AnonymBruker Skrevet 13. september #1 Del Skrevet 13. september Jeg fikk A, og tenker jo at det er veldig fint, men jeg føler ikke at jeg kan prestere som et A-menneske i det store og det hele og ble derfor litt usikker på om jeg burde droppe det? Hva er normalt? Anonymkode: 09dcf...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #2 Del Skrevet 13. september Hvor tenkte du at det var naturlig å nevne det? Og hva har du fått A i? Anonymkode: 6aaa2...93b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 13. september #3 Del Skrevet 13. september Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #4 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor tenkte du at det var naturlig å nevne det? Og hva har du fått A i? Anonymkode: 6aaa2...93b Jeg tenkte kanskje det var mer naturlig å bare ha det i den vanlige CV'en, er redd for å gi et bedre inntrykk av meg på linkedin enn sånn jeg føler meg akkurat nå. Fikk A i noe it-relatert. Anonymkode: 09dcf...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #5 Del Skrevet 13. september Måte i såfall være på en master oppgave. Anonymkode: a54f0...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #6 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenkte kanskje det var mer naturlig å bare ha det i den vanlige CV'en, er redd for å gi et bedre inntrykk av meg på linkedin enn sånn jeg føler meg akkurat nå. Fikk A i noe it-relatert. Anonymkode: 09dcf...f31 Det er ikke vanlig å føre opp karakterer. For meg vil det virke helt mot sin hensikt. Anonymkode: f4241...339 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #7 Del Skrevet 13. september Aldri sett noen liste opp karakterer i en CV heller.. Anonymkode: 882db...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 13. september #8 Del Skrevet 13. september Ikke skriv det direkte i cven heller. Formuler det som et stort interessefelt og et fagfelt du har lært mye av å jobbe med. På nyutdannede sjekker vi uansett karakterene i en ansettelsesprosess. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #9 Del Skrevet 13. september Takk for svar dere! Da dropper jeg karakterer helt. Glemmer at jeg uansett må sende inn vitnemål de aller fleste steder. Anonymkode: 09dcf...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #10 Del Skrevet 13. september Neh, har en doktorgrad, den dekker behovet 🤭 Anonymkode: d101e...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #11 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det er ikke vanlig å føre opp karakterer. Ikke uvanlig heller, Kjerkhol hadde feks ført opp A-en hun fikk på masteroppgaven. Anonymkode: bf66a...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå