Jordbærlakris Skrevet 19. november #921 Del Skrevet 19. november Når i dag blir episoden lagt ut mon tro? Er så redd for att TV2 eller VG skal spoile vinneren før jeg rekker se det Kan jo dukke opp overalt både facebook og på nyhetene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 19. november #922 Del Skrevet 19. november Jordbærlakris skrev (1 time siden): Når i dag blir episoden lagt ut mon tro? Er så redd for att TV2 eller VG skal spoile vinneren før jeg rekker se det Kan jo dukke opp overalt både facebook og på nyhetene. Den blir sendt på TVNorge kl 20.30 idag 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 19. november #923 Del Skrevet 19. november Det blir en spennende finale, og litt vemodig faktisk å ta farvel med dette fine trekløveret. Det ble som vanlig en fin sesong bortsett fra de første rundene som alltid er en prøvelse å se på der det er mer fokus på gråt, intriger, selvgodhet og fobier mot snø/vann/høyder/kompass. Mye god inspirasjon til turer, og veldig god reklame for den fantastiske naturen vi har her hjemme. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 19. november #924 Del Skrevet 19. november Altså den firkløveren Tonje, Nakstad, Abrahamsen og Hulsker, så herlige og morsomme 😂 ❤️ Veldig fin sesong. Stort sett. Og jeg unner alle de tre finalistene å vinne. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermennesket Skrevet 19. november #925 Del Skrevet 19. november Noen andre som ser finalen nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 19. november #926 Del Skrevet 19. november Jeg heier på Nakstad, han er rå på alt der pluss at han er en fantastisk person. Tonje er også veldig god, men jeg er litt lei den slitsomme positiviteten. Og så har jeg ikke sansen for henne i det hele tatt når det kommer til å spille på utseende. Skikkelig Insta-babe, sånt er lavmål i mine øyne. Abrahamsen er en morsom og glink fyr, men ikke like god som de to andre. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 19. november #927 Del Skrevet 19. november Supermennesket skrev (3 minutter siden): Noen andre som ser finalen nå? Jeg ser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 19. november Forfatter #928 Del Skrevet 19. november Supermennesket skrev (3 minutter siden): Noen andre som ser finalen nå? Ja, samtidig som jeg sjekker KG i håp om noen kan spoile hvem som vinner 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 19. november #929 Del Skrevet 19. november Må si jeg synes TVNorge har laget lite blest om finalen. Har vært vanskelig å finne ut når finalen faktisk er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermennesket Skrevet 19. november #930 Del Skrevet 19. november Mollebolle skrev (12 minutter siden): Ja, samtidig som jeg sjekker KG i håp om noen kan spoile hvem som vinner 😂 hei ingen spoiler her! Jeg vil ha live-kommentarer og ingen spoilere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 19. november Forfatter #931 Del Skrevet 19. november Supermennesket skrev (Akkurat nå): hei ingen spoiler her! Jeg vil ha live-kommentarer og ingen spoilere du velger selv om du vil lese en "spoiler" eller ikke 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermennesket Skrevet 19. november #932 Del Skrevet 19. november Mollebolle skrev (8 minutter siden): du velger selv om du vil lese en "spoiler" eller ikke Åja stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 19. november #933 Del Skrevet 19. november Yes!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kati Skrevet 19. november #934 Del Skrevet 19. november Spoiler Hurra! Verdig vinner. Men så rar produksjon på slutten 😂 Var jo tydelig at Nakstad var langt foran Tonje i mål, men det virket som om Tonje løp opp og ned med sandsekker hun også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 19. november #935 Del Skrevet 19. november Siden episoden er vist på tv nå, så dropper jeg spoileren. For en fantastisk verdig vinner i Nakstad! Jeg fikk tårer i øynene da han først falt i trappa, så viste de en sekvens hvor han snakker om tapet av broren, før han reiser seg etter fallet og går inn til seier! Den rake motsetning til GGG på alle mulige måter, noe som er ekstremt positivt! Tonje hadde også vært en svært verdig vinner. Hun har virkelig imponert med sin positivitet og uredde mentalitet. Abrahamsen var dessverre milevis unna i dette selskapet, men humoren kan ingen ta fra han. Som f.eks når han sier til Tonje når hun skal ta opp jakten på Nakstad; "nå må du finne frem din indre Tegnell"😆. 21 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 19. november #936 Del Skrevet 19. november DelvisPresley skrev (5 minutter siden): For en fantastisk verdig vinner i Nakstad! Jeg fikk tårer i øynene da han først falt i trappa, så viste de en sekvens hvor han snakker om tapet av broren, før han reiser seg etter fallet og går inn til seier! Helt enig! En ujålete, fantastisk, hel ved fyr!! 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunaen Skrevet 19. november #937 Del Skrevet 19. november Kati skrev (5 minutter siden): Skjul innhold Hurra! Verdig vinner. Men så rar produksjon på slutten 😂 Var jo tydelig at Nakstad var langt foran Tonje i mål, men det virket som om Tonje løp opp og ned med sandsekker hun også. Enig! Tok jo bort all spenningen når jeg ikke skjønte noe. Virka som de var samtidig, men ser ikke snurten av den ene når den andre bærer. Savnet gode gamle Nordkapp-finalen når de føkka det opp sånn! Grattis til Nakstad! Hadde håpa på at en dame vinner, men not this time either. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 19. november #938 Del Skrevet 19. november DelvisPresley skrev (4 minutter siden): Siden episoden er vist på tv nå, så dropper jeg spoileren. For en fantastisk verdig vinner i Nakstad! Jeg fikk tårer i øynene da han først falt i trappa, så viste de en sekvens hvor han snakker om tapet av broren, før han reiser seg etter fallet og går inn til seier! Den rake motsetning til GGG på alle mulige måter, noe som er ekstremt positivt! Tonje hadde også vært en svært verdig vinner. Hun har virkelig imponert med sin positivitet og uredde mentalitet. Abrahamsen var dessverre milevis unna i dette selskapet, men humoren kan ingen ta fra han. Som f.eks når han sier til Tonje når hun skal ta opp jakten på Nakstad; "nå må du finne frem din indre Tegnell"😆. Veldig enig i alt du skriver her, en verdig vinner - virkelig! Men det hadde virkelig Tonje også vært, uansett utrolig sterkt å komme som nr 2, selv om det nok er bittert. Det har vært en veldig fin sesong, spesielt etter GGG gikk ut… i etterkant blir hans hvilepuls-drama og attention-whore-fakter bare morsomt (og patetisk) Alt i alt har dette vært en fornøyelse! 👏👏👏 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 19. november #939 Del Skrevet 19. november Fjugur skrev (1 minutt siden): Veldig enig i alt du skriver her, en verdig vinner - virkelig! Men det hadde virkelig Tonje også vært, uansett utrolig sterkt å komme som nr 2, selv om det nok er bittert. Det har vært en veldig fin sesong, spesielt etter GGG gikk ut… i etterkant blir hans hvilepuls-drama og attention-whore-fakter bare morsomt (og patetisk) Alt i alt har dette vært en fornøyelse! 👏👏👏 Ironisk nok var det oppstyret rundt GGG som fikk meg til å begynne å se på. Fulgte ikke med de første ukene og har egentlig aldri fulgt med på programmet tidligere sesonger. Men så ble det bare bedre etter at han røk ut🙂 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 19. november #940 Del Skrevet 19. november DelvisPresley skrev (15 minutter siden): Abrahamsen var dessverre milevis unna i dette selskapet, men humoren kan ingen ta fra han. Som f.eks når han sier til Tonje når hun skal ta opp jakten på Nakstad; "nå må du finne frem din indre Tegnell"😆. Han er så morsom 😂 de som har gitt ham hjelp underveis blir «Messias» 🤣 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå