Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Mollebolle

Anbefalte innlegg

Eyr skrev (20 timer siden):

Her skal det melkes…

IMG_5090.png

Åjj det er så cringe. Han virker så utrolig gammel.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

makkapakka skrev (6 minutter siden):

Hvis jeg er positiv til alt heeele tiden, da får jeg jobb i TV Norge etterpå, hilsen Tonje 

Eller kanskje hun bare er slik?🙄

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mollebolle skrev (57 minutter siden):

Tonje er en kul dame, men synge kan hun ikke 🙈😳😩😩

Har definitivt hørt verre. Men det hjelper å være positiv, pen og sjarmerende.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (27 minutter siden):

Karina var liksom så nøye med hansker og forkle, men purreløken vasket hun ikke… 

Håper hun er den neste som ryker. Bare liker henne ikke.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (35 minutter siden):

Har definitivt hørt verre. Men det hjelper å være positiv, pen og sjarmerende.

Ja, hun flyter på sjarmen! Men det er jo ikke den enkleste sangen å synge heller, og særlig ikke på sparket. Synes ikke det var så verst, jeg, hun er ingen profesjonell sanger. Kjedelig at vi ikke får vite hva publikum syntes om suppene deres! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snipa skrev (2 timer siden):

Kommentarene til Hulsker! 😂 Disser kokkekunnskapene til mor si også. 

I kan få sagt det!

Eddie Marsan

Endret av BerntHulken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonje er bare helt rå og fortjener å gå videre. Håper Karina går på en smell og Abraham går videre! Ser ut som prinsen skal ta ta ett valg og velger Husken og det hadde vært så fett!! Heier på Husken og Abraham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke cliffhangeren, men eller bra episode. Er det sånn at man egentlig bør vente til neste søndag og så se alle episodene på en gang? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

makkapakka skrev (10 timer siden):

Hvis jeg er positiv til alt heeele tiden, da får jeg jobb i TV Norge etterpå, hilsen Tonje 

Jeg syns Tonje er fantastisk. Det er ikke noe galt i å være positiv! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (19 minutter siden):

Jeg syns Tonje er fantastisk. Det er ikke noe galt i å være positiv! 

Det kan fort bli irriterende.. Men i utgangspunktet er jeg jo enig. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange irriterer seg over Carina....ja, hun klager å syter en del, men hva med Henrik? Er det bare jeg som får gnagsår i ørene av å høre stemmen hans? Håper Henrik blir neste ut, så Carina....Nakstad er jokeren. Håper Abrahamsen eller Tonje vinner. Hulsker er "whatever" for min del.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mollebolle skrev (23 minutter siden):

Ser mange irriterer seg over Carina....ja, hun klager å syter en del, men hva med Henrik? Er det bare jeg som får gnagsår i ørene av å høre stemmen hans? Håper Henrik blir neste ut, så Carina....Nakstad er jokeren. Håper Abrahamsen eller Tonje vinner. Hulsker er "whatever" for min del.

Han kan da ikke noe for stemmen sin, og må få lov til å prate han og. Jeg syns han er morsom, særlig sammen med Hulsker. Men den fiskesuppa team Nordkapp lagde ga meg grøsninger underveis. Kanskje fordi jeg har drevet restaurant i Lofoten, og hadde sparket min egen samboer om han kasta så mye fisk. Den så ikke så gæren ut på slutten, men Lindesnes sin så mye bedre ut uten tvil. Abrahamsen kuttet grønnsakene godt, men i fiskesuppe mener jeg bitene faktisk bør være litt større. Så ganske åpent. Skulle ønske vi fikk vite vinneren i går. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (1 time siden):

Om jeg hadde lukket øynene og lyttet til Borg er det som å høre stemmen fra Filmavisen anno 1950. 😀

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OsloSS skrev (24 minutter siden):

Om jeg hadde lukket øynene og lyttet til Borg er det som å høre stemmen fra Filmavisen anno 1950. 😀

😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...