Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Mollebolle

Anbefalte innlegg

tunaen skrev (58 minutter siden):

Sikkert :) finalen bruker å gå over to episoder.

Jeg vil at det skal bli ferdig sånn at jeg får litt bedre tid 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Abra imponerte i dagens episode ved å bare gjennomføre. Nakstad og Tonje frykter jo ingenting og det er imponerende i seg selv. Men enda mer imponerende er det når noen trosser stor frykt og gjennomfører likevel.

Det blir en spennende finale hvor jeg rett og slett er helt nøytral på hvem jeg ønsker skal vinne. Alle tre er likeverdige vinnere.

• Liker 16
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, faktisk! 

jeg håper kanskje mest at Tonje vinner, men det er mest kult om Abrahamsen vinner - og mest fortjent om Nakkestad vinner. Blir en gøy finale! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (4 minutter siden):

Ja, faktisk! 

jeg håper kanskje mest at Tonje vinner, men det er mest kult om Abrahamsen vinner - og mest fortjent om Nakkestad vinner. Blir en gøy finale! 

Jeg er sjeldent lite engasjert da jeg ikke har noen stor favoritt. Jeg kan heie på Tonje fordi hun er jente og også en tøff og verdig vinner. På Abrahamsen siden han også er tøff, men litt fordi han er outsider og fordi jeg liker ham og har, i likhet med Tonje gitt underholding i form av at han har fått meg til å trekke på smilenåndet. Nakstad er vel de flestes favoritt og den folk helst ville satt pengene på, fullt fortjent om han vinner også, som de to andre, men underholdende er han ikke. De fortjener det alle og jeg skal ikke klage på at vinneren ble den det ble.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli litt "mett" av Tonjes overpositivitet, men bortsett fra det ser hun jo ut til å kunne vinne hele greia da hun ser ut til å mestre alt med glans.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DittHåp skrev (53 minutter siden):

Begynner å bli litt "mett" av Tonjes overpositivitet, men bortsett fra det ser hun jo ut til å kunne vinne hele greia da hun ser ut til å mestre alt med glans.

Spør du meg må hun være en drøm å være med på tur. Om positiviteten er ekte (ikke bare på kamera). Er det noe jeg misliker så er det å være med på tur med folk som er negative og sure fordi det er slitsomt, kaldt og vått. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OsloSS skrev (25 minutter siden):

Spør du meg må hun være en drøm å være med på tur. Om positiviteten er ekte (ikke bare på kamera). Er det noe jeg misliker så er det å være med på tur med folk som er negative og sure fordi det er slitsomt, kaldt og vått. 

En mellomting kanskje ? 

Enig i at grinete turvenner er uheldig, en god tone + humor kan gjøre at man takler både drittvær og strabasiøse klatreetapper.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DittHåp skrev (2 timer siden):

Tonje er jo iferd med å fremstille seg selv som en rablende gal psykopat med all denne "så gøyyy!" praten 

Men "førr ei dame!"  ho er absolutt i en særklasse på mange fronter, tøff og fryktløs, og i mine øyne splitter, pine gal, men på en veldig bra måte. 

Men lurer av og til på om all denne positiviteten, er hennes måte å snakke seg selv til mot i noen tilfeller, - jo  mer positiv ho er, jo mer nervøs er ho egentlig. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

makkapakka skrev (48 minutter siden):

Tror Nakstad lar Tonje vinne, dessverre...

Det har jeg også tenkt. Han gir henne i alle fall premien om han vinner.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sol79 skrev (20 minutter siden):

Hvorfor tror dere egentlig dette? 

Frustrerende å se på Abrahamsen med både sjekking av kart HELE tiden og med den detektoren. GRAV MENNESKE,GRAAAAAAAAAAV!

Needless to say: Heier på han,men tror jo ikke han vinner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (8 timer siden):

Om Nakstad vinner tror jeg han tar bilen selv. Han sa for ett par episoder siden at han hadde gammel bil og ikke takket nei til en ny. Håepr forøvrig at Tonje tar seieren.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mollebolle skrev (På 15.11.2024 den 7.51):

Om Nakstad vinner tror jeg han tar bilen selv. Han sa for ett par episoder siden at han hadde gammel bil og ikke takket nei til en ny. Håepr forøvrig at Tonje tar seieren.

Men han sa samtidig til Tom at bilen ikke betydde noe hvis han vant 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerslør
makkapakka skrev (På 14.11.2024 den 22.06):

Tror Nakstad lar Tonje vinne, dessverre...

Søren, det har vært i mine tanker og. Tonje er ei fantastisk jente som mestrer det meste men i mine øyne har Nakstad mestret alt. Abrahamsen håper jeg kommer som en kule å tar hele skiten😂 Det hadde vært rått! Det er tre fantastiske finalister med forskjellige kvaliteter og alle tre er verdige vinnere, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Tanker om Nakstad sin lille "snarvei" over øyen? Er jo ikke tvil om at han tjente på det siden han i utgp skulle hele veien tilbake igjen før han kunne padle rundt. Men han må jo ha fått grønt lys av produksjonen, og så lenge det ikke er noe viapunk står de vel forsåvidt fritt til å løse det som de vil? (men det var jo en padleetappe da..)

De imponerer meg alle tre, men jeg synes Tonje er kul altså. Hun tar virkelig alt på strak arm uten å nøle. Joda, hun er hyperpositiv, men det får nå heller være 😅

Er ett fett for meg hvem som vinner, de fortjener det alle. Hadde vært gøy om Tonje tok det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke les hvis du ikke vil bli spoilet for ALT fra dagens episode!!

Spoiler

Hææ, trodde det var seriøst siste episode!

men det var skikkelig spennende. Skikkelig tett mellom Tonje og Nakstad. Sykt bra klippet da Nakstad bare valset for å møte Tonje😅 

Hadde vært spennende å visst mer om distansene. Feks fra den ene siden av øya til den andre. Kajakkpadlingen fikk vi vite var 10-12 km. Da får vi som seere flere referansepunkter for å skjønne hvor langt bak/foran de er.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...