Ab_naturals Skrevet 18. oktober #581 Del Skrevet 18. oktober yamask skrev (7 timer siden): I tillegg heter programmet 71°Nord Lag. ?? Det heter 71 grader nord - Norges tøffeste kjendis.... 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 18. oktober #582 Del Skrevet 18. oktober Ab_naturals skrev (9 minutter siden): ?? Det heter 71 grader nord - Norges tøffeste kjendis.... Jeg aaaaner ikke hvor jeg fikk det fra. Sjekka nå. Var helt sikker på at det het 71 grader nord lag haha. Sorry, ikke meningen å sitte juge sånn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 18. oktober #583 Del Skrevet 18. oktober yamask skrev (21 minutter siden): Jeg aaaaner ikke hvor jeg fikk det fra. Sjekka nå. Var helt sikker på at det het 71 grader nord lag haha. Sorry, ikke meningen å sitte juge sånn Hvorfor har du Ditto som bilde, når du kaller deg Yamask? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 18. oktober #584 Del Skrevet 18. oktober (endret) Mezzosoprena skrev (10 minutter siden): Hvorfor har du Ditto som bilde, når du kaller deg Yamask? Fordi Yamask ser ut som en penis, men mest fordi jeg er jeg lat. Edit: har bytta 😅 Endret 18. oktober av yamask 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 18. oktober #585 Del Skrevet 18. oktober (endret) Kasier skrev (8 timer siden): Er redd det ikke er det som er tilfellet... Gaute kommer dessverre tilbake i neste episode, som erstatter for Ane som trekker seg. Tror jeg... Ikke umulig det. 71 grader nord hiver seg på tviste-trenden, nok for å øke interessen med tanke på lave seertall tidligere sesonger. Når det er sagt så gikk Gaute ut på en kanskje ikke helt fair måte, men samtidig så kan jeg ikke tenke annet enn at han fortjente det når han ga så f i team med Anna Anka. Han visste at han ble utsatt men trodde nok han skulle redde seg inn i en utslagskonkurranse. Sånn kan det gå... Synd med Ane isåfall, hun er RÅ! Endret 18. oktober av K_mb 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 18. oktober #586 Del Skrevet 18. oktober yamask skrev (3 timer siden): Har også tenkt dette, men denne artikkelen får meg til å tvile på at han kommer inn igjen: https://www.nrk.no/kultur/gaute-grotta-grav-reagerer-pa-produksjonen_-_-tv-faglig-svakt-1.17085895 Oppsummering så man ikke gir ham klikk: Han er sur for at det var en lagkonkurranse og skuffa over at han ikke måtte i utslagskonkurranse som alle andre. I tillegg mener han selv han er en good guy og håper han får rettet opp i inntrykket. Han kan jo for all del prøve ... Kan jo hende det er et spill for galleriet, men syns det er rart isåfall. Takk for oppsummeringen. Hadde ikke lest denne nei, men da blir jeg mer i tvil om min teeori ja. Hvis artikkelen også skulle vise seg å være staget, så ville det vært bare ennå mer ellevilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 18. oktober #587 Del Skrevet 18. oktober K_mb skrev (2 timer siden): Ikke umulig det. 71 grader nord hiver seg på tviste-trenden, nok for å øke interessen med tanke på lave seertall tidligere sesonger. Når det er sagt så gikk Gaute ut på en kanskje ikke helt fair måte, men samtidig så kan jeg ikke tenke annet enn at han fortjente det når han ga så f i team med Anna Anka. Han visste at han ble utsatt men trodde nok han skulle redde seg inn i en utslagskonkurranse. Sånn kan det gå... Synd med Ane isåfall, hun er RÅ! Enig . Ane er rå! Både som menneske og lagspiller . Gaute fikk på mange måter som fortjent . Hadde han vært en lagspiller hele tiden , hadde laget ønsket å ha han med videre. Karma is a bitch 😆 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetutt Skrevet 18. oktober #588 Del Skrevet 18. oktober Mezzosoprena skrev (21 timer siden): Kjære folk, selvfølgelig er dette en karakter han har tillagt seg, og selvfølgelig har det blitt klippet slik at han fremstår enda mer usympatisk enn det han faktisk er. Det er flere kommentarer i den kamerasamtalen og rett og slett bare er samme klipp vist flere ganger. Og jeg forstår veldig godt at han blir irritert når han, som er såpass sterk, blir holdt tilbake i det som faktisk til sjuende og slutt er en individuell konkurranse. Og Carina Olset ble i overkant sutrete på slutten der eller? Det GGG gjør når hun legger opp til krangel, var jo å ikke eskalere dette, for jeg er helt sikker på at han hadde mer enn nok å si tilbake. Men fortsatt så gikk han hele tiden med på at det var opp til Carina (det svakeste) leddet, hvor intensivt de kunne jobbe (selv om selvfølgelig kroppsspråk og tonefall tydelig beviste hvor irritert og sint han var). Enig med deg. Carina ville ha en krangel, virket det som. Synes hun er manipulerende: da hun kom med den «Eg kan trekke meg, så får dere inn Gaute», bare for at de andre skulle si «Neeeiiii, guuuuud, det må du ikke gjøre!» Og den der « vil bare hjelpe Tonje til seier»-gnålet hennes: så trekk deg da, ikke sink hele laget med ditt dårlige kne! 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eir30 Skrevet 18. oktober #589 Del Skrevet 18. oktober Anwa skrev (På 17.10.2024 den 12.29): Siden trippel G slapp låta si i går er jeg hellig overbevist om at dette er en opptreden igangsatt av produksjonen. Hadde han faktisk vært slik, ville han neppe hatt denne låten liggende klar. De får jo betalt for hver episode de er med, så er ikke umulig at det ligger litt ekstra i lønnsoppgjøret til Gaute. Kanskje han selv tenker at "all press is good press". Frank Løke ble ikke akkurat forvist fra skjermen tross klysete oppførsel, så det går nok veien for trippel G uansett. Det er jo helt opplagt en KI-generert låt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 18. oktober #590 Del Skrevet 18. oktober Hulderen skrev (På 17.10.2024 den 16.51): Hvordan kan produksjonen velge ut en person med Ulcerøs kolitt? De som delar bør jo være friske, selv om de ikke nødvendigvis er så godt trent. Mario Riera kom til finalen selv med ulcerøs kolitt. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 18. oktober #591 Del Skrevet 18. oktober Huttetutt skrev (1 time siden): Enig med deg. Carina ville ha en krangel, virket det som. Synes hun er manipulerende: da hun kom med den «Eg kan trekke meg, så får dere inn Gaute», bare for at de andre skulle si «Neeeiiii, guuuuud, det må du ikke gjøre!» Og den der « vil bare hjelpe Tonje til seier»-gnålet hennes: så trekk deg da, ikke sink hele laget med ditt dårlige kne! Ååå huttetutt synes hun har gjort en god innsats med sitt dårlige kne! Er for pokker ikke GGG som ønsket en ferie og å fylle på fjellbanken som skal legge lista, men det skal være rom for de som ønsker mestring også! Hadde det kun vært sprekinger som ikke så utfordringer så kan jeg love deg at det ikke hadde vært underholdende! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetutt Skrevet 18. oktober #592 Del Skrevet 18. oktober K_mb skrev (26 minutter siden): Ååå huttetutt synes hun har gjort en god innsats med sitt dårlige kne! Er for pokker ikke GGG som ønsket en ferie og å fylle på fjellbanken som skal legge lista, men det skal være rom for de som ønsker mestring også! Hadde det kun vært sprekinger som ikke så utfordringer så kan jeg love deg at det ikke hadde vært underholdende! Jo, det er det som er underholdende. Er bare frustrerende å se noen som hele tiden må bryte eller sinker hele laget, ikke mye spennende det, da vet man jo hvilket lag som vinner. Synes hele dama er ufyselig med martyrkompleks og hersketeknikker for å få viljen sin hele tiden. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti T Usen Skrevet 19. oktober #593 Del Skrevet 19. oktober GGG gjest i podkast mediebobler i vg. Herregud for et ynkelig forsøk på å renvaske drittsekkstempelet. "I e så erfaren at I skjønna konseptet med å lag god TV" selv-/snikskryt fra ende til annen. Vi gjennomskuer deg Gaute! 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 19. oktober #594 Del Skrevet 19. oktober Huttetutt skrev (10 timer siden): Jo, det er det som er underholdende. Er bare frustrerende å se noen som hele tiden må bryte eller sinker hele laget, ikke mye spennende det, da vet man jo hvilket lag som vinner. Synes hele dama er ufyselig med martyrkompleks og hersketeknikker for å få viljen sin hele tiden. er så forbanna enig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 19. oktober #595 Del Skrevet 19. oktober Ti T Usen skrev (47 minutter siden): GGG gjest i podkast mediebobler i vg. Herregud for et ynkelig forsøk på å renvaske drittsekkstempelet. "I e så erfaren at I skjønna konseptet med å lag god TV" selv-/snikskryt fra ende til annen. Vi gjennomskuer deg Gaute! Ja, jeg tror kanskje på at han trodde selv at han ville bli en slags «Løke fra Isfjorden», at han trodde at han var litt morsom til tider? Men tror likefullt at han ikke (over)spilte. Bevisene for det er at samboeren klikka i media og kalte folk for søppelmennesker som kritiserte ham, og at han gjorde faktisk sine lagkamerater demotiverte og lei seg- på ekte. Hadde han spilt en rolle, så hadde han vært cocky i sync og muligens mot det andre laget, men ikke mot laget sitt. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VXL100 Skrevet 19. oktober #596 Del Skrevet 19. oktober GGG trenger ikke komme og late som om dette var en figur, for han var sint ved mer enn en anledning. Så han var svart i blikket, og det spiller du ikke. Men i siste podcast sier han at produksjonen angret seg litt, så jeg tror han kommer tilbake i helikopteret. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 19. oktober #597 Del Skrevet 19. oktober Huttetutt skrev (11 timer siden): Jo, det er det som er underholdende. Er bare frustrerende å se noen som hele tiden må bryte eller sinker hele laget, ikke mye spennende det, da vet man jo hvilket lag som vinner. Synes hele dama er ufyselig med martyrkompleks og hersketeknikker for å få viljen sin hele tiden. Jeg synes det er irriterende å se på mennesker som er mer opptatt av å snakke om hvor lett alt er uten å tilby hjelp eller å motivere de som sliter. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabiola Skrevet 19. oktober #598 Del Skrevet 19. oktober Nå gikk vel lagmedlemmene til GGG ut og sa at han var enda verre når det ikke ble filmet, enn når kameraene var til stede. Hadde det vært tilfelle at han bare "spilte en karakter", hadde de nok sagt det motsatte; at han var grei når kameraene var skrudd av! Så nei, jeg tror ikke på han, og synes bare det var kvalmt å høre intervjuer med han på radio i går. Men regner med han blir kjapt glemt igjen. (GGG har også sagt at om han blir med på flere realityserier skal han "være seg selv, være good guy", så da regner jeg med at han er helt uinteressant for produksjoner som feks Forræder, Spillet og Kompani Lauritzen...) 29 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet 19. oktober #599 Del Skrevet 19. oktober VXL100 skrev (På 18.10.2024 den 11.20): Abrahamsen har knapt spilt hockey, så noen stor idrettsmann er han ikke. Ingen har hørt om han i hockey. Måtte Google han, følger med på hockey men hørt om han. Spilte på Lillehammer et år, og før det i lavere divisjoner ? Virker som han er mest kjent som stand up komiker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet 19. oktober #600 Del Skrevet 19. oktober Jeg liker virkelig ikke Gaute, har aldri gjort det ,heller ikke da han vant første sesong av farmen. Allikevel, det er en del av meg som håper han kommer tilbake for underholdningens skyld. ( bare han ikke vinner ) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå