Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Mollebolle

Anbefalte innlegg

Gjest Nelliken
Déjà vu skrev (1 time siden):

Nakstad er sterk, ass. Er kjempeimponert over alt han kan!

Ja, den klatringen var helt utrolig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nelliken skrev (37 minutter siden):

Ja, den klatringen var helt utrolig. 

Og den roen da karabinkroken satte seg fast…og da han løsna den. Nei fy tusan, fyren imponerer enda mer. Han ser liksom større og tyngre ut enn han er i praksis 😅 Bjørn

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (2 timer siden):

Ved første øyekast ser Nakstad dvask og utrent ut, han er jo overvektig. Men han er kanskje den sterkeste av dem alle, ikke bare sterk men utholden også. Personlighetsmessig den rake motsetningen til GGG, altså en kjernekar og en god leder.

Endelig god representasjon av oss som ikke ser sånn ut, men antakelig ville gått raskere og lengre enn den vanlige nordmann. Har mange venninner slankere enn meg, men…jeg må gå i hvilepuls hvis jeg skal gå toppturer med de 🤪

Positivt overrasket over han, og Tonje! Føler at det er 2-3 kandidater som er mulige vinnere nå.. blir spennende å se!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså hvis du har hvilepuls i senga så gjør du det feil. Puls handler også om følelser. Kleint.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yamask skrev (3 timer siden):

Føler alle der er litt masete jeg, men på en morsom måte. Henrik med den kvasse stemmen, Hulsker med temperament, Nakstad og Carina med lokalkunnskap, Abrahamsen med sarkasme og Tonje med den overdådige positive innstillingen sin. Men liker hele gjengen kjempegodt, de utfyller hverandre. Ser trivelig ut å være på tur med dem. Elska å hate GGG, men godt å bli kvitt ham lell. Han hadde kanskje passa bedre inn på Vokteren 😆

YAMASK ❤️ 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mulighet for at vi kan få Nakstad inn som benkeforslag til neste stortingsvalg eller noe? Han er så hel ved den fyren. 

Jeg vet at enkelte syntes det er kjipt uten Gaute, men personlig liker jeg leirskolen som har oppstått nå. Drama kan jeg se i andre program 😊

• Liker 17
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes 71 er helt nyyydelig uten Gaute. Nå får de andre deltagerne skinne litt og være seg selv, og jeg elsker den gode stemningen. Påfallende hvor mye ett menneske kan forsure tilværelsen til så mange…

• Liker 32
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (28 minutter siden):

Synes 71 er helt nyyydelig uten Gaute. Nå får de andre deltagerne skinne litt og være seg selv, og jeg elsker den gode stemningen. Påfallende hvor mye ett menneske kan forsure tilværelsen til så mange…

Kjenner også hvor ferdig jeg er med drama-reality. Man kan ha action og gjøre ting spennende uten å skape intriger og drama og spille på dette. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny video av Hvilepuls nå, og hvor han har fått med Rauma-bøndene og kona på linedance og koring. Første utgave var nesten bedre, og vedrørende video må den antageligvis være redigert av deres barn. Men helt greit å melke suksessen, kult å stå i det slik han gjør. 

https://www.youtube.com/watch?v=hZSZbDtYjdo

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guriland, det så helt håpløst ut med de hengekøyene :hæ: hadde ikke fått 1 sekunds søvn i den blæsten og hadde heller tisset i buksa enn å bevege meg 1 cm opp i der.

• Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre nå som 3G er ute, plutselig god stemning. De er tøffe som tør å sove i de hengekøyene, kunne ikke betalt meg for å sove der. Så mer ut som en straff enn en premie spør du meg 😅

• Liker 15
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (55 minutter siden):

Jeg dør av Hulsker 🤣

Han har jeg sansen for😄

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sam Fox skrev (1 time siden):

Han har jeg sansen for😄

For noen kommentarer😂Bare detter ut. Også Abrahamsen…det greine på stranda… herregud som jeg lo av dagens episode. De slo til hele gjengen. Helt nydelig å være kvitt 3G og den type drama. Drama blir det nok, men mer ok drama. 😅

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte dagens episode kjempegodt! Nå syns jeg det er kjempetrist at de etterhvert må ut 😆 

Tonje er virkelig inspirerende. Jeg skulle ønske jeg tok alt på strak arm sånn som ho gjør. Men aldri i verden om jeg hadde sovet i den "kokkongen" der 😂 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å i helvete! Å fire seg ut for så å sove (?!!) i den posen 😱😱😱 

-dykker ned i pad-en min 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting er at mennene tisser i flaske, men hvordan løser Tonje det der?! :vetikke:

Må forresten ta av meg hatten for den dama der! Hun er helt ufattelig rå 💪🏆

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (1 time siden):

En ting er at mennene tisser i flaske, men hvordan løser Tonje det der?! :vetikke:

Stum av beundring for Tonje. Det er jo ikke slik at hun gruer seg til noe som helst. Helt uredd, mens gutta nesten får sammenbrudd..

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (2 timer siden):

DET satt jeg og lurte på også :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...