Miomino Skrevet 28. oktober #721 Del Skrevet 28. oktober Boetica skrev (11 timer siden): Karina var liksom så nøye med hansker og forkle, men purreløken vasket hun ikke… Toppen av purreløken, som hun grov kuttet, ble brukt å koke kraft på. Purreløken, og andre ingredienser de kokte krat av, ble ikke brukt i suppen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 28. oktober #722 Del Skrevet 28. oktober Jeg håper også Carina er den neste til å gå ut. Henrik er jo morsom! Han og Hulsker er et nydelig par sammen. Tonje er imponerende. Har erfaring med det meste og så uredd. Dog blir hun i overkant for positiv for meg. Enig med Vidar der, da han ble lei av å høre hvor rå han var da han ikke følte seg så rå. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 28. oktober #723 Del Skrevet 28. oktober Miomino skrev (1 time siden): Toppen av purreløken, som hun grov kuttet, ble brukt å koke kraft på. Purreløken, og andre ingredienser de kokte krat av, ble ikke brukt i suppen. Den skal da vaskes likevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamia1 Skrevet 28. oktober #724 Del Skrevet 28. oktober Mollebolle skrev (3 timer siden): Ser mange irriterer seg over Carina....ja, hun klager å syter en del, men hva med Henrik? Er det bare jeg som får gnagsår i ørene av å høre stemmen hans? Håper Henrik blir neste ut, så Carina....Nakstad er jokeren. Håper Abrahamsen eller Tonje vinner. Hulsker er "whatever" for min del. Nei du er ikke alene om å få gnagsår i ørene av gnålet hans! 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 28. oktober #725 Del Skrevet 28. oktober Carina er altså så usjarmerende. Tonje er slitsomt positiv, men hvertfall bedre en Carina. Carina eier null sjarm. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 28. oktober #726 Del Skrevet 28. oktober BobbySocks skrev (8 minutter siden): Carina er altså så usjarmerende. Tonje er slitsomt positiv, men hvertfall bedre en Carina. Carina eier null sjarm. Hun er vel ikke usjarmerende. Hvorfor det? Tonje er supersøt og utrolig tøff. Liker alle som er igjen, så alle kan vinne for min del. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 28. oktober #727 Del Skrevet 28. oktober gansketeit skrev (Akkurat nå): Hun er vel ikke usjarmerende. Hvorfor det? Tonje er supersøt og utrolig tøff. Liker alle som er igjen, så alle kan vinne for min del. Hvorfor? Hun sutrer, klager, syter og er generelt totalt uten sjarm. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 28. oktober #728 Del Skrevet 28. oktober Jeg kjenner at jeg egentlig ikke har noen ordentlig favoritt til hvem som skal vinne. Nakstad er flink, kan alt, vet alt og sånn. Men det blir på en måte "for perfekt". Det er liksom ikke noe gøy å se 71 grader nord kjendis, uten at det gås litt feil, eller at begge lag er ganske jevne. Det hjalp jo når de tok ut Tonje og Nakstad og ga dem egen oppgave. (og da antagelig mest Nakstad, for Tonje er ikke SÅ sterk, rask, flink og perfekt. Hun er bare overveldende positiv.) Da ble det litt mer sånn som jeg er vant med at programmet er. Litt reell spenning i hvem som kommer først og sånt. Så for meg blir det "for dumt" om han vinner, egentlig. Carina burde vært ute, da hun egentlig er for svak fysisk nå, og sinker laget sitt en del. Så absolutt ikke verdig vinner. (Men langt mer verdig enn GGG.) Selv om hun er sterk, smart og har stå-på-vilje. Så har hun også litt trass i form av "jeg setter meg selv over laget" (Også uavhengig av GGG, som jeg forstår hun opponerte mot.) Abrahamsen, Hulsker og Borg er alle "meh". Helt OK deltagere, men ikke sånn "dette er en skikkelig verdig vinner." Det er ingen av dem jeg hadde blitt skuffet over om røk ut neste episode, kjenner jeg. Og da står vi igjen med overpositive Tonje. Som for meg blir den mest verdige vinneren. Mye fordi hun er jente. Og sterk, god lagspiller, god med kart og kompass, positiv og hun står på alt hun kan hele tiden. Men jeg savner liksom det å ha en favoritt jeg heier på. Eller mer enn en jeg tenker burde vinne dette. (Hun hadde jo en verdig motstander i kampen om verdig vinner. Men så måtte jo hun ut med skade.) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunaen Skrevet 28. oktober #729 Del Skrevet 28. oktober BobbySocks skrev (1 time siden): Hvorfor? Hun sutrer, klager, syter og er generelt totalt uten sjarm. Typisk at kvinner skal alltid dømmes hardere enn menn.. Borg og Hulsker finnes jo ikke sjarmerende heller. Borg klager og syter, og snakker negativt om alt og alle. Tror også at mange ikke skjønner den nordnorske væremåten. 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 28. oktober #730 Del Skrevet 28. oktober Jeg heier på Tonje og Abrahamsen. Syns Tonje er herlig, hadde ikke hørt om henne før 71, men jeg har sansen for henne! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 28. oktober #731 Del Skrevet 28. oktober tunaen skrev (21 minutter siden): Typisk at kvinner skal alltid dømmes hardere enn menn.. Borg og Hulsker finnes jo ikke sjarmerende heller. Borg klager og syter, og snakker negativt om alt og alle. Tror også at mange ikke skjønner den nordnorske væremåten. Jeg er enig i at Carina, Borg og Hulsker syter omtrent like mye. (Eller, det klippes sånn.) Jeg tror bare at det som går i Carinas disfavør, er at de to andre også er selvironiske og morsomme, ikke bare selvsikre eller sytete. For meg har det lite med nordnorsk væremåte å gjøre. Jeg synes Carina er lite givende å se på. Ikke fordi jeg har noe imot henne. Ikke fordi jeg synes hun syter for mye. Men fordi jeg ikke opplever at hun tilfører programmet noe positivt. Både Borg og Hulsker er til tider sytete, og negative. Men så glimter de også til og kommer med noen skikkelig morsomme kommentarer, eller gjør noe ordentlig gøy. Altså er de mer givende å se på TV. For min del skulle jeg gjerne byttet ut Carina med Vidar. Han var også morsom innimellom sytingen. Selv om han heller ikke var i fantastisk god form. Jeg tipper Carina er raskt glemt etter at sesongen er over. Mens flere av de andre antagelig vil huskes dersom noen siterer dem eller mimrer om dem. Om Carina huskes, så er det fordi folk trekker henne frem som den som sa ifra til GGG. (Men hans deltagelse gjør vi vel alle vårt beste for å ignorere.) 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 28. oktober #732 Del Skrevet 28. oktober Min upoplære mening er at jeg synes Tonje er ALT for mye. Den der alltid positiv til absolutt alt,og alt er bare kjempeherlig hele tiden er ikke noe menneske type jeg klarer over lengre tid. Hun er helt sikkert snill og hyggelig,men langt i fra noen favoritt hos meg. Carina er for meg helt grei. Klarer å se hvorfor enkelte ikke liker henne,da hun er veldig påståelig og har en liten heng på og starte småkrangler. Heller ingen favoritt. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 28. oktober #733 Del Skrevet 28. oktober tunaen skrev (4 timer siden): Typisk at kvinner skal alltid dømmes hardere enn menn.. Borg og Hulsker finnes jo ikke sjarmerende heller. Borg klager og syter, og snakker negativt om alt og alle. Tror også at mange ikke skjønner den nordnorske væremåten. Ja, gud forby at man ikke liker en kvinne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 28. oktober #734 Del Skrevet 28. oktober Jeg syns Tonje er herlig. Vi trenger flere positive mennesker i verden☺️ Både Carina og Henrik er slitsom å høre på. Og et lite glimt i neste episode håper jeg ikke Nakstad ryker. Av de gjenværende, er det Nakstad, Tonje og Abrahamsen jeg heier på. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 28. oktober #735 Del Skrevet 28. oktober Har Henrik tidligere vært stemmen til Filmavisen på NRK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 28. oktober #736 Del Skrevet 28. oktober Fant80 skrev (3 timer siden): Min upoplære mening er at jeg synes Tonje er ALT for mye. Den der alltid positiv til absolutt alt,og alt er bare kjempeherlig hele tiden er ikke noe menneske type jeg klarer over lengre tid. Hun er helt sikkert snill og hyggelig,men langt i fra noen favoritt hos meg. Jeg joiner deg der. Hun er hundre hakk for mye for meg 😅, men jeg håper egentlig hun vinner fordi hun er tøff, sterk og en god lagspiller. Og jente (så tragisk å si men..). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 28. oktober #737 Del Skrevet 28. oktober refill skrev (55 minutter siden): Jeg joiner deg der. Hun er hundre hakk for mye for meg 😅, men jeg håper egentlig hun vinner fordi hun er tøff, sterk og en god lagspiller. Og jente (så tragisk å si men..). Jeg kan også kjenne på det der. Lurer på om det er litt fordi at SÅ positive folk blir man automatisk litt skeptisk til fordi «kam umulig være ekte», men noen er jo faktisk sånn altså. 😅 Bare den klatreturen+overnattinga hun tok på strak arm mener jeg er med på å gjøre at hun fortjener en seier, og måten hun gjennomførte på i tillegg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenelarsen Skrevet 29. oktober #738 Del Skrevet 29. oktober Tonje er altfor mye ja...tenk deg om hun har en dårlig dag mentalt, er det fullt av tårer da. Opp og ned mennesker. Carina intens og slitsom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 29. oktober #739 Del Skrevet 29. oktober Spoiler Da merker vel kanskje Carina seg selv? Tror ikke hun er typen til å trekke seg med mindre hun absolutt ikke har noe valg, men hvem vet. Hulsker har jo gått på seg en insane form 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti T Usen Skrevet 29. oktober #740 Del Skrevet 29. oktober tunaen skrev (20 timer siden): Typisk at kvinner skal alltid dømmes hardere enn menn.. Borg og Hulsker finnes jo ikke sjarmerende heller. Borg klager og syter, og snakker negativt om alt og alle. Tror også at mange ikke skjønner den nordnorske væremåten. Hvilket kjønn er det på den som er dømt hardest i 71 i år? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå