Gjest tøttaa Skrevet 21. oktober #621 Del Skrevet 21. oktober Boetica skrev (3 timer siden): Hva sier Tom Stiansen? (For oss som ikke har Instagram). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 21. oktober #622 Del Skrevet 21. oktober tøttaa skrev (1 time siden): Hva sa Abrahamsen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 21. oktober #623 Del Skrevet 21. oktober Hatsumomo skrev (4 minutter siden): Hva sa Abrahamsen? At sannheten var at han spilte en rolle på 71, noe med at han egentlig ikke var slik det ble fremstilt på tv men en svart, kryptomillionær. Med henvisning til at GGG sa at han bare spilte en rolle på 71. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 21. oktober #624 Del Skrevet 21. oktober tøttaa skrev (3 timer siden): Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 21. oktober #625 Del Skrevet 21. oktober Nelliken skrev (15 timer siden): Skal ikke glemme at Carina har kronisk inflammatorisk tarmsykdom så at hun klarer å delta som hun gjør står det stor respekt av. Vet du, det blir som de som har adhd og unnskylder all drittoppførsel med det. Ja, hun har en kronisk sykdom, men det unnskylder faktisk ikke at hun er ei bisk sutrekjærring. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adriana32 Skrevet 21. oktober #626 Del Skrevet 21. oktober Slik jeg kan se det følger Stiansen både Carina, Espen og Tonje men ikke Gaute altså. Tenker jo absolutt ar det ikke bare var andre deltagere som ble påvirket av GGG men også produksjonen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 21. oktober #627 Del Skrevet 21. oktober Prelunia skrev (9 timer siden): At sannheten var at han spilte en rolle på 71, noe med at han egentlig ikke var slik det ble fremstilt på tv men en svart, kryptomillionær. Med henvisning til at GGG sa at han bare spilte en rolle på 71. Fantastisk svart 😂🙌 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 21. oktober #628 Del Skrevet 21. oktober adriana32 skrev (3 timer siden): Slik jeg kan se det følger Stiansen både Carina, Espen og Tonje men ikke Gaute altså. Tenker jo absolutt ar det ikke bare var andre deltagere som ble påvirket av GGG men også produksjonen. Han benytter jo enhver anledning til å prate ned produksjonen også, "tv-faglig svakt", så kanskje ikke så rart. Morsom å høre "Hvordan har det mann?". Først med GGG og så med Abrahamsen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 22. oktober #629 Del Skrevet 22. oktober Mistet litt interessen for 71 etter måten de tok ut GGG. Det kunne se ut som skittent spill fra redaksjonen. Det burd ha vært en fair utslagsdkonkurranse. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 22. oktober #630 Del Skrevet 22. oktober Stina234 skrev (3 timer siden): Mistet litt interessen for 71 etter måten de tok ut GGG. Det kunne se ut som skittent spill fra redaksjonen. Det burd ha vært en fair utslagsdkonkurranse. Det er vel rimelig å anta at de bare bestemte seg for å kaste ham ut av programmet grunnet hans oppførsel, derfor denne meget spesielle exiten. 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 22. oktober #631 Del Skrevet 22. oktober Djækklåsst skrev (2 timer siden): Det er vel rimelig å anta at de bare bestemte seg for å kaste ham ut av programmet grunnet hans oppførsel, derfor denne meget spesielle exiten. Jeg begynner å tro det samme. Måten han oppførte seg på i Ålesund, med bevisst sabotasje (framstilt som «jeg er bare dum jeg») på toppen av det andre… legg også merke til Tom sin reaksjon når de ikke redder Gaute, altså når han snakker til laget. Ofte har han vært streng, stilt utfordrende spørsmål osv i liknende situasjoner. Jeg tror det har vært så ille, mtp hva de andre har fortalt om «utenfor kamera» at de så sin mulighet etter Ålesund-episoden, og at det rett og slett er blitt gjort av hensyn til resten av deltakerne og produksjonen. Selv om de vet han drar seertall. Det sier i så fall mye om oppførselen, for det har ikke skorta på konflikter i 71 tidligere. 🥴 23 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adriana32 Skrevet 22. oktober #632 Del Skrevet 22. oktober Altså, leste en ny artikkel. GGG sier han ikke spilte på lag med de andre deltagerne men han følte produksjonen var laget hans. Han var der for å lage bra tv. Han sier han burde tatt mer betalt grunnet seertallene. Han må jo ha en personlighetsforstyrrelse. Han tenkte vel han kunne sende hjem Stiansen og ta over som programleder. 25 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 22. oktober #633 Del Skrevet 22. oktober adriana32 skrev (19 minutter siden): Altså, leste en ny artikkel. GGG sier han ikke spilte på lag med de andre deltagerne men han følte produksjonen var laget hans. Han var der for å lage bra tv. Han sier han burde tatt mer betalt grunnet seertallene. Han må jo ha en personlighetsforstyrrelse. Han tenkte vel han kunne sende hjem Stiansen og ta over som programleder. Leste en annen uttalelse nå, sitert fra en podcast hvor han snakket om denne karakteren han hadde spilt, og at den hadde flere lag som ble prioritert bort i klippen. Altså mannen er jo virkelig ikke god, dette er jo klassisk avvik hvor man aldri kan innrømme noe, aldri ta selvkritikk, men løpende bortforklarer, dikter, spinner og ofte også lyver rett ut for å komme best ut og minimere andre. 13 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 22. oktober #634 Del Skrevet 22. oktober Ninaen skrev (19 minutter siden): Leste en annen uttalelse nå, sitert fra en podcast hvor han snakket om denne karakteren han hadde spilt, og at den hadde flere lag som ble prioritert bort i klippen. Altså mannen er jo virkelig ikke god, dette er jo klassisk avvik hvor man aldri kan innrømme noe, aldri ta selvkritikk, men løpende bortforklarer, dikter, spinner og ofte også lyver rett ut for å komme best ut og minimere andre. Enig . Han er fullstendig blottet for selvinnsikt 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 22. oktober #635 Del Skrevet 22. oktober Denne episoden orker jeg knapt å se på der de henger i fjellveggen 😱🙈🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 22. oktober #636 Del Skrevet 22. oktober Spoiler Imponert av Espen og Tonje som klatrer opp den jæskla bratte fjellveggen! Jeg fikk klamme hender bare av å se på. Og Tonje bare smiler mens hun klatrer oppover og er positiv hele tiden. "Æ så ørn ovenfra. Å, det var dødskult". Ser ikke for meg at verken Carina, Espen A., Bernt eller Henrik kunne klart det. Kanskje Henrik. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 22. oktober #637 Del Skrevet 22. oktober DelvisPresley skrev (7 minutter siden): Skjul innhold Imponert av Espen og Tonje som klatrer opp den jæskla bratte fjellveggen! Jeg fikk klamme hender bare av å se på. Og Tonje bare smiler mens hun klatrer oppover og er positiv hele tiden. "Æ så ørn ovenfra. Å, det var dødskult". Ser ikke for meg at verken Carina, Espen A., Bernt eller Henrik kunne klart det. Kanskje Henrik. Spoiler Sa de noe om hvorfor akkurat de to ble sendt i veggen, eller ble de bare delt? I så fall må det jo være basert på fysikken. Satans imponert, fytti rakkern. Jeg anser meg selv som tøff, men det der hadde jeg ALDRI gjort. Og Espen da karabinen satte seg fast…fytti ja. Var deilig å se en episode uten fullt drama og kjatring helt ærlig. Og radarparet Hulsker og Borg på tur, herregud jeg lo. Greit med litt spenning og drama, men også deilig med noen sånne rolige og udramatiske episoder uten konflikter innimellom. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 22. oktober #638 Del Skrevet 22. oktober (endret) DelvisPresley skrev (13 minutter siden): Skjul innhold Imponert av Espen og Tonje som klatrer opp den jæskla bratte fjellveggen! Jeg fikk klamme hender bare av å se på. Og Tonje bare smiler mens hun klatrer oppover og er positiv hele tiden. "Æ så ørn ovenfra. Å, det var dødskult". Ser ikke for meg at verken Carina, Espen A., Bernt eller Henrik kunne klart det. Kanskje Henrik. Enig . Tipper at Tonje , Espen eller Henrik vinner . Abrahamsen HAR allerede vunnet , folks hjerter ❤️ Endret 22. oktober av NiceOrNothing 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 22. oktober #639 Del Skrevet 22. oktober Ninaen skrev (20 minutter siden): Skjul innhold Sa de noe om hvorfor akkurat de to ble sendt i veggen, eller ble de bare delt? I så fall må det jo være basert på fysikken. Satans imponert, fytti rakkern. Jeg anser meg selv som tøff, men det der hadde jeg ALDRI gjort. Og Espen da karabinen satte seg fast…fytti ja. Var deilig å se en episode uten fullt drama og kjatring helt ærlig. Og radarparet Hulsker og Borg på tur, herregud jeg lo. Greit med litt spenning og drama, men også deilig med noen sånne rolige og udramatiske episoder uten konflikter innimellom. Spoiler Det kom ikke frem noe i søndagens episode, annet enn at Tom Stiansen sa at "Espen og Tonje skulle ta det første løftet". Vil tro det er en vurdering utifra hvem som hadde best forutsetninger for å klare oppgaven. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 22. oktober #640 Del Skrevet 22. oktober DelvisPresley skrev (Akkurat nå): Skjul innhold Det kom ikke frem noe i søndagens episode, annet enn at Tom Stiansen sa at "Espen og Tonje skulle ta det første løftet". Vil tro det er en vurdering utifra hvem som hadde best forutsetninger for å klare oppgaven. Takk, lurte på om jeg hadde gått glipp av noe. Og ja, det var nok kun de 2 som kunne gått den ruta. Fy flate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå