Gå til innhold

Billy hylle (Ikea) som skohylle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som har erfaring med å bruke Billy hylla fra Ikea som skohylle/skoskap? Vi har en liten trang gang, og har behov for å utnytte høyden. To Billy hyller vil passe perfekt på ene veggen mtp mål, men jeg er redd den blir fort slitt og stygg

Anonymkode: 53c0e...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gjort det, fungerte supert. Genialt å kunne sette inn ekstra hyller eller flytte på de for å tilpasse perfekt til skohøyden.

La inn slike skuff-matter for at ikke våte sko skulle ødelegge hylleplatene. https://www.ikea.com/no/no/p/variera-skuffematte-transparent-80012853/

Anonymkode: 407a0...0c6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle inn og si at du nok må gjøre noe for at det ikke skal bli skader på grunn av fukt fra skoene. Men jeg ser at brukeren før meg har tipset om akkurat det. 

Alternativet til skuffe-matter, er at du setter inn et "sko brett" som samler opp vann og skitt, i hver hylle. 

Anonymkode: 77b33...8a9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt det i mange år, uten matter, og det har gått helt fint. :)  Veldig praktisk å kunne justere hyllehøydene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har montert høye overskap fra kjøkkenmoduler. 160 høye, vegghengte, med dører, og smalere profil enn Ikea. 

Anonymkode: f30cd...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi har montert høye overskap fra kjøkkenmoduler. 160 høye, vegghengte, med dører, og smalere profil enn Ikea. 

*og synes ikke at det er ikea, i motsetning til billy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro det ser mye bedre ut med 236 cm Pax-skap med skohyller, enn en Billy-bokhylle med sko i. 

Anonymkode: 3005b...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...