Gå til innhold

Tilbakebetaling av aap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg gikk på aap i 3 år, så gikk perioden min ut og jeg hadde ikke rett på forlengelse. Jeg søkte aap på nytt, det tok 4 mnd fra søknad til innvilgelse igjen. Men jeg lurte på om jeg har rett på tilbakebetaling for perioden jeg ikke hadde det? Jeg har fått overgangsstønad i mellom tiden og hadde dette i tillegg til aap før perioden min gikk ut, da jeg er alene med barn. 
men vil jeg få tilbakebetalt for de måndene? Eller ikke ettersom jeg allerede mottar stønad fra dem.

husker forje søke periode så fikk jeg tilbakebetalt noe ettersom jeg hadde sykepenger så fikk mellomlegget, men usikker på denne stønaden.

Anonymkode: 32c74...954

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du det innvilget vil det normalt være fra søkertidspunkt med etterbetaling ja.

Anonymkode: 6ef58...454

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Får du det innvilget vil det normalt være fra søkertidspunkt med etterbetaling ja.

Anonymkode: 6ef58...454

Ja har fått! Men ble usikker siden jeg mottar stønad allerede fra de😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hei, jeg gikk på aap i 3 år, så gikk perioden min ut og jeg hadde ikke rett på forlengelse. Jeg søkte aap på nytt, det tok 4 mnd fra søknad til innvilgelse igjen. Men jeg lurte på om jeg har rett på tilbakebetaling for perioden jeg ikke hadde det? Jeg har fått overgangsstønad i mellom tiden og hadde dette i tillegg til aap før perioden min gikk ut, da jeg er alene med barn. 
men vil jeg få tilbakebetalt for de måndene? Eller ikke ettersom jeg allerede mottar stønad fra dem.

husker forje søke periode så fikk jeg tilbakebetalt noe ettersom jeg hadde sykepenger så fikk mellomlegget, men usikker på denne stønaden.

Anonymkode: 32c74...954

Har du ikke fått vedtak med innvilgelsesdato?

Anonymkode: 72840...def

Skrevet

Går utifra at du har levert meldekort i mellomtiden? 

Anonymkode: 72196...626

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...