Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Mollebolle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spoiler

Så dagens episode og forsto ingenting mtp GGG... Noen må gjerne forklare hvorfor han tok det så rolig, hvis de forsto..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenBlå skrev (9 minutter siden):
  Skjul innhold

Spoiler

Ja, klart han saboterer, men why? Hvis teorien er at han skal tape, gå i duell m AA, og hun taper, hva så? Bedre å forsøke vinne vel og satse på at andre og bedre enn AA må ut. Klage på AA om at hun ikke er motivert nok, hun forsøker da i det minste og er ikke den umotiverte i den etappen. Er det for å drite ut enda en av damene? At med 'slike sinker på lagene sine, stakkar så kan han like godt slappe av..'...?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (8 minutter siden):
  Skjul innhold

Ja, klart han saboterer, men why? Hvis teorien er at han skal tape, gå i duell m AA, og hun taper, hva så? Bedre å forsøke vinne vel og satse på at andre og bedre enn AA må ut. Klage på AA om at hun ikke er motivert nok, hun forsøker da i det minste og er ikke den umotiverte i den etappen. Er det for å drite ut enda en av damene? At med 'slike sinker på lagene sine, stakkar så kan han like godt slappe av..'...?

Spoiler

Spare krefter…og får vist at «jeg kan være rolig og hyggelig jeg, se det du, Carina!»

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (4 minutter siden):
  Skjul innhold

Spare krefter…og får vist at «jeg kan være rolig og hyggelig jeg, se det du, Carina!»

Spoiler

Kanskje det. Men uansett så får vi vel håpe på at AA da tupper han ut m hode først. Han ødelegger jo for henne. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mollebolle skrev (4 timer siden):

Meget rar reaksjon fra Gaute når han blir satt på plass av Carina. Hadde blitt flau, og lagt meg langflat. Men, det virker ikke som han forstår hva hun sier. Er det mulig!??

Herlig at Carina tok den for laget og gav beskjed. Dessverre tror jeg Gaute kommer langt og vinner.....hvis det er snakk om fysiske utslagskonkurranser.

Ja, ydmykhet virker å være et ukjent begrep for han.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (2 timer siden):

Skjul innhold

Så dagens episode og forsto ingenting mtp GGG... Noen må gjerne forklare hvorfor han tok det så rolig, hvis de forsto..

Spoiler

Ja, dagens etappe var utrolig rar. Synes det virker som han spiller skuespill hele episoden. Må jo være en tanke bak. Anna er ikke dum, og hun skjønner også at det er noe rart. Må være en form for sabotasje eller taktikk. Synes AA virker engasjert og deltagende, så at hun er umotivert får i hvert fall ikke jeg inntrykk av.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Kanskje det. Men uansett så får vi vel håpe på at AA da tupper han ut m hode først. Han ødelegger jo for henne. 

Spoiler

Hadde faenmeg vært så rått om selveste GGG blir tuppet ut av AA 😄

• Liker 9
  • Hjerte 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en følelse av at han tok det ille opp å bli "irettesatt" av Carina.  Og dette er hans måte å furte på. Å være kjempebarnslig ved å late som at han ikke bryr seg. Smile, være blid og gå på søndagstur.  

Og så skjønner han ikke at det kun går ut over han selv. Og AA. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil E skrev (På 6.10.2024 den 18.30):

Veldig bra at hun satte KLYSA på plass. Av svarene så er det åpenbart at Gaute har så total mange Sosial IQ at han overhode IKKE skjønner kritikken hun kom med.

Men jævla synd med den utslagskonkuransen for den var åpenbart RIGGA for at Gaute skulle vinne. Tidligere konkuranser har jo vært av det slaget alle hadde sjans til å vinne. Men det hadde vel ikka passe TV-teamet så bra om KLYSEGUTT Gaute hadde røket på hue og ræva ut.

Tenkte det samme med en gang. Trolig rigget for han, Gaute kunne jo ikke annet enn å vinne.

Endret av Ruspus
Skrivefeil
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Følte virkelig at GGG bevisst prøvde å drite ut Anna Anka i dagens episode. Stemple henne som dum. Merkelig taktikk, da man skulle tro det var lurere å ikke komme sist og dermed få ut en sterkere konkurrent.

Endret av DelvisPresley
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ruspus skrev (46 minutter siden):

Ikke værst å få sin egen sang.   

Fantastisk, spot om som alltid.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (29 minutter siden):
  Skjul innhold

Følte virkelig at GGG bevisst prøvde å drite ut Anna Anka i dagens episode. Stemple henne som dum. Merkelig taktikk, da man skulle tro det var lurere å ikke komme sist og dermed få ut en sterkere konkurrent.

Spoiler

Ikke Anna som kom dårlig ut der. Hun har stått på og vært blid og glad hele turen. Gjort et solid inntrykk hele turen, så lukker GGG omtrent øynene når han river av svaralternativene...Hvis han skal skylde det der på Anna da.... 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min teori

1) Han oppfører seg primært sånn for å demonstrere at han trenger ikke stresse og mase og vinne han! Utløst av «talen» til Carina («så kan de se hvor feil kvinnfolket tar!») Klassisk trass-reaksjon fra den personlighetstypen

2) AA kom som sendt fra himmelen fordi da kan han både framstå som raus som er tålmodig med det håpløse kvinnfolket, og som en annen skriver: indirekte drite henne ut.

3) Han tar det med knusende ro at de taper fordi han er uansett skråsikker på å slå AA i duell siden han er suveren fysisk og anser AA for å være dum som et brød (ref etappen med puslespillet og hva han sa om henne da)

AA gjennomskuer ham jo rimelig kjapt. Helt nydelig. Er mest spent på nå hvordan GGG og Tommy Steine kommer til å funke. 😂Elsker at det var han som endte opp med GGG. 

• Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fra en som omtrent aldri har fulgt med på 71 grader nord.. Når kommer neste episode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (9 minutter siden):

Fra en som omtrent aldri har fulgt med på 71 grader nord.. Når kommer neste episode?

tirsdag, torsdag og søndag

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (20 minutter siden):

tirsdag, torsdag og søndag

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett denne serien flrst nå. Og seriøst, GGG er så høy på seg selv og uspiselig at det er helt pinlig.

Tror aldri jeg har sett større drittsekk i 71.

Beundrer Tonje som hokdt ut. Jeg hadde slått ham i hodet med padleåren. Hardt.

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...