Stuebordet Skrevet 27. oktober 2024 #701 Del Skrevet 27. oktober 2024 Eyr skrev (20 timer siden): Her skal det melkes… Åjj det er så cringe. Han virker så utrolig gammel. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 27. oktober 2024 #702 Del Skrevet 27. oktober 2024 Spoiler Litt kjedelig episode i dag. Matlaging, liksom. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 27. oktober 2024 #703 Del Skrevet 27. oktober 2024 Hvis jeg er positiv til alt heeele tiden, da får jeg jobb i TV Norge etterpå, hilsen Tonje 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 27. oktober 2024 #704 Del Skrevet 27. oktober 2024 makkapakka skrev (6 minutter siden): Hvis jeg er positiv til alt heeele tiden, da får jeg jobb i TV Norge etterpå, hilsen Tonje Eller kanskje hun bare er slik?🙄 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 27. oktober 2024 #705 Del Skrevet 27. oktober 2024 Kommentarene til Hulsker! 😂 Disser kokkekunnskapene til mor si også. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 27. oktober 2024 Forfatter #706 Del Skrevet 27. oktober 2024 Tonje er en kul dame, men synge kan hun ikke 🙈😳😩😩 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 27. oktober 2024 #707 Del Skrevet 27. oktober 2024 Karina var liksom så nøye med hansker og forkle, men purreløken vasket hun ikke… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 27. oktober 2024 #708 Del Skrevet 27. oktober 2024 Mollebolle skrev (57 minutter siden): Tonje er en kul dame, men synge kan hun ikke 🙈😳😩😩 Har definitivt hørt verre. Men det hjelper å være positiv, pen og sjarmerende. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 27. oktober 2024 #709 Del Skrevet 27. oktober 2024 Boetica skrev (27 minutter siden): Karina var liksom så nøye med hansker og forkle, men purreløken vasket hun ikke… Håper hun er den neste som ryker. Bare liker henne ikke. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 27. oktober 2024 #710 Del Skrevet 27. oktober 2024 DelvisPresley skrev (35 minutter siden): Har definitivt hørt verre. Men det hjelper å være positiv, pen og sjarmerende. Ja, hun flyter på sjarmen! Men det er jo ikke den enkleste sangen å synge heller, og særlig ikke på sparket. Synes ikke det var så verst, jeg, hun er ingen profesjonell sanger. Kjedelig at vi ikke får vite hva publikum syntes om suppene deres! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 27. oktober 2024 #711 Del Skrevet 27. oktober 2024 (endret) Snipa skrev (2 timer siden): Kommentarene til Hulsker! 😂 Disser kokkekunnskapene til mor si også. I kan få sagt det! Endret 27. oktober 2024 av BerntHulken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gladis Skrevet 27. oktober 2024 #712 Del Skrevet 27. oktober 2024 Tonje er bare helt rå og fortjener å gå videre. Håper Karina går på en smell og Abraham går videre! Ser ut som prinsen skal ta ta ett valg og velger Husken og det hadde vært så fett!! Heier på Husken og Abraham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermennesket Skrevet 27. oktober 2024 #713 Del Skrevet 27. oktober 2024 Liker ikke cliffhangeren, men eller bra episode. Er det sånn at man egentlig bør vente til neste søndag og så se alle episodene på en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 28. oktober 2024 #714 Del Skrevet 28. oktober 2024 makkapakka skrev (10 timer siden): Hvis jeg er positiv til alt heeele tiden, da får jeg jobb i TV Norge etterpå, hilsen Tonje Jeg syns Tonje er fantastisk. Det er ikke noe galt i å være positiv! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 28. oktober 2024 #715 Del Skrevet 28. oktober 2024 Hulderen skrev (19 minutter siden): Jeg syns Tonje er fantastisk. Det er ikke noe galt i å være positiv! Det kan fort bli irriterende.. Men i utgangspunktet er jeg jo enig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 28. oktober 2024 Forfatter #716 Del Skrevet 28. oktober 2024 Ser mange irriterer seg over Carina....ja, hun klager å syter en del, men hva med Henrik? Er det bare jeg som får gnagsår i ørene av å høre stemmen hans? Håper Henrik blir neste ut, så Carina....Nakstad er jokeren. Håper Abrahamsen eller Tonje vinner. Hulsker er "whatever" for min del. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenelarsen Skrevet 28. oktober 2024 #717 Del Skrevet 28. oktober 2024 Tonje og carina er de mest slitsomme nå Henrik er jo bare en artig skrue. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 28. oktober 2024 #718 Del Skrevet 28. oktober 2024 Mollebolle skrev (23 minutter siden): Ser mange irriterer seg over Carina....ja, hun klager å syter en del, men hva med Henrik? Er det bare jeg som får gnagsår i ørene av å høre stemmen hans? Håper Henrik blir neste ut, så Carina....Nakstad er jokeren. Håper Abrahamsen eller Tonje vinner. Hulsker er "whatever" for min del. Han kan da ikke noe for stemmen sin, og må få lov til å prate han og. Jeg syns han er morsom, særlig sammen med Hulsker. Men den fiskesuppa team Nordkapp lagde ga meg grøsninger underveis. Kanskje fordi jeg har drevet restaurant i Lofoten, og hadde sparket min egen samboer om han kasta så mye fisk. Den så ikke så gæren ut på slutten, men Lindesnes sin så mye bedre ut uten tvil. Abrahamsen kuttet grønnsakene godt, men i fiskesuppe mener jeg bitene faktisk bør være litt større. Så ganske åpent. Skulle ønske vi fikk vite vinneren i går. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OsloSS Skrevet 28. oktober 2024 #719 Del Skrevet 28. oktober 2024 Mollebolle skrev (1 time siden): Ser mange irriterer seg over Carina....ja, hun klager å syter en del, men hva med Henrik? Er det bare jeg som får gnagsår i ørene av å høre stemmen hans? Håper Henrik blir neste ut, så Carina....Nakstad er jokeren. Håper Abrahamsen eller Tonje vinner. Hulsker er "whatever" for min del. Om jeg hadde lukket øynene og lyttet til Borg er det som å høre stemmen fra Filmavisen anno 1950. 😀 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 28. oktober 2024 #720 Del Skrevet 28. oktober 2024 OsloSS skrev (24 minutter siden): Om jeg hadde lukket øynene og lyttet til Borg er det som å høre stemmen fra Filmavisen anno 1950. 😀 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå