AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #1 Skrevet 13. september 2024 Blir man noen gang klar for barn? Er det en følelse at NÅ er det riktig? erfaringer? Anonymkode: 652b4...a65
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #2 Skrevet 13. september 2024 Ærlig talt? Man kan komme til et punkt der men tror man er klar, men man blir virkelig aldri ordentlig klar for oppgaven. Har du stabil forhold, bosted, økonomi så tenker jeg du er så klar som en kan bli på forhånd. Anonymkode: a5ebe...a88 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #3 Skrevet 13. september 2024 Jeg hadde lyst på barn allerede da jeg var i tenårene. Alltid visst at jeg ville bli mamma ❤️ Anonymkode: 0952a...d7b 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #4 Skrevet 13. september 2024 Vi skal prøve på barn neste år, men føler oss ikke helt klare, nei. Men hørt fra flere foreldre at skal man vente til man blir 100% klar, blir det aldri barn 😅 Vi er klar i den forstand at vi har gjort det vi kan for å tilrettelegge for barn: kjøpt hus, byttet til bedre betalte jobber med fleksible arbeidstider, jeg har tatt lappen nå i voksen alder og vi har giftet oss. Men dette har vi også gjort fordi det var det vi hadde lyst til å gjøre - bare vi to, uavhengig barn. Vi er ikke klare i den forstand at vi har det så sinnsykt bra sånn som livet er nå, oss to alene, fin økonomi, frihet til å ta spontane avgjørelser og kaste oss rundt uten å ta hensyn til andre enn oss selv. Alenetid. I tillegg hadde ingen av oss ønske om barn før vi møtte hverandre. Vi har aldri hatt lyst på barn bare for å få barn, for å si det sånn, vi vil ha barn fordi vi elsker hverandre så høyt at det føles som det mest naturlige i verden å få en kjærlighetsklump 😂🥰 Helt ærlig bunner det i at vi skulle ønske vi hadde luksusen å vente i flere år til, men av hensyn til min alder (35) så tør vi ikke det. Anonymkode: f0e99...79b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå