Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Mollebolle

Anbefalte innlegg

OsloSS skrev (2 timer siden):

Hehe. Tror ikke folk skal la seg provosere for mye over Grøtta Gravs barnslige opptreden. Men heller synes litt synd på han.
Grøtta Grav er rett og slett kommet i en midtlivskrise. Han har havnet i den fella  endel menn går i når de nærmer seg midten i livet. I motsetning til noen av sine meddeltakere (Hulsker, Abrahamsen, Farstad), som har konkurrert på høyeste nivå i sine idretter i Norge, har Grøtta Grav aldri hatt noe slikt å vise til.
Som mange andre menn i hans alder, når ungdommen har gått en hus forbi, begynner de å trene til Birken, pumpe jern på gymmet, Vasaloppet, Først til toppen-bakkeløp, og tror de har blitt verdensmestre. Ofte er det et rop om hjelp. At de er over middagshøyden og vil aldri kunne bli best lenger. Da er det fint å kunne ta det utover noen som tross alt har prestert noe i idrett tidligere i livet. 
Men slapp av, når Grøtta Grav begynner å kjenne at alderen tynger han for mye, og kanskje et kne eller ryggen svikter, og det er ingenting han kan gjøre med det, så vil han fort jekke seg ned. 

Men er det vanlig at menn viser grunnleggende mangel på empati, og tar sinnet såpass ut over andre kun fordi de er midt i livet? Tviler... han har mistet gangsynet.

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppførselen til Gaute var helt bedriten. At Abrahamsen holdt seg så rolig skjønner jeg ikke. Jeg hadde eksplodert og sagt hva jeg mener om dette selvskrytet av «hvilepuls» og «at barnefamilier ville gått opp det fjellet».

Gaute er bare en sjældigger og en person jeg er glad ikke er i min omkrets 🤮 Virker som dama hans er av samme ulla som kan forsvare hva han sa 🤮

Sånn Gaute presset folk i 71 gr. fikk meg til å tenke på hvordan er han som far til 4? Presser han barna på samme måte fordi de skal bli best? Fikk meg til å tenke på Gjert Ingebrigtsen, som sikkert har presset sine barn.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:knegg:

Screenshot_20241004_163319_Instagram.jpg

Endret av Tradegy
Foto: TV2.no
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok over gjennomsnittet tålmodig kar som skal en del til for å hisse opp, men Gaute hadde fått meg til å glemme kameraene og mistet besinnelsen helt 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser frem til Gaute og Hulsker barker sammen, det må da skje en eller annen gang ila sesongen, det kan bli stygt tror jeg 😅

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i utgangspunktet ikke sansen for Hulsker, men han skal være glad for at ble med i samme sesong som GGG, for plutselig fremstår jo Hulsker som sympatisk og hyggelig. 

De er ikke akkurat gode Romsdals-ambassadører, jeg kommer til å ha problemer når jeg hører Romsdalsdialekt i lang tid fremover 😁

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Never_ending skrev (19 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor folk kjøper Gaute sin oppførsel. Det er helt tydelig en rolle han har blitt tildelt av produksjonen. Sier ikke at han ikke har noen av de tendensene fra før. Det har han nok. Det jo ikke uten grunn at han har sagt ja til å ta den rollen. Hadde ikke blitt overrasket over at Gaute er den som har kommer med forslaget. Det er jo nettopp det produksjonen ønsker, å skape engasjement og følelser slik at folk blir å snakke om episodene etterpå. Han sier det samme gjentatte ganger. Og ulike replikker som de vet vil bli en snakkis etterpå, som feks hele greien med hvilepuls. Kjøper det ikke en plass. Skal heller trekke det tilbake hvis jeg ser en skikkelig krangel hvor noen blir ordentlig sint. Men hittil har jeg ikke sett noe som ser ekte ut. Han spiller en parodi av seg selv rett og slett. De troller også alle seerne med å gå ut i media å si at de ikke er på talefot med Gaute osv. De skriver en kontrakt på forhånd hvor de får beskjed om ulike ting, om hvordan de feks skal forholde seg etter innspilling er ferdig. Gaute er tøff som tok på seg den rollen for han må ha visst at han vil bli hatet av hele Norge. 

Neineinei, det her er fullstendig feil. Gaute er kjent for å være en drittsekk, om du visste hva som foregikk i privatlivet hans så hadde du ikke skrevet det her. Dette er Gaute som fremstår ganske grei i forhold til hvordan han er i virkeligheten. Det er en grunn til at han flytta opp til Isfjorden og trakk seg tilbake, for å si det sånn 🤠

Edit; anbefaler folk i tråden her til å lese seg opp på narsissisme og hvordan slike mennesker opererer. Narsissister MÅ føle seg best koste hva det vil koste, og da begynner plutselig Gaute sin oppførsel å gi veldig mening.

Endret av Achroite
  • Liker 25
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fascinerende at han står oppført som «kommunikasjonssjef» i bioen på 71. Makan til dårlig kommunikator skal man lete lenge etter. Lurer på hva kollegaene tenker

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild37 skrev (1 time siden):

Ser frem til Gaute og Hulsker barker sammen, det må da skje en eller annen gang ila sesongen, det kan bli stygt tror jeg 😅

Det drømmer jeg og om 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (3 minutter siden):

Må da skjønne at det er en menneskerett å oppføre seg dårlig mot andre uten å få kritikk for det! 😅

Tenker samboeren har samme personlighetforstyrrelse...hør på måten hun snakker på.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruLine skrev (1 minutt siden):

Tenker samboeren har samme personlighetforstyrrelse...hør på måten hun snakker på.

Orker ikke 😂 bare hører hva dere her refererer. De to fortjener vel hverandre 👏

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonje sa virkelig at det sitter i hodet til Abrahamsen 😳 Bare for å gjøre øyeblikket oppå fjellet der ENDA verre. Episodens beste øyeblikk da de syklet, hun hang etter, han syklet ved siden av henne og sa det var nok bare pga at hun var dårlig mentalt at hun var treg 😂

• Liker 41
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man skjønner det er en belastet sesong av 71, når Bernt Hulsker og Anna Anka, fremstår som relativt hyggelige :gruppeklem:

• Liker 26
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragonfly84 skrev (17 minutter siden):

Tonje sa virkelig at det sitter i hodet til Abrahamsen 😳 Bare for å gjøre øyeblikket oppå fjellet der ENDA verre. Episodens beste øyeblikk da de syklet, hun hang etter, han syklet ved siden av henne og sa det var nok bare pga at hun var dårlig mentalt at hun var treg 😂

Hun bommet grovt der. Men jeg tror det egentlig kom fra et godt sted, at hun prøvde avvæpne situasjonen med litt humor og latter. Men bra hun fikk igjen 😅

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tross av alt rundt GGG - sesongen i år er virkelig bra! Gleder meg til hver episode 😄👏 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

iliah skrev (4 timer siden):

Men er det vanlig at menn viser grunnleggende mangel på empati, og tar sinnet såpass ut over andre kun fordi de er midt i livet? Tviler... han har mistet gangsynet.

Når de har tatt «prestasjonsfremkallende» kanskje. Sier ikke at ggg har gjort det altså💀

Arild37 skrev (3 timer siden):

Jeg er nok over gjennomsnittet tålmodig kar som skal en del til for å hisse opp, men Gaute hadde fått meg til å glemme kameraene og mistet besinnelsen helt 

Altså.. jeg hadde nok faktisk vært såpass barnslig tilbake at jeg hadde vært tregere med vilje. Tatt en ekstra drikkepause med vilje. Og kanskje tilogmed nektet å bevege meg videre om han hadde begynt med sånn «nå er det vel rett på mølla». 😂

Hva er Hulsker kjent for? Han er jo vanvittig dårlig på å styre sinnet sitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tunaen skrev (7 minutter siden):

Altså.. jeg hadde nok faktisk vært såpass barnslig tilbake at jeg hadde vært tregere med vilje. Tatt en ekstra drikkepause med vilje. Og kanskje tilogmed nektet å bevege meg videre om han hadde begynt med sånn «nå er det vel rett på mølla». 😂

Tror jeg hadde både blitt barnslig og ufin selv. Er noe med han som gjør at jeg egentlig synes det er rart det ikke har blitt mer bråk med andre deltakere, de har virkelig vært tålmodig. 

Ser for meg den ballongen sprekker straks, og den vil smelle hardt...håper jeg 😅

tunaen skrev (8 minutter siden):

Hva er Hulsker kjent for? Han er jo vanvittig dårlig på å styre sinnet sitt.

Derfor vi må se Hulsker og Gaute sammen under press! Litt uggen følelse Hulsker ryker før den tid, men det ville vært høydepunkt av sesongen evt 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaute: «kjedelig at det alltid er en som drar ned laget vårt».

Dude! It’s you. 🙄

• Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wera1 skrev (2 timer siden):

På tross av alt rundt GGG - sesongen i år er virkelig bra! Gleder meg til hver episode 😄👏 

Ja, jeg startet med å irritere meg over han og grue meg til hver episode til nå å glede meg til neste episode. Riktig så fornøyelig er det blitt å følge med på dramaet mellom deltakerene.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...