Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Mollebolle

Anbefalte innlegg

snikleser1 skrev (25 minutter siden):

Uenig! Etter Gaute gikk ut synes jeg det har vært både morsomt og spennende å følge med serien igjen! Såå god stemning på tur, herlige deltaker!

Helt enig! 

Er mer utålmodig på at GGG skal forsvinne fra rampelyset. Har vært så behagelig de siste ukene siden alle glemte ham fortere enn jeg antok, men nå er trynet hans i avisa igjen 😆 Helt uinteressant at han skal skilles. Vil heller lese gladnyheter om de som fortsatt er med! 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DittHåp skrev (31 minutter siden):

Nå er det bare å stålsette seg for nok et album fra GGG:  " Ung-Kar i Romsdal" med låter som " GGGikk det for deg ?" , " Fiska i samme dammen som presten", " All by my handsome-self" og andre høypoetiske godbiter. 

Godt han har musikken å falle tilbake på ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OsloSS skrev (19 minutter siden):

Drøyt å fryde seg over noe slikt da.. Drittsekk eller ei. Ingen fortjener noe slikt. Spesielt ikke de to små barna. Kona og presten burde begge skamme seg og gå i skriftestolen. 

Hvor stammer disse ryktene fra? 🙈 Er det hold i de? Enig i at det er ille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig cast i årets sesong. Spesielt flott at Bernt Hulsker er med og har gått så langt. En helt fantastisk fyr som ble utsatt for ufattelig stor urettferdighet for å ha begått en feil i fylla. Deilig at han nå er tilbake og et svært viktig bidrag i kampen mot den brutale kanselleringskulturen som har gått alt for langt.

Endret av Tiger Jack
  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var et fint 4kløver så synd egentlig at det tynnes ut nå, men finalen blir spennende og jeg tror Tonje vil hevde seg godt siden det ser ut til å være noen luftige prøvelser som krever sterke armer og en lett kropp i neste episode 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiger Jack skrev (22 minutter siden):

Herlig cast i årets sesong. Spesielt flott at Bernt Hulsker er med og har gått så langt. En helt fantastisk fyr som ble utsatt for ufattelig stor urettferdighet for å ha begått en feil i fylla. Deilig at han nå er tilbake og et svært viktig bidrag i kampen mot den brutale kanselleringskulturen som har gått alt for langt.

Han blir savnet! Artig skrue. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiger Jack skrev (41 minutter siden):

Helt enig! Skjønner ikke all denne kritikken av Hulsker. For meg så framstår han som en flott fyr 😊

• Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiger Jack skrev (2 timer siden):

Liker Bernt godt, men går an å ha to tanker i hodet samtidig: han oppførte seg helt under pari mens han var full. At man er full, unnskylder ingenting. Eller tenker du at de som begår overgrep i fylla også bare har begått «en feil i fylla»?

Mollebolle skrev (13 timer siden):

Både tror og håper det. Denne sesongen har vært laaang 🙈

Syns det har vært fint jeg😄

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (3 timer siden):

Helt enig! Skjønner ikke all denne kritikken av Hulsker. For meg så framstår han som en flott fyr 😊

Fremstår som en fin fyr, og er sikkert en fin fyr også.

Med "all denne kritikken", mener du det med at han ble dømt for hatfulle ytringer? Der ble han jo dømt for et lovbrudd, litt mer enn kritikk i mine øyne. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda1972 skrev (1 minutt siden):

Fremstår som en fin fyr, og er sikkert en fin fyr også.

Med "all denne kritikken", mener du det med at han ble dømt for hatfulle ytringer? Der ble han jo dømt for et lovbrudd, litt mer enn kritikk i mine øyne. 

Han har også sagt unnskyld for det ha sa og gjorde. Så jeg synes ikke det skal forfølge han i årevis etterpå. 

Jeg har sett han i flere programmer og har fortsatt et godt inntrykk av han. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (1 minutt siden):

Han har også sagt unnskyld for det ha sa og gjorde. Så jeg synes ikke det skal forfølge han i årevis etterpå. 

Jeg har sett han i flere programmer og har fortsatt et godt inntrykk av han. 

Men hvilken kritikk sikter du til? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda1972 skrev (2 minutter siden):

Men hvilken kritikk sikter du til? 

Det har vært litt kritikk av Hulsker i denne tråden. Ikke kjempemye, men noe. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (2 minutter siden):

Det har vært litt kritikk av Hulsker i denne tråden. Ikke kjempemye, men noe. 

Ok, det har jeg ikke sett. Men så er det maaaange innlegg også da 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De andre virker å like Bernt ganske godt, det kan jo hende fyren endelig har blitt voksen.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snikleser1 skrev (19 timer siden):

Uenig! Etter Gaute gikk ut synes jeg det har vært både morsomt og spennende å følge med serien igjen! Såå god stemning på tur, herlige deltaker!

110% enig!

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode:

Spoiler

Vet ikke helt hvem jeg heier mest på, og det er første gangen for min del. Har alltid en klar favoritt😅 håper på Tonje på en måte, men Abra hadde vært kult også. At en med litt ekstra vinner. Vise hvor rå man kan være selv om man ikke er modelltynn.

Men Tonje har jo et eksepsjonelt driv for å vinne, og kaster seg ut i ting - i mtosetning til Nakstad som blir litt for nøysommelig der det teller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tunaen skrev (33 minutter siden):

Dagens episode:

Vis skjult innhold

Vet ikke helt hvem jeg heier mest på, og det er første gangen for min del. Har alltid en klar favoritt😅 håper på Tonje på en måte, men Abra hadde vært kult også. At en med litt ekstra vinner. Vise hvor rå man kan være selv om man ikke er modelltynn.

Men Tonje har jo et eksepsjonelt driv for å vinne, og kaster seg ut i ting - i mtosetning til Nakstad som blir litt for nøysommelig der det teller.

Nøysommelig? Hva er det? Nøysom har jeg hørt om, men "nøysommelig" er et ukjent begrep for meg.

Er det kanskje møysommelig du mener? 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miomino skrev (4 timer siden):

Nøysommelig? Hva er det? Nøysom har jeg hørt om, men "nøysommelig" er et ukjent begrep for meg.

Er det kanskje møysommelig du mener? 

Nøye skal det selvfølgelig stå, har du hørt om det ordet? 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden):

Vet noen når siste episode er? Søndag? 

Sikkert :) finalen bruker å gå over to episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...