Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Mollebolle

Anbefalte innlegg

FruLine skrev (7 minutter siden):

Noe av det dummeste jeg har sett....er dette tull eller ekte?

Hele mannen er jo en parodi på seg selv! 😂

Synes denne seansen gir et godt innblikk i at kanskje Grøtta Grav har fått et grandiost bilde av seg selv.
Holder konsert blant sambygdinger i Rauma kulturhus. Får de med på klapping, men når han vil ha med de på allsang er det tyst. Da må backingbandet trå til. 
Allsang er vel forbeholdt gode veletablerte låter fra kjente gode artister. Ikke Gaute, som ga ut et album som fikk terningkast 1 og 2 i det fleste aviser. Selvtillit er bra, men noen ganger bikker det over..

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OsloSS skrev (8 minutter siden):

Synes denne seansen gir et godt innblikk i at kanskje Grøtta Grav har fått et grandiost bilde av seg selv.
Holder konsert blant sambygdinger i Rauma kulturhus. Får de med på klapping, men når han vil ha med de på allsang er det tyst. Da må backingbandet trå til. 
Allsang er vel forbeholdt gode veletablerte låter fra kjente gode artister. Ikke Gaute, som ga ut et album som fikk terningkast 1 og 2 i det fleste aviser. Selvtillit er bra, men noen ganger bikker det over..

Noen av det dummeste jeg har sett, denne oppsummerer det greit:

narsissistisk personlighetsforstyrrelse

Narsissistisk personlighetsforstyrrelse kjennetegnes av stort behov for oppmerksomhet og beundring, overdreven oppfatning av egen betydning, arroganse, utnyttelse av andre og lite empati.

Endret av FruLine
  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

standard_Michelangelo_Caravaggio_065.jpg

Narkissos var en gresk sagnfigur som ble så betatt av sin egen skjønnhet da han så speilbildet sitt i en kilde at han mistet interessen for andre ting og gikk til grunne.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OsloSS skrev (3 timer siden):

Det kunne passe seg med litt knekkebrød en mandags morgen. 

Se det-han danser og synger nok med hvilepuls der også! 

Ser at flere andre reality kjendiser ( 4-5 stk til nå) forsvarer GGG  og sier han leverer bare bra tv, gjør jobben sin osv. 

Jeg tror ikke disse kjenner ham personlig eller har deltar i et program sammen med ham. For det er jo der det avsløres- når det popper opp så mange avsløringer om hans væremåte fra privatliv, fra politikken, samt at hans lagkamerater hadde aldri i verden uttalt seg som de har gjort hvis det ikke var ille….som Vidar Magnussen sa: det er klippet snilt. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (29 minutter siden):

Ser at flere andre reality kjendiser ( 4-5 stk til nå) forsvarer GGG  og sier han leverer bare bra tv, gjør jobben sin osv. 

Jeg tror ikke disse kjenner ham personlig eller har deltar i et program sammen med ham. For det er jo der det avsløres- når det popper opp så mange avsløringer om hans væremåte fra privatliv, fra politikken, samt at hans lagkamerater hadde aldri i verden uttalt seg som de har gjort hvis det ikke var ille….som Vidar Magnussen sa: det er klippet snilt. 

Lagmedlemmene tjener ingenting på å henge ut GGG. Så derfor tror jeg at det faktisk var så ille og verre enn det som kommer fram for at de faktisk bekrefter og sier at ting var verre. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OsloSS skrev (1 time siden):

Hehe. Noen som vet hvilken hvilkepuls Grøtta Grav har? Jeg ligger på rundt 55. 

Tipper han er svært godt trent og har en hvilepuls på rundt 40.

Selv har jeg hatt hvilepuls på rundt 43-44 og jeg trener moderat.

For øvrig tror jeg GGG spiller et bevisst psykisk spill i programmet. Det er litt mange som tar helt av og nærmeste setter han i gapestokk. Har ikke inntrykk av at dette er hans personlighet egentlig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (1 time siden):

For øvrig tror jeg GGG spiller et bevisst psykisk spill i programmet. Det er litt mange som tar helt av og nærmeste setter han i gapestokk. Har ikke inntrykk av at dette er hans personlighet egentlig.

Av nysgjerrighet hvilket inntrykk har du av hans personlighet? Han har ikke vist noen andre sider av seg selv i 71. Og leserinnlegget som det ble linket til lenger opp her forsterker jo inntrykket fra tv-skjermen.

Men digg for Marius Borg Høiby da. Endelig noe som tok over snakkisen.

Endret av Sol79
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OsloSS skrev (14 timer siden):

Det kunne passe seg med litt knekkebrød en mandags morgen. 

Å fy f....😵‍💫

Jeg hadde helt glemt "musikkarrieren" til Gaute. Blir litt matt av det er mulig å opptre på denne måten, spille luftgitar og fremføre den idiotiske, selvkomponerte teksten.

Det er bare trist, han er vel utdannet ved en meget anerkjent musikkskole i tillegg.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (2 timer siden):

Av nysgjerrighet hvilket inntrykk har du av hans personlighet? Han har ikke vist noen andre sider av seg selv i 71. Og leserinnlegget som det ble linket til lenger opp her forsterker jo inntrykket fra tv-skjermen.

Men digg for Marius Borg Høiby da. Endelig noe som tok over snakkisen.

Det samme tenkte jeg; han fikk litt pause fra det intense medietrykket nå med Gaute-saken.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Carina!👏 Flott, modig og grepa dame som tør å si ifra til en meget irriterende GGG. Er det mulig! Mye mulig han er en fin og grei fyr sånn egentlig, men dette var dårlige greier, altså..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f... å uspiselig Gaute er. Likte han til begynne med fordi jeg trodde han kødda. Nå derimot håper jeg han ryker relativt kjapt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jon Niklas Rønning har laget sang om GGG 😂👏👏

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (16 timer siden):

Det var det pinligste... Sangstemme og sceneutstråling som en femdagers loff. At enkelte ikke ser sin egen begrensning!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Momma skrev (1 time siden):

Det var det pinligste... Sangstemme og sceneutstråling som en femdagers loff. At enkelte ikke ser sin egen begrensning!

Total katastrofe. Kan umulig være seriøst ment....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FruLine skrev (7 minutter siden):

Total katastrofe. Kan umulig være seriøst ment....

Tror dessverre ikke denne mannen har selvironi.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Momma skrev (13 minutter siden):

Tror dessverre ikke denne mannen har selvironi.

Parodi på seg selv hvertfall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget rar reaksjon fra Gaute når han blir satt på plass av Carina. Hadde blitt flau, og lagt meg langflat. Men, det virker ikke som han forstår hva hun sier. Er det mulig!??

Herlig at Carina tok den for laget og gav beskjed. Dessverre tror jeg Gaute kommer langt og vinner.....hvis det er snakk om fysiske utslagskonkurranser.

Endret av Mollebolle
rettet opp i noen ord
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...