden): Jeg har en antagelse til: Når denne impulsive og lite reflekterte dama har fått kjørt seg litt og merket at gresset ikke er grønnere på den andre siden, vil hun prøve å komme tilbake til deg. Hva vil du gjøre da? Jeg håper du ikke vil være en dørmatte. Trådstarter her: Nei, vi skal gå fra hverandre nå. Det er selvsagt ikke aktuelt å bli sammen igjen etter dette. Anonymkode: 516fb...8d7 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 11. oktober #274 Del Skrevet 11. oktober (endret) . Endret 11. oktober av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 11. oktober #275 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Trådstarter her: Nei, vi skal gå fra hverandre nå. Det er selvsagt ikke aktuelt å bli sammen igjen etter dette. Anonymkode: 516fb...8d7 Er hun lei seg for at forholdet er over eller tar hun forholdsvis lett på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 11. oktober #276 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Trådstarter her: Det har ikke gått så bra, så dine antakelser er riktige. Hun har nå sagt at hun ønsker å ha sex med andre og at det gjerne må skje innenfor ekteskapet vårt med eller uten meg - og at hun ikke ønsker at det skal bety slutten på forholdet vårt om jeg ikke ønsker å delta. For meg er det som jeg har sagt tidligere helt uaktuelt. Jeg skrev jo tidligere her at jeg har vurdert swinging, men etter å ha lest om det og sett dokumentarer så kjenner jeg på mine følelselser at jeg ikke er i nærheten av å kunne delta på noe slikt. Så vi har kommet frem til at forholdet vårt er over. Hun skal ikke gjøre noe i seksuell retning av andre før vi formelt er slutt, og det syns jeg er ryddig av henne. Så nå holder vi på med praktiske ting rundt oppløsningen av forholdet. Jeg syns i ettertid at jeg fikk mye nyttige tilbakemeldinger i denne tråden, både fra det ene og andre perspektivet. Men vil si at du @Village har en oppførsel her som jeg for din egne og din omgangskrets sin del ikke brukes i det virkelige liv. Anonymkode: 516fb...8d7 Det er vel dette du har reagert på TS: "Jeg mener at TS skulle ha snakket med kona si og latt være å legge ut konas fantasier her til hets og negativ rådgivning fra slike som deg. Jeg mener at TS gjør så galt at han ikke kunne gjort det noe verre enn det han gjør. Han svikter sin kone på alle måter i denne saken på en måte som langt overgår det å være sexuelt utro. Kona til TS fortjener en langt bedre mann enn TS i mine øyne. Og TS fortjener en kone som deg." Og det mener jeg enda mer oppriktig etter at du har fornyet debatten med at du avslutter forholdet til din kone pga denne fantasien. Dette har absolutt intet med mine omgangskrets å gjøre TS. Kun med at du etter min oppfatning oppfører deg som en drittsekk overfor din kone når du holder på med dette. Hvis det er riktig det du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #277 Del Skrevet 11. oktober Village skrev (2 minutter siden): Det er vel dette du har reagert på TS: "Jeg mener at TS skulle ha snakket med kona si og latt være å legge ut konas fantasier her til hets og negativ rådgivning fra slike som deg. Jeg mener at TS gjør så galt at han ikke kunne gjort det noe verre enn det han gjør. Han svikter sin kone på alle måter i denne saken på en måte som langt overgår det å være sexuelt utro. Kona til TS fortjener en langt bedre mann enn TS i mine øyne. Og TS fortjener en kone som deg." Og det mener jeg enda mer oppriktig etter at du har fornyet debatten med at du avslutter forholdet til din kone pga denne fantasien. Dette har absolutt intet med mine omgangskrets å gjøre TS. Kun med at du etter min oppfatning oppfører deg som en drittsekk overfor din kone når du holder på med dette. Hvis det er riktig det du skriver. Trådstarter her: Les gjennom en del av innleggene dine her og vurder om dine karakteristikker av meg og 'menn' som meg og påstander om at jeg er kvinne osv, så kan du jo tenke på det en gang til. Anonymkode: 516fb...8d7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #278 Del Skrevet 11. oktober askjiir skrev (1 time siden): Er hun lei seg for at forholdet er over eller tar hun forholdsvis lett på det? Trådstarter her: Ikke så enkelt å tolke egentlig. Det er taus stemning hjemme. Anonymkode: 516fb...8d7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #279 Del Skrevet 11. oktober Village skrev (11 minutter siden): Det er vel dette du har reagert på TS: "Jeg mener at TS skulle ha snakket med kona si og latt være å legge ut konas fantasier her til hets og negativ rådgivning fra slike som deg. Jeg mener at TS gjør så galt at han ikke kunne gjort det noe verre enn det han gjør. Han svikter sin kone på alle måter i denne saken på en måte som langt overgår det å være sexuelt utro. Kona til TS fortjener en langt bedre mann enn TS i mine øyne. Og TS fortjener en kone som deg." Og det mener jeg enda mer oppriktig etter at du har fornyet debatten med at du avslutter forholdet til din kone pga denne fantasien. Dette har absolutt intet med mine omgangskrets å gjøre TS. Kun med at du etter min oppfatning oppfører deg som en drittsekk overfor din kone når du holder på med dette. Hvis det er riktig det du skriver. Er det han som er en drittsekk? Du harcen helt absurd måte å se verden på. Anonymkode: af986...c0b 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #280 Del Skrevet 11. oktober askjiir skrev (2 timer siden): Jeg har en antagelse til: Når denne impulsive og lite reflekterte dama har fått kjørt seg litt og merket at gresset ikke er grønnere på den andre siden, vil hun prøve å komme tilbake til deg. Hva vil du gjøre da? Jeg håper du ikke vil være en dørmatte. Ser også for meg at dette kommer til å skje, ja! Etter den søte kløe… Anonymkode: fe6f7...574 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå