AnonymBruker Skrevet 13. september #1 Del Skrevet 13. september Hadde bestemt meg for å ikke teste før testdato, men dere vet!! Svak som jeg er så tok jeg første test 8 DPO. hva tenker dere om denne? Er de sterke til å være Ovitrelle eller er det et bittelite håp? Forrige gang (som også var første gang) jeg brukte Ovitrelle så var strekene knapt synlige fra 7 DPO. Dere som har brukt Ovitrelle i flere omganger, har dere opplevd at det kan variere hvor lenge den henger i? Jeg tar gjerne i mot bilder av din testrekke! 😊 Anonymkode: 3803e...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #2 Del Skrevet 13. september Dine tester synker, så foreløpig er det umulig å si om det kan bli noe. Anonymkode: 5639a...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #3 Del Skrevet 13. september Som skrevet over,dine blir svakere og umulig og tolke om det er fordi ovitrelle er på vei ut eller om det ikke gikk. Skal man teste før man VET at ovitrelle er ute av kroppen må man belage seg på at testene blir svakere før de blir sterkere dersom man er gravid. Anonymkode: 532f0...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå