Eplepai1 Skrevet fredag kl 18:37 #961 Del Skrevet fredag kl 18:37 Noen av dere som la merke til at når Tonje hadde vært på siste post før fyret og gikk nedover, så penere hun ned mot fyret. Og der nede var det en ansamling med mange folk? Produksjonen med Nakstad kanskje? Slik at hun siden det var klar over at hun ikke vant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet fredag kl 20:20 #962 Del Skrevet fredag kl 20:20 Angelheart2 skrev (13 timer siden): Oppsummert: Bra sesong, bra deltagere, flotte turer, skikkelig dårlig avslutning. Det ble jo bare forvirrende og ikke spennende i det hele tatt. Her savnet jeg elementer der ting kunne snudd, men så lenge Nakstad var foran før gå-etappen så var det jo gitt at han ville vinne. Det var for så vidt artig å snu turen opp-ned, men de burde fortsatt hatt med kunnskapskonkurransen på slutten, ikke først i finaleetappen. Selve feiringen av vinneren ble også stusselig. Heiet egentlig på alle tre på slutten, så det hadde vært greit uansett hvem som vant 🙂 Godt oppsummert! Mollebolle skrev (11 timer siden): Mye mulig at det er "klippingen" som har gjort at det så sånn ut. Zenhouse skrev (11 timer siden): Ja. Men forstår det likevel ikke. Da de var ferdige så det ut som det lå to hauger der oppe. Da må hun jo ha sett at alle hans var der. For han var vel ferdig en stund før henne. Skjønner at ting skulle være spennende for oss. Men litt rart hvis de fikk henne til å ta noen runder for showet sin del.. Jeg tolket det sånn at hun bare bar opp de første to sandsekkene, til hun kom på toppen av fyret første gang og så at Nakstad hadde vunnet. Det var bare elendig klipping for å forsøke å bevare spenningen. Visste ikke at de kjørte Abrahamsen i mål, men det var kanskje like greit, siden han havnet så langt bak. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoor Skrevet lørdag kl 05:53 #963 Del Skrevet lørdag kl 05:53 Herlig at Nakstad vant, selv om jeg heiet aller mest på Abrahamsen. Syns han hadde en god personlig utvikling! Men Nakstad er jo bare herlig og ydmyk. Andre som tenker han er bittelitt på spekteret hehe?? Underveis i programmet heiet jeg mest på Tonje, hadde vært så gøy med en kvinnelig vinner. Men til slutt ble jeg så mettet av den overpositiviteten at jeg fikk gnagsår i ørene når hun sa noe med «så sjukt», «så rått» osv 🙄 alt i alt en veldig bra sesong, med kul cast! Men dårlig finale, burde vært lagt opp annerledes og med en annen avslutning… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snikleser1 Skrevet i går, 07:11 #964 Del Skrevet i går, 07:11 Hønemoor skrev (På 23.11.2024 den 6.53): Herlig at Nakstad vant, selv om jeg heiet aller mest på Abrahamsen. Syns han hadde en god personlig utvikling! Men Nakstad er jo bare herlig og ydmyk. Andre som tenker han er bittelitt på spekteret hehe?? Underveis i programmet heiet jeg mest på Tonje, hadde vært så gøy med en kvinnelig vinner. Men til slutt ble jeg så mettet av den overpositiviteten at jeg fikk gnagsår i ørene når hun sa noe med «så sjukt», «så rått» osv 🙄 alt i alt en veldig bra sesong, med kul cast! Men dårlig finale, burde vært lagt opp annerledes og med en annen avslutning… Uenig. Folk må få være både nerd, smart og ikke alltid treffe med alle kommentarer sosialt uten å bli fremstilt som det kan foreligge autisme. "De på spekteret" tåler f eks endringer og uforutsigbarhet fryktelig dårlig. Det kan man vel ikke akkurat si om Nakstad. Her har man en empatisk, omsorgsfull, smart og særdeles dyktig mann. Rimelig imponerende slik han har stått på og vært seg selv hele veien! 25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet i går, 07:15 Forfatter #965 Del Skrevet i går, 07:15 Hønemoor skrev (På 23.11.2024 den 6.53): Herlig at Nakstad vant, selv om jeg heiet aller mest på Abrahamsen. Syns han hadde en god personlig utvikling! Men Nakstad er jo bare herlig og ydmyk. Andre som tenker han er bittelitt på spekteret hehe?? Underveis i programmet heiet jeg mest på Tonje, hadde vært så gøy med en kvinnelig vinner. Men til slutt ble jeg så mettet av den overpositiviteten at jeg fikk gnagsår i ørene når hun sa noe med «så sjukt», «så rått» osv 🙄 alt i alt en veldig bra sesong, med kul cast! Men dårlig finale, burde vært lagt opp annerledes og med en annen avslutning… Nakstad på spekteret? Neppe, men at han er en tørrpinne og kanskje litt kjedelig som person, absolutt. Han vant fullt fortjent og er en likandes kar på alle måter. Med utdannelse som lege og advokat, tror jeg vi bare skal konkludere med at han er en smart og oppegående fyr. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babos Skrevet i går, 07:23 #966 Del Skrevet i går, 07:23 Hønemoor skrev (På 23.11.2024 den 6.53): Herlig at Nakstad vant, selv om jeg heiet aller mest på Abrahamsen. Syns han hadde en god personlig utvikling! Men Nakstad er jo bare herlig og ydmyk. Andre som tenker han er bittelitt på spekteret hehe?? Underveis i programmet heiet jeg mest på Tonje, hadde vært så gøy med en kvinnelig vinner. Men til slutt ble jeg så mettet av den overpositiviteten at jeg fikk gnagsår i ørene når hun sa noe med «så sjukt», «så rått» osv 🙄 alt i alt en veldig bra sesong, med kul cast! Men dårlig finale, burde vært lagt opp annerledes og med en annen avslutning… Han er jo ikke på spekteret.. Jeg har aldri likt nakstad etter covid, men etter 71 grader nord- for en fantastisk mann. Han er smart, godhjertet, litt morsom på sitt vis, og en mann av ære. Skjønner godt at damer på 60+ synes han er en kjekkas 😅 Jeg likte også Tonje i starten, men hun mistet meg med den overpositiviteten her også. Synes i tillegg hun var sur når ting ikke gikk hennes vei i finalen, og disset litt underveis med «at hun ikke skjønte hva den og den drev med». Hun forventet å vinne, og tålte ikke at Nakstad var bedre 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet i går, 16:28 #967 Del Skrevet i går, 16:28 Nakstad vant fortjent! For en fin fyr. Og Abrahamsen, herregud som jeg har ledd. De beste kommentarene hans var når han sa til 3G at han hadde lyst å ta skistaven sin og kjøre en Andreas Thorkildsen gjennom pannen hans, pluss den kommentaren om at Tonje måtte finne sin indre Tegnell i jakten på Nakstad🤭😂 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå