Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Mollebolle

Anbefalte innlegg

Ninaen skrev (På 17.10.2024 den 23.00):

Altså, jeg ble egentlig griseimponert over at Hulsker greide å ikke si noe! Jeg hadde ikke greid det! Nakstad er nydelig, ingenting vondt, men noen ganger mangler de sosiale antennene litt kalibrering. 😅 Og at Hulsker ikke ble tatt av temperamentet sitt i dag, ja den så jeg ikke helt komme. 

Bernt Hulsker kan være ganske irriterende selv, spesielt når han hisser seg opp og begynner å rope. Jeg hadde heller tilbrakt en hel dag med Espen Nakstad som er en kunnskapsrik mann, enn en time med Hulsker.

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper faktisk GGG kommer inn igjen jeg. Elsket castingen av denne sesongen. Har ikke sett på 71 nord på flere år fordi jeg syns det har blitt kjedelig, men i år dagens høydepunkt på tv de dagene det er nye episoder. Det blir litt kjedeligere uten han. 😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiews skrev (23 timer siden):

Bernt Hulsker kan være ganske irriterende selv, spesielt når han hisser seg opp og begynner å rope. Jeg hadde heller tilbrakt en hel dag med Espen Nakstad som er en kunnskapsrik mann, enn en time med Hulsker.

Nakstad er kunnskapsrik og hyggelig han, og har fått et svært godt inntrykk av han i 71 grader nord. Fysisk er han også god.  Jeg er en av de som ble møkklei Nakstad etter corona-epidemien. Kjekt å se han som et helt vanlig menneske, og ikke kun en "bekymrings-minister". 

Men hadde nok valgt en time med Hulsker fremfor en dag med Nakstad.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig episode av 71 😍

innmari flotte folk. Så snilt av Nakstad å gi bort spa til Carina!

• Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tunaen skrev (11 minutter siden):

Deilig episode av 71 😍

innmari flotte folk. Så snilt av Nakstad å gi bort spa til Carina!

Spoiler

Enig. 

Nakstad hintet jo om å gi damene spa i forrige episode, men det var ikke de to andre helt med på 😆 Flott gjort. 

Endret av K_mb
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Så må jeg si at Abrahamsen er en morsom fyr. Hulsker og H.Borg på tur uten pappa Nakstad 🤣 Men de leste da kartet bedre enn han selv og "lommekjente" Olset. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Priceless den scenen der Henrik og Hulsker rusler nedover korridoren i badekåper og solbriller! 🤣🤣👏👏

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gladis
Fjugur skrev (1 time siden):

Priceless den scenen der Henrik og Hulsker rusler nedover korridoren i badekåper og solbriller! 🤣🤣👏👏

Fininger de to der altså😂 Men stoler ikke på prinsen altså, han tror jeg kan selge bæssmora si for å vinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva det er med Carina, men blir bare irritert av henne..

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gladis
DelvisPresley skrev (18 minutter siden):

Vet ikke hva det er med Carina, men blir bare irritert av henne..

Jeg og! Egoistisk, selvopptatt kjærring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina satser å å vinne, komme seg først til mål på kvalme kommentarer og offerkortet 🤮 fatter ikke at de andre ikke gjennomskuer henne...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåler dere ikke at Carina snakker rett fra levra? Direkte beskjeder er gull, synes jeg. 
Nakstad er smart, tenker han ikke ønsker at det skal ligge klipp av han i badekåpe, på massasjebenk etc, som kan dras frem i utide (for det kan sikkert bli gjort) i framtida. Fin løsning å gi bort spa-billetten sin da. 

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske alle fikk spa jeg, så slitne som de var. 

Jeg skjønner ikke hvorfor de fleste 71-etappene skal være så knallharde, jeg syns ikke det øker underholdningsverdien for min del. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VXL100 skrev (På 18.10.2024 den 11.20):

Abrahamsen har knapt spilt hockey, så noen stor idrettsmann er han ikke. Ingen har hørt om han i hockey. 

Ingen? Absolutt ingen?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nelliken
makkapakka skrev (13 minutter siden):

Carina satser å å vinne, komme seg først til mål på kvalme kommentarer og offerkortet 🤮 fatter ikke at de andre ikke gjennomskuer henne...

Skal ikke glemme at Carina har kronisk inflammatorisk tarmsykdom så at hun klarer å delta som hun gjør står det stor respekt av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gladis
Nelliken skrev (39 minutter siden):

Skal ikke glemme at Carina har kronisk inflammatorisk tarmsykdom så at hun klarer å delta som hun gjør står det stor respekt av. 

Ok, hun glemte kanskje det da hun var utsatt tidligere og ga F i alle andre! Da var det ikke mye tanker om annet enn seg selv, spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tøttaa
Ti T Usen skrev (På 19.10.2024 den 10.02):

GGG gjest i podkast mediebobler i vg. Herregud for et ynkelig forsøk på å renvaske drittsekkstempelet.

"I e så erfaren at I skjønna konseptet med å lag god TV" 

selv-/snikskryt fra ende til annen. Vi gjennomskuer deg Gaute! 

Har dere fått med dere Abrahamsen sitt innlegg i forbindelse med disse utsagnene til Gaute? 🤭 Se spesielt på kommentaren til Tom Stiansen under innlegget.

https://www.instagram.com/espen.abrahamsen/reel/DBTlBDtqMzn/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina er slitsom, intens og gnålete. Tonje da...aaaale er sååå flinke, æ vet ikke. Men aaalle er så flinke og brae 😆

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...