Gå til innhold

Snikende følelser i datingprosessen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke datet lenge. Enda ikke hatt sex. Kjenner likevel jeg begynner å få følelser. 

Hjelp, dette er så skummelt. Ingenting er avklart så tidlig. Vet ikke engang om han vil date andre selv om jeg ikke har fått inntrykk av det. 

Hvordan takle all denne usikkerheten i en ny situasjon med en ny person?

Anonymkode: 23683...d37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det likt som deg. Dagens datingkultur er nådeløs. Jeg prøver å si til meg selv at det skal litt til at en treffer blink, og at om det faktisk utvikler seg til noe så er det en bonus. Prøver å fokusere på litt andre ting, men tankene mine går til daten hele tiden. Det er skummelt å risikere å bli såret, men for han er jeg jo villig til det. Må bare ikke legge for mye i det for tidlig.

Anonymkode: a5b6a...7d1

Skrevet

Prøv å fokusere på hva du faktins syns om han og hvordan han får deg til å føle deg, ikke på om han liker deg. Om han får deg til å føle deg usikker så er det egentlig et dårlig tegn. Da har du et ganske tydelig signal der. Når det er riktig og han er interressert så vil du føle deg trygg og glad.

Anonymkode: a5669...c22

Skrevet

Du bør si som jeg sa da jeg traff hun som ble min kjæreste: 

"Jeg dater bare en av gangen ! Jeg håper du ikke driver med noen andre samtidig, for det kans jeg ikke leve med".

Anonymkode: 767fa...a0e

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke man kan forvente eksklusivitet før sex akkurat. Eller at man ikke har snakker om det

Anonymkode: c253d...b0f

Skrevet

Vær forsiktig og lytt til degselv, du er ikke nødt til å ha sex i en emosjonellt usikker posijon bare fordi det er normalt å ikke forvente eksklusivitet og mange er noe  fordømte løgnhalser. 

Pass på hjerte ditt og snakk med han. Spørr om han dater andre. 

Håper det ordner seg 😊

Anonymkode: a5e7a...8a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...