AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #1 Skrevet 13. september 2024 Slanking er noe dritt, særlig når man har lavt stoffskifte, tidlig overgangsalder og ekstremt lav forbrenning. Nå har jeg holdt på i tre måneder. Sulten gir seg ikke, søvn er dritt, og jeg har konsentrasjonsproblemer. Hodepine har heldigvis gitt seg. Er det slik jeg kommer til å ha det resten av livet nå? Gå rundt med en mage som skriker etter mat, trøtt som faen og med dårlig konsentrasjon? På de tre månedene har jeg mistet 1,5 kilo. Så ikke engang stor motivasjon til å fortsette å holde på. Argh. Anonymkode: 6c320...2f9
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #2 Skrevet 13. september 2024 Hva spiser du når du først spiser? Det er jo første punkt... Spiser du mat som faktisk metter mest mulig? Anonymkode: 2395e...365
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #3 Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva spiser du når du først spiser? Det er jo første punkt... Spiser du mat som faktisk metter mest mulig? Anonymkode: 2395e...365 Spiser sunn, variert mat. Kjøtt, fisk, egg, grønnsaker, litt kornvarer. Drikker kefir/biola, vann og kaffe. Anonymkode: 6c320...2f9
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #4 Skrevet 13. september 2024 Da må du tenke mer på hva du spiser ja… jeg trenger ikke spise mye for å være lenge mett av de rette tingene. Og kanskje du spiser for ofte? Så kroppen hele tiden må mase om mat fordi den er vant til det? Prøvd periodisk faste sånn skikkelig? Etter jeg begynte med periodisk faste forsvant all sult hos meg. Er slik jeg merker for hyppige måltider etter en stund, da begynner jeg å bli sulten igjen. Å gi magen en god pause og la den innse at det går helt fint uten mat hele tiden kan gi stopp på maset. Og det er ikke farlig p være sulten. Men uansett veldig viktig da å spise riktig når man spiser. Fett og proteiner som varer lenge Anonymkode: 5563a...3b6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå