Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Mollebolle

Anbefalte innlegg

adriana32 skrev (På 21.10.2024 den 21.03):

Slik jeg kan se det følger Stiansen både Carina, Espen og Tonje men ikke Gaute altså. Tenker jo absolutt ar det ikke bare var andre deltagere som ble påvirket av GGG men også produksjonen. 

Den avskjeden mellom han og Gaute var ekstrem kort… tror ikke Tom satte pris på bidraget til realityeksperten!

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det bar ganske rått å se de klatre! Ble så nervøs på deres vegne🙈

Herlig med ordentlig 71 igjen. Mye bedre nå.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gladis
tunaen skrev (53 minutter siden):

Det bar ganske rått å se de klatre! Ble så nervøs på deres vegne🙈

Herlig med ordentlig 71 igjen. Mye bedre nå.

Det var helt rått! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

adriana32 skrev (9 timer siden):

Altså, leste en ny artikkel.  GGG sier han ikke spilte på lag med de andre deltagerne men han følte produksjonen var laget hans. Han var der for å lage bra tv.  Han sier han burde tatt mer betalt grunnet seertallene. Han må jo ha en personlighetsforstyrrelse. Han tenkte vel han kunne sende hjem Stiansen og ta over som programleder.

Der tror jeg du treffer. Når man leverer noe som dette - helt på alvor - så er det noe som skurrer kraftig:

Dette hadde jeg vært 100% sikker på var en parodi av noe slag om jeg ikke hadde visst noe annet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Gaute først har oppført seg dårlig og irritert vettet av de andre med «hvilepulskommentarene», så syns jeg det er herlig at han står i det og lager den sangen! Refrenget er fengende, men teksten mellom er litt tynn, håper han jobber mer med den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, mektig imponert over Nakstad etter gårsdagens klatretur opp fjellet der! Makan til velfortjent vinner av 71 grader nord er det lenge siden jeg har sett, så nå gjelder det bare å håpe at han ikke ryker på en tullete utslagskonkurranse før den tid!!🙏 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eyr skrev (9 timer siden):

Den avskjeden mellom han og Gaute var ekstrem kort… tror ikke Tom satte pris på bidraget til realityeksperten!

Etter hva jeg har hørt brukte Gaute Grøtta Grav enhver mulighet av og på kamera til å disse 71° Nord-produksjonen. Som barne-tv og ingen verdig kåring av Norges tøffeste kjendis. At han hadde vært med å produsere Norges mest populære tv-program (Farmen) i 15 år, og visste hvordan å lage bra tv.
Klart Tom Stiansen, som har en svært aktiv del av planlegging og produksjon av programmet, sikkert følte seg truffet av Grøtta Gravs surmuling. 
Ser forøvrig Hvilepuls-låta til GGG toppet strømmelisten i Spotify før helgen. Men er nå på vei nedover (5. plass). Totalt 400000 strømninger. Blitt en vinner på studentvorspiel. 
Grøtta Grav driver å spiller inn komplett musikkvideo av Hvilepuls-låta nå. Som visstnok skal inneholde linedance på låven. Så da får damene gleden av å se Gautes sexy moves. 
En ordentlig selvtillitsboost for Grøtta Grav dette her. Selvbildet kan nå nye høyder..

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (6 timer siden):

Altså, mektig imponert over Nakstad etter gårsdagens klatretur opp fjellet der! Makan til velfortjent vinner av 71 grader nord er det lenge siden jeg har sett, så nå gjelder det bare å håpe at han ikke ryker på en tullete utslagskonkurranse før den tid!!🙏 

Ja.

Liker han godt. Virker klok og tror han er en dyktig leder. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (3 minutter siden):

Ja.

Liker han godt. Virker klok og tror han er en dyktig leder. 

Helt utrolig god form han er i. Jeg og kjæresten sitter bare å gaper,der han går km etter km,mens f.eks Hulsker er heeeeeelt i kjelleren. Tilsynelatende ville jeg sagt Hulsker var i bedre form en Nakstad. Han har en såkalt sleeper kropp. Ser svak ut,mens sterk som en bjørn :P

Men herregud som han maser. Skravla går i et kjør. Spørs om jeg hadde klart en tur med det der.

Endret av Fant80
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (4 timer siden):

Helt utrolig god form han er i. Jeg og kjæresten sitter bare å gaper,der han går km etter km,mens f.eks Hulsker er heeeeeelt i kjelleren. Tilsynelatende ville jeg sagt Hulsker var i bedre form en Nakstad. Han har en såkalt sleeper kropp. Ser svak ut,mens sterk som en bjørn :P

Men herregud som han maser. Skravla går i et kjør. Spørs om jeg hadde klart en tur med det der.

Ja han prater litt vel mye 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulsker har nok inntatt et betydelig antall alkohol etter at han la opp som fotballspiller. Mens Nakstad nok har vært mer forsiktig med alkohol. 
Alkohol ødelegger virkelig kroppen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OsloSS skrev (3 minutter siden):

Hulsker har nok inntatt et betydelig antall alkohol etter at han la opp som fotballspiller. Mens Nakstad nok har vært mer forsiktig med alkohol. 
Alkohol ødelegger virkelig kroppen. 

Tror du ikke Nakstad er glad i et glass og 2? Men er nok enig i at Husker gjerne har inntatt noe flere enheter en Nakstad 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved første øyekast ser Nakstad dvask og utrent ut, han er jo overvektig. Men han er kanskje den sterkeste av dem alle, ikke bare sterk men utholden også. Personlighetsmessig den rake motsetningen til GGG, altså en kjernekar og en god leder.

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DelvisPresley skrev (Akkurat nå):

Ved første øyekast ser Nakstad dvask og utrent ut, han er jo overvektig. Men han er kanskje den sterkeste av dem alle, ikke bare sterk men utholden også. Personlighetsmessig den rake motsetningen til GGG, altså en kjernekar og en god leder.

Helt enig!

EDIT: Bare litt masete 😆

Endret av Fant80
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker at GGG er ute av serien. Jeg slutta å se programmet ei stund pga han, men har begynt igjen nå 👍

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler alle der er litt masete jeg, men på en morsom måte. Henrik med den kvasse stemmen, Hulsker med temperament, Nakstad og Carina med lokalkunnskap, Abrahamsen med sarkasme og Tonje med den overdådige positive innstillingen sin. Men liker hele gjengen kjempegodt, de utfyller hverandre. Ser trivelig ut å være på tur med dem. Elska å hate GGG, men godt å bli kvitt ham lell. Han hadde kanskje passa bedre inn på Vokteren 😆

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Nelliken
DelvisPresley skrev (13 minutter siden):

Ja, jeg har alltid likt ham - og enda mer nå etter 71 grader nord. 

Utrolig kunnskapsrik og en herlig personlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (11 timer siden):

Så noe reklame hvor det så ut som Henrik nesten får mulighet til å ikke ta han med videre. Men er sikkert klippet i stor grad. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (28 minutter siden):

Nakstad er sterk, ass. Er kjempeimponert over alt han kan!

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lofilteret skrev (1 time siden):

Jeg elsker at GGG er ute av serien. Jeg slutta å se programmet ei stund pga han, men har begynt igjen nå 👍

Jeg begynte å se pga oppstyret rundt han, men syns det er gøyere nå uten han.

Aldri sett slavisk på 71 grader tidligere.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...