Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Mollebolle

Anbefalte innlegg

Lawyam skrev (41 minutter siden):

Jeg tror faktisk han vet nøyaktig hva han gjør. Han har tenkt å vinne konkurransen og ikke bare med rå styrke, men vet å regelrett psyke ut konkurrentene. Tonje er den han ser på som sin største, så komikeren på sitt lag. Han klarer ikke psyke ut Nakstad når den tid kommer, men han går etter de sterkeste og kan faktisk vinne på å overbevise dem at de ikke kan måle seg med han. Velkjent taktikk, men i overkant gjennomført. Han tar kaka.

Synes synd på Tonje, men ellers må jeg si at jeg begynner å finne det hele fornøyelig. Så lite antenner KAN han ikke ha, han bare driter i hvordan han fremstår.

Tenkt akkurat det samme.  Jeg tror heller ikke at han er så idiot som han fremstår. Jeg tipper han har et helt ekstremt konkuranse instinkt, som overgår fornuften og som gjør han til en dust mot andre. I tillegg til at han er en smule selvgod eller usikker på seg selv, siden han har så behov for å hevde seg hele tiden. Han vet jo at han er på et lag, men jeg tror han er så opptatt med å vinne at han glemmer/driter i det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatsumomo skrev (54 minutter siden):

Han begikk... et helt vanvittig karakterdrap på seg selv i Farmen. Se den sesongen med han og du får et helt annet syn på Jarl Goli. 

Tja, alt er relativt, det verste han gjorde var vel måten han jublet på etter den ene kampen han vant. Kan overhodet ikke sammenlignes med måten Gaute oppfører seg på mot de andre.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miaw skrev (13 minutter siden):

Tenkt akkurat det samme.  Jeg tror heller ikke at han er så idiot som han fremstår. Jeg tipper han har et helt ekstremt konkuranse instinkt, som overgår fornuften og som gjør han til en dust mot andre. I tillegg til at han er en smule selvgod eller usikker på seg selv, siden han har så behov for å hevde seg hele tiden. Han vet jo at han er på et lag, men jeg tror han er så opptatt med å vinne at han glemmer/driter i det.

Det kan nok tenkes at Gaute har vært bevisst på å være «the bad guy», for å skape blest om programmet. Eneste er at han i så fall nok feilvurderte hvordan han ville bli oppfattet. Han tenkte muligens det ville blitt litt elsk/hat fra seerne, altså at en del kanskje likte hans opptreden, men så ble det så godt som bare hat. Ikke at det er spesielt rart, dette er jo tidenes selvmål.

Ellers får vi se hvordan det går, men det at han knapt uttaler seg og ikke var på premierefesten tyder ikke akkurat på at han vinner.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (27 minutter siden):

Etter å ha sett 71 grader nord tviler jeg ikke et sekund… 

Kan hende han her får oppreisingen sin nå da🥳

Tror vi kan erkjenne at GGG er en god gammeldags narsissist! Velbekomme til de som må forholde seg til han👌🏼

Endret av Eyr
  • Liker 24
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaute må da bevisst spille et spill for å psyke ut de andre. Hvis han faktisk ER slik, snakker vi narssisisme de luxe. Men han har vel lært noen skitne triks etter årevis som reality-programleder, så får håpe at det bare er taktikk.

Tonje er for øvrig ei helt nydelig jente! Hadde jeg vært makkerpar med henne hadde jeg prøvd å la turen vare lengst mulig🙂

Jeg har for øvrig aldri fulgt med på 71 grader nord slavisk noen sesong. Verken kjendisversjonen eller for vanlige folk. Men i år vurderer jeg det.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en fare for at Gaute, etter så mange år bak produksjon av reality-tv, nå får smake sin egen medisin. Det er ikke få deltakere i Farmen-programmet som har klaget på hvordan de ble klippet og fremstilt opp gjennom årene. Hvor de endte opp med å bli uthengt og endatil drapstruet. Nå får Grøtta Grav sikkert oppleve samme stormen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (57 minutter siden):

Cookiesandcream skrev (40 minutter siden):

Skjermbilde fra denne artikkelen: https://www.andalsnes-avis.no/nyheter/i/8J5aLG/krangel-med-gjest-hvordan-vil-han-takle-kritikk-som-ordfoerer (Kommer opp om man googler navnet til gjesten og Airbnb.)

bce38117-088a-4411-b212-6c44d89041a8.webp.578b2e569ea250d70c014faea4ca9bb0.webp

Akkurat når du trodde GGG, mannen uten puls, ikke kunne bli kvalmere. 😒🫣 «Lykke til videre med å bli en bedre versjon av deg selv». 🤮 

• Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OsloSS skrev (2 minutter siden):

Det er vel en fare for at Gaute, etter så mange år bak produksjon av reality-tv, nå får smake sin egen medisin. Det er ikke få deltakere i Farmen-programmet som har klaget på hvordan de ble klippet og fremstilt opp gjennom årene. Hvor de endte opp med å bli uthengt og endatil drapstruet. Nå får Grøtta Grav sikkert oppleve samme stormen. 

Altså; det er umulig å kunne påstå å ha blitt klippet feil i dette tilfellet. Den stormen har han nok 'hvilepuls' i

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (10 minutter siden):

Altså; det er umulig å kunne påstå å ha blitt klippet feil i dette tilfellet. Den stormen har han nok 'hvilepuls' i

Ja. Blir vanskelig å skylde på klipping når selv meddeltakere hevder han oppførte seg mye verre enn det som kom frem i tv-skjermen. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ALDRI opplevd noen som ser seg selv som en så stor GUD som det Gaute Grøtta Grav gjør her! 😳 Jeg er sjokka!
Jeg har aldri sett han i noe annet enn i rollen som Farmen-programleder eller i "Villdyrlegen" som han hadde med ekskona Silje. Jeg må si at jeg faktisk spolte over sekvensene hvor han reiste og gjorde andre ting i den serien, og det var før jeg ante hvordan han egentlig er. Allerede da syns jeg han virket kåt på å være mest mulig i monitor. 

Men æsj, for en oppførsel! Og måten han snakker tilbake til Carina på. "Ka e det du vil, Carina?" Hersketeknikk i min bok. Carina vil, Gaute, konfrontere deg med den ræva holdningen du har til dine medlagkamerater. Det er vel for faen ikke Tonje sin feil at laget tapte. Hadde du rost fremfor å utelukkende komme med nedlatende kommentarer, så hadde hun kanskje maktet å gi på litt til, men det er INGEN som blir motivert av å høre at de sinker samtidig som at man selv er på 1/10 av maks.  Hadde jeg hatt GGG fremfor meg nå, så hadde dette vært noe av det jeg ville forsøkt å formidle. 

Guriland for en vemmelig type. At Abrahamsen klarte å holde seg såpass rolig oppe på det fjellet - altså, han fortjener en medalje!! Jeg hadde KLIKKA! Makan for en frekk kommentar fra Gaute. Og at småbarnsfamilier i Isfjorden går slike turer - hva pokker hadde det med saken å gjøre? Blir Abrahamsen i bedre form av at han sitter og sier slikt? Jeg forstår virkelig ikke poenget. Det er jo utelukkende provoserende! 

Og det finnes jo ikke én ting den mannen aldri har gjort, være seg randonee, klatring, lage ishule (som han forøvrig sneik seg unna), kajakk, sailyak (eller hva det het).  Dette er next level besserwizzer - ingen tvil! 

Nei, håper han ryker på hue og ræva ut - kanskje det ville få opp pulsen litt?

• Liker 32
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janzypants skrev (36 minutter siden):

Jeg har ALDRI opplevd noen som ser seg selv som en så stor GUD som det Gaute Grøtta Grav gjør her! 😳 Jeg er sjokka!
Jeg har aldri sett han i noe annet enn i rollen som Farmen-programleder eller i "Villdyrlegen" som han hadde med ekskona Silje. Jeg må si at jeg faktisk spolte over sekvensene hvor han reiste og gjorde andre ting i den serien, og det var før jeg ante hvordan han egentlig er. Allerede da syns jeg han virket kåt på å være mest mulig i monitor. 

Men æsj, for en oppførsel! Og måten han snakker tilbake til Carina på. "Ka e det du vil, Carina?" Hersketeknikk i min bok. Carina vil, Gaute, konfrontere deg med den ræva holdningen du har til dine medlagkamerater. Det er vel for faen ikke Tonje sin feil at laget tapte. Hadde du rost fremfor å utelukkende komme med nedlatende kommentarer, så hadde hun kanskje maktet å gi på litt til, men det er INGEN som blir motivert av å høre at de sinker samtidig som at man selv er på 1/10 av maks.  Hadde jeg hatt GGG fremfor meg nå, så hadde dette vært noe av det jeg ville forsøkt å formidle. 

Guriland for en vemmelig type. At Abrahamsen klarte å holde seg såpass rolig oppe på det fjellet - altså, han fortjener en medalje!! Jeg hadde KLIKKA! Makan for en frekk kommentar fra Gaute. Og at småbarnsfamilier i Isfjorden går slike turer - hva pokker hadde det med saken å gjøre? Blir Abrahamsen i bedre form av at han sitter og sier slikt? Jeg forstår virkelig ikke poenget. Det er jo utelukkende provoserende! 

Og det finnes jo ikke én ting den mannen aldri har gjort, være seg randonee, klatring, lage ishule (som han forøvrig sneik seg unna), kajakk, sailyak (eller hva det het).  Dette er next level besserwizzer - ingen tvil! 

Nei, håper han ryker på hue og ræva ut - kanskje det ville få opp pulsen litt?

Dette!!!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Djækklåsst skrev (10 timer siden):

Det kan nok tenkes at Gaute har vært bevisst på å være «the bad guy», for å skape blest om programmet. Eneste er at han i så fall nok feilvurderte hvordan han ville bli oppfattet. Han tenkte muligens det ville blitt litt elsk/hat fra seerne, altså at en del kanskje likte hans opptreden, men så ble det så godt som bare hat. Ikke at det er spesielt rart, dette er jo tidenes selvmål.

Ellers får vi se hvordan det går, men det at han knapt uttaler seg og ikke var på premierefesten tyder ikke akkurat på at han vinner.

Gaute er jo f***** en større drittsekk og klyse enn Reidar og May Britt fra Fagerstrand vi bygger en drøm.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OsloSS skrev (29 minutter siden):

Det kunne passe seg med litt knekkebrød en mandags morgen. 

Det kunne passet å spise knekkebrød i senga til Trippel-G. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OsloSS skrev (51 minutter siden):

Det kunne passe seg med litt knekkebrød en mandags morgen. 

Noe av det dummeste jeg har sett....er dette tull eller ekte?

Hele mannen er jo en parodi på seg selv! 😂

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...