AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #1 Skrevet 13. september 2024 Jeg skal på en fest som er delvis utendørs neste helg. Det er i en låve, midt i skogen, med en hjemmesnekret terrasse utenfor. Hva har man på seg når det er 12-15 grader med svak vind? Jeg vil jo både se sexy og kul ut, men jeg vil samtidig ikke fryse eller være overpyntet som jeg vanligvis er ute i Oslo. Noen forslag? Send gjerne noen inspo bilder hvis du har. ❤️ Anonymkode: b13f5...f02
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #2 Skrevet 13. september 2024 Hadde gått for noe sånt, men med strømper under. Sexy på underdelen, men varm og koselig over. Da kan du også ha med en tynn ullgenser under jakka dersom det blir kjølig. Føler ofte at dersom jeg er varm på overkroppen fryser jeg ikke like lett. Anonymkode: 53b1c...31d
Roci Skrevet 13. september 2024 #3 Skrevet 13. september 2024 Tenker jeans med chunky boots, stor myk ullgenser og bikerjakke, eller en midi/maxikjole/skjørt med samme tilbehør, altså boots, genser og skinnjakke. Da kan du ha knestrømper og undertøy i ull under kjolen for å holde varmen Om ikke sexy, så i alle fall feminint og kult
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå