Djækklåsst Skrevet 6. oktober #261 Del Skrevet 6. oktober Angående episode 6, så anbefaler jeg ellers denne videoen fra Uti vår hage i 2003, som bakteppe til «bollekinn og sigar»-vitsen Henrik forsøkte seg på i Rorbua. Usikker på om han faktisk var klar over at denne vitsen er blitt fortalt i Rorbua fra før av, og ikke minst gjenfortellingen fra Bård Tufte Johansens karakter, som fikk det samme utfallet som for Henrik. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 6. oktober #262 Del Skrevet 6. oktober Anita666 skrev (1 time siden): Jeg vil gjerne se Nakstad som vinner!Dyktig lagspiller,smart,og utrolig sympatisk😀 Enig. Han har en type personlighet som bare er bedre de aller fleste andres, på alle måter, et slags elitemenneske, ment på en utelukkende positiv måte, som det ikke finnes mange av. Gaute er veldig høy på seg selv og han har unektelig en rå fysikk ift de fleste andre der, men han er sosialt tilbakestående. Ikke skjønner han hvordan han snakker til andre og ikke forstår han lagspill. Det er forskjellen på han og Nakstad. 21 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OsloSS Skrevet 6. oktober #263 Del Skrevet 6. oktober Babyface skrev (9 minutter siden): Enig. Han har en type personlighet som bare er bedre de aller fleste andres, på alle måter, et slags elitemenneske, ment på en utelukkende positiv måte, som det ikke finnes mange av. Gaute er veldig høy på seg selv og han har unektelig en rå fysikk ift de fleste andre der, men han er sosialt tilbakestående. Ikke skjønner han hvordan han snakker til andre og ikke forstår han lagspill. Det er forskjellen på han og Nakstad. Nakstad er spesiell ja. En fyr du ikke kan unngå å like. Fikk ekstra empati for Nakstad når han fortalte om livskrisen da han mistet tvillingbroren sin i en helikopterulykke for 10 år siden. Tvillinger har jo ofte veldig tette bånd med hverandre de sjelden får med andre mennesker. Så å miste noen som står deg så nær gjør noe med deg. 15 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billiebi Skrevet 6. oktober #264 Del Skrevet 6. oktober Tilfredsstillende å se Carina ta oppgjør med han i dagens episode. Stor forskjell på han og Nakstad. Nakstad er en ekte leder. Og respekt til Tonje som klarer å holde seg rolig og heve seg over Gaute sin oppførsel. Jeg hadde klikket for lengst. 23 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLine Skrevet 6. oktober #265 Del Skrevet 6. oktober Hvor mange farmen-damer har Gaute vært sammen med egentlig, nåværende er vel også via tv-produksjon. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet Caroline Skrevet 6. oktober #266 Del Skrevet 6. oktober Turkis Sau skrev (På 5.10.2024 den 16.12): 😂 Som de sier i Sverige, her er ikke alle hestene på stallen. Som min far sa, nå har Gaute gravd sin egen grav 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 6. oktober #267 Del Skrevet 6. oktober Billiebi skrev (50 minutter siden): Tilfredsstillende å se Carina ta oppgjør med han i dagens episode. Stor forskjell på han og Nakstad. Nakstad er en ekte leder. Og respekt til Tonje som klarer å holde seg rolig og heve seg over Gaute sin oppførsel. Jeg hadde klikket for lengst. Veldig bra at hun satte KLYSA på plass. Av svarene så er det åpenbart at Gaute har så total mange Sosial IQ at han overhode IKKE skjønner kritikken hun kom med. Men jævla synd med den utslagskonkuransen for den var åpenbart RIGGA for at Gaute skulle vinne. Tidligere konkuranser har jo vært av det slaget alle hadde sjans til å vinne. Men det hadde vel ikka passe TV-teamet så bra om KLYSEGUTT Gaute hadde røket på hue og ræva ut. 16 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billiebi Skrevet 6. oktober #268 Del Skrevet 6. oktober Kjetil E skrev (3 minutter siden): Veldig bra at hun satte KLYSA på plass. Av svarene så er det åpenbart at Gaute har så total mange Sosial IQ at han overhode IKKE skjønner kritikken hun kom med. Men jævla synd med den utslagskonkuransen for den var åpenbart RIGGA for at Gaute skulle vinne. Tidligere konkuranser har jo vært av det slaget alle hadde sjans til å vinne. Men det hadde vel ikka passe TV-teamet så bra om KLYSEGUTT Gaute hadde røket på hue og ræva ut. Irriterende at han gikk så lett videre ja. Men samtidig blir det bra tv av det, så litt glad for det også. Her er vel mange uenige, haha! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krympeline Skrevet 6. oktober #269 Del Skrevet 6. oktober (endret) Enig i at det blir bra TV ( til en viss grad, litt lei GGG nå), men hvis det stemmer at han var verre off kamera så kan det ikke ha vært særlig ålreit for de andre deltagerne. Det går faktisk an å ha konkurranseinstinkt og lage bra TV uten å være en drittsekk uten folkeskikk og respekt for andre. Endret 6. oktober av krympeline skrivefeil 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunaen Skrevet 6. oktober #270 Del Skrevet 6. oktober Eyr skrev (10 timer siden): Rart hvor forskjellig man ser ting. Sliter med å se årets sesong jeg pga GGG. 🥴 Samme her! Fortsetter det sånn, kommer jeg nok ikke til å følge med lenger. Skuffet over at de ikke sa ifra litt tydeligere! Hvorfor er nordmenn så konfliktsky😫 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 6. oktober #271 Del Skrevet 6. oktober (endret) Spoiler Ansiktsutrykket og responsen hans på Carina sin "utblåsing" ! Altså, for ei klyse, så lite empatisk og for en drittsekk. Og måten han prater til kamera , I, i ,i ! Aldri opplevd noen som skryter så mye av seg sjøl Han er litt Trump der, " I har ...... ( sett inn alle aktiviteter de får) så mye og i e veldig god i d. " Endret 6. oktober av Gladidagogså 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 6. oktober #272 Del Skrevet 6. oktober Kjetil E skrev (2 timer siden): Veldig bra at hun satte KLYSA på plass. Av svarene så er det åpenbart at Gaute har så total mange Sosial IQ at han overhode IKKE skjønner kritikken hun kom med. Men jævla synd med den utslagskonkuransen for den var åpenbart RIGGA for at Gaute skulle vinne. Tidligere konkuranser har jo vært av det slaget alle hadde sjans til å vinne. Men det hadde vel ikka passe TV-teamet så bra om KLYSEGUTT Gaute hadde røket på hue og ræva ut. Drit i å spoile da!! 😣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 6. oktober #273 Del Skrevet 6. oktober Snakk om å ødelegge for seg selv, lederen på Lindesnes i siste episode, helt rystet over oppførselen. Heia Nordkapp! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 6. oktober #274 Del Skrevet 6. oktober (endret) Achroite skrev (På 2.10.2024 den 1.54): Forklaringen er at han alltid har vært en drittsekk. Han var blant annet utro mot eks-kona på familieferie. Eneste grunnen til at alle har trodd at han er hyggelig er fordi han ikke har vært på tv på denne måten før. Fullstendig narsissist-tendenser, seriøst en skremmende person. Nemlig . Synes veldig synd i eks-kona hans ( den gangen ) , nå er hun sikkert glad hun ble kvitt han. ( og at han eksponerer seg for hele Norge hvilken klyse han er) , tilfelle noen han har gått rundt å tenkt att han er en kjernekar 🤠 Endret 6. oktober av NiceOrNothing 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 6. oktober #275 Del Skrevet 6. oktober Én ting skal Gaute ha. Når han først skal opp på en topp i 71, så er det jo godt den passer typen...Skittentind . Evt Rasstappen herretter . Fabelaktig episode i dag. "Det skjedde ikke. Skjedde det, var det ikke så ille. Var det ille, er det ikke noe å bry seg om.Er det noe å bry seg om, er det ikke min feil. Var det min feil, mente jeg det ikke.Og mente jeg det, så fortjente du det." (-Narssistens bønn.) 17 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 6. oktober #276 Del Skrevet 6. oktober Ssb skrev (19 timer siden): Å herrefred, Jarl Goli. Vettu, Hulsker er altfor sårbar til å bli utsatt for Jarl Goli. Hva er spesielt med Jarl Goli? Husker han bare fra Portveien 2 og der var han jo grei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 6. oktober #277 Del Skrevet 6. oktober Jeg tror faktisk han vet nøyaktig hva han gjør. Han har tenkt å vinne konkurransen og ikke bare med rå styrke, men vet å regelrett psyke ut konkurrentene. Tonje er den han ser på som sin største, så komikeren på sitt lag. Han klarer ikke psyke ut Nakstad når den tid kommer, men han går etter de sterkeste og kan faktisk vinne på å overbevise dem at de ikke kan måle seg med han. Velkjent taktikk, men i overkant gjennomført. Han tar kaka. Synes synd på Tonje, men ellers må jeg si at jeg begynner å finne det hele fornøyelig. Så lite antenner KAN han ikke ha, han bare driter i hvordan han fremstår. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 6. oktober #278 Del Skrevet 6. oktober Eva-Lena skrev (8 minutter siden): Hva er spesielt med Jarl Goli? Husker han bare fra Portveien 2 og der var han jo grei. Han begikk... et helt vanvittig karakterdrap på seg selv i Farmen. Se den sesongen med han og du får et helt annet syn på Jarl Goli. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 6. oktober #279 Del Skrevet 6. oktober Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Han begikk... et helt vanvittig karakterdrap på seg selv i Farmen. Se den sesongen med han og du får et helt annet syn på Jarl Goli. Har sett farmen i alle år, men han har jeg glemt. Må se om jeg finner den sesongen. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 6. oktober #280 Del Skrevet 6. oktober Lawyam skrev (28 minutter siden): Jeg tror faktisk han vet nøyaktig hva han gjør. Han har tenkt å vinne konkurransen og ikke bare med rå styrke, men vet å regelrett psyke ut konkurrentene. Tonje er den han ser på som sin største, så komikeren på sitt lag. Han klarer ikke psyke ut Nakstad når den tid kommer, men han går etter de sterkeste og kan faktisk vinne på å overbevise dem at de ikke kan måle seg med han. Velkjent taktikk, men i overkant gjennomført. Han tar kaka. Synes synd på Tonje, men ellers må jeg si at jeg begynner å finne det hele fornøyelig. Så lite antenner KAN han ikke ha, han bare driter i hvordan han fremstår. Enig . Sjelden har vel EN enkelt utøver skapt så mye kvalme ? Har ikke sett alle sesongene , men kan ikke forestille meg at noen dro hjem med et godt inntrykk av han. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå