AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #1 Skrevet 13. september 2024 https://www.jollyroom.no/bilstoler/bilstoler/i-size/joie-every-stage-bilstol-shale?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwooq3BhB3EiwAYqYoEkxiq7fN8rYa-B8YSIly-wUCKncqm6BIU3pMYZJvHTy7M8HVgJSDThoCEQAQAvD_BwE#anmeldelser Har noen erfaring med denne stolen? Vi trenger en ekstrastol som er lett å montere. Så vi har sett på blant annet denne. Er den grei å montere osv? Anonymkode: da6f2...ae9
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #2 Skrevet 13. september 2024 Isofix er foresten ikke et alternativ, vi må ha beltefestet stol Anonymkode: da6f2...ae9
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #3 Skrevet 13. september 2024 Hvor stor er barnet som skal bruke stolen? Anonymkode: bf72e...90b
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #4 Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor stor er barnet som skal bruke stolen? Anonymkode: bf72e...90b Snart 2 år Anonymkode: da6f2...ae9
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #5 Skrevet 13. september 2024 Generelt er ikke stoler som ifølge produsent kan brukes begge veier anbefalt fremovervendt da bør man heller bruke ren beltestol. Skal den brukes bakover synes jeg det er rart den ikke har antirotasjonsbøyle. Betyr det at den må stå helt inntil seteryggen så det blir lite beinplass? Mulig jeg har misforstått noe da. Skal du ha en bakovervendt uten isofix ville jeg kanskje sett på feks de forskjellige Axkid Minikid stolene. Anonymkode: bf72e...90b 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #6 Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Generelt er ikke stoler som ifølge produsent kan brukes begge veier anbefalt fremovervendt da bør man heller bruke ren beltestol. Skal den brukes bakover synes jeg det er rart den ikke har antirotasjonsbøyle. Betyr det at den må stå helt inntil seteryggen så det blir lite beinplass? Mulig jeg har misforstått noe da. Skal du ha en bakovervendt uten isofix ville jeg kanskje sett på feks de forskjellige Axkid Minikid stolene. Anonymkode: bf72e...90b Den skal ikke brukes fremovervendt bare bakover. skal sjekke ut axkid sine 👍🏻 Anonymkode: da6f2...ae9
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #7 Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): https://www.jollyroom.no/bilstoler/bilstoler/i-size/joie-every-stage-bilstol-shale?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwooq3BhB3EiwAYqYoEkxiq7fN8rYa-B8YSIly-wUCKncqm6BIU3pMYZJvHTy7M8HVgJSDThoCEQAQAvD_BwE#anmeldelser Har noen erfaring med denne stolen? Vi trenger en ekstrastol som er lett å montere. Så vi har sett på blant annet denne. Er den grei å montere osv? Anonymkode: da6f2...ae9 Den varer bare til 22 kg bakovervendt… ville ikke kjøpt den. Hadde heller kjøpt Minikid 4, da har du bakovervendt stol til barnet er stort nok til å sitte fremovervendt… Dumt å måtte kjøpe mange bilstoler 🫣 Anonymkode: 33607...172
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #8 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Generelt er ikke stoler som ifølge produsent kan brukes begge veier anbefalt fremovervendt da bør man heller bruke ren beltestol. Skal den brukes bakover synes jeg det er rart den ikke har antirotasjonsbøyle. Betyr det at den må stå helt inntil seteryggen så det blir lite beinplass? Mulig jeg har misforstått noe da. Skal du ha en bakovervendt uten isofix ville jeg kanskje sett på feks de forskjellige Axkid Minikid stolene. Anonymkode: bf72e...90b Det er ikke antirotasjonsbøyle på bilstoler uten isofix. Anonymkode: 3fc5f...053
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #9 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ikke antirotasjonsbøyle på bilstoler uten isofix. Anonymkode: 3fc5f...053 Okai ja da har jeg misforstått, beklager det Jeg var ikke sikker som sagt. Er det fordi forankringsselene forhindrer at stolen kan vippe mot seteryggen i baksetet? Anonymkode: bf72e...90b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå