Kasier Skrevet 18. oktober #561 Del Skrevet 18. oktober Ti T Usen skrev (57 minutter siden): Denne tvisten må da være et påfunn som produksjonen gjorde for å få ut Gaute. Feks at resten av gruppa har stilt ultimatum om at det er han eller dem som må ut? Det virket jo egentlig ganske urettferdig, men når du har oppført deg så drittsekk at produksjonen må gripe inn, så er det vel på tide å gå i seg selv... Er redd det ikke er det som er tilfellet... Gaute kommer dessverre tilbake i neste episode, som erstatter for Ane som trekker seg. Tror jeg... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miomino Skrevet 18. oktober #562 Del Skrevet 18. oktober Hulderen skrev (17 timer siden): Hvordan kan produksjonen velge ut en person med Ulcerøs kolitt? De som delar bør jo være friske, selv om de ikke nødvendigvis er så godt trent. Nå er det ikke jeg som driver med casting til programmet, så skjønner Ikke hvorfor du konfronterer meg med dette. Når det er sagt så kan personer med Ulcerøs kolitt være symptomfri i lange perioder med riktig behandling og oppfølging. Så vil jeg anta det,. som ved de fleste kroniske sykdommer, er individuelt hvordan personen lever med sin sykdom. Carina Olset er småbarnsmor, i full jobb og virker å leve et aktivt liv. Jeg tenker hun har såpass selvinnsikt at hun hadde takket nei til deltakelse om hennes kropp og helse ikke taklet utfordringene. Det jo heller ikke Ulcerøs kolitt som har vært et problem for henne på turen, men meniskskaden. En skade som ellers er vanlig blant både idrettsutøvere og mosjonister. Så om det skulle være diskvalifiserende for deltakelse i programmet hadde de slitt med castingen. Om jeg skulle sette spørsmålstegn ved en person som ble castet til dette programmet, er det hun som slet med panikkanfall. Husker ikke navnet hennes. Hun skulle, etter min mening, ikke vært med på dette. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 18. oktober #563 Del Skrevet 18. oktober snute skrev (1 time siden): Men egentlig var det jo hans egen feil, det var jo fordi han kom sist i episoden han var på lag med Anne Anka, da gadd han jo plutselig ikke å prøve engang. Så sånn egentlig var det jo faktisk ikke laget hans sin skyld. Absolutt. Men ikke i hans øyne vil jeg tro. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VXL100 Skrevet 18. oktober #564 Del Skrevet 18. oktober Ladekabel skrev (13 timer siden): F. Eks så har jo Abrahamsen, Hulsker og Ane vært på høyt nasjonalt nivå i sine idretter Abrahamsen har knapt spilt hockey, så noen stor idrettsmann er han ikke. Ingen har hørt om han i hockey. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 18. oktober #565 Del Skrevet 18. oktober Aldri har vel Tom Stiansen vært så kort i avskjeden med en deltaker. Han pleier alltid å si "veldig hyggelig å ha deg med", men denne gangen sa han kun "god tur hjem". 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 18. oktober #566 Del Skrevet 18. oktober Så kjedelig at Gaute er ute. Håper han kommer inn igjen så jeg kan fortsette å se på! Han er en fjomp, men jeg elsker realitydrama så uten han er alt litt meh. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 18. oktober #567 Del Skrevet 18. oktober Zidji skrev (8 minutter siden): Så kjedelig at Gaute er ute. Håper han kommer inn igjen så jeg kan fortsette å se på! Han er en fjomp, men jeg elsker realitydrama så uten han er alt litt meh. Nettopp! Det absolutt siste jeg vil se på er masse hyggelige mennesker som går på tur sammen og snakker positivt om hverandre. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 18. oktober #568 Del Skrevet 18. oktober Stonegiant skrev (23 minutter siden): Nettopp! Det absolutt siste jeg vil se på er masse hyggelige mennesker som går på tur sammen og snakker positivt om hverandre. Ikke sant! Det er daukjedelig. Reality for meg er drama og intriger. Jeg VIL bli provosert og irritert når jeg ser på slik at jeg kan riste på hodet og rulle på øynene av all dumskapen 🤭 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 18. oktober #569 Del Skrevet 18. oktober Zidji skrev (7 minutter siden): Ikke sant! Det er daukjedelig. Reality for meg er drama og intriger. Jeg VIL bli provosert og irritert når jeg ser på slik at jeg kan riste på hodet og rulle på øynene av all dumskapen 🤭 Jeg også. Ikke der og da, jeg koker jo når jeg blir engasjert, men så får jeg jo hvilepuls jeg også og må innrømme at det er jo det som gjør at jeg ser på programmene og ikke ville vært det forunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 18. oktober #570 Del Skrevet 18. oktober Lawyam skrev (1 minutt siden): Jeg også. Ikke der og da, jeg koker jo når jeg blir engasjert, men så får jeg jo hvilepuls jeg også og må innrømme at det er jo det som gjør at jeg ser på programmene og ikke ville vært det forunt. Nettopp!! Jeg blir sååå irritert på Gaute men herregud for en underholdning det er! Jeg har ingen problem med de andre deltakerne, men etter å ha sett Gaute styre på så er det veldig antiklimaks å skulle følge med videre uten han 😛 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 18. oktober #571 Del Skrevet 18. oktober (endret) Zidji skrev (13 minutter siden): Nettopp!! Jeg blir sååå irritert på Gaute men herregud for en underholdning det er! Jeg har ingen problem med de andre deltakerne, men etter å ha sett Gaute styre på så er det veldig antiklimaks å skulle følge med videre uten han 😛 Enig. Vil ha han tilbake jeg nå og få lov å hisse meg opp på han en stund til. De siste episodene har han jo vært tam, og det har også irritert meg, hvorfor det liksom, ødelegger hele kosen, og så skal han bli stemt ut....Arrrg. Han skulle jo bare bli verre, haha! For noe herk. Endret 18. oktober av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 18. oktober #572 Del Skrevet 18. oktober Lawyam skrev (Akkurat nå): Enig. Vil ha han tilbake jeg nå og få lov å hisse meg opp på han en stund til. De siste episodene har han jo vært tam, og det har også irritert meg, hvorfor det liksom, ødelegger hele kosen, og så skal han bli stemt ut. Han skulle jo bare bli verre, haha! For noe herk. Ja! Jeg hadde gledet meg til en ny konfrontasjon og håpte å se han akkurat bli slått i siste episode! 🤭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 18. oktober #573 Del Skrevet 18. oktober (endret) Det morsomste hadde vært om han kom inn for Ane på søndag i et hevngjerrig humør, kom til finalen og ble slått på målstreken av (aller helst) en av damene. Det hadde vært tilfredstillende tv det. Endret 18. oktober av yamask 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 18. oktober #574 Del Skrevet 18. oktober Zidji skrev (1 minutt siden): Ja! Jeg hadde gledet meg til en ny konfrontasjon og håpte å se han akkurat bli slått i siste episode! 🤭 Haha vi tenkte det samme 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 18. oktober #575 Del Skrevet 18. oktober Zidji skrev (1 minutt siden): Ja! Jeg hadde gledet meg til en ny konfrontasjon og håpte å se han akkurat bli slått i siste episode! 🤭 Nei, jeg har kommet til konklusjon; han skal vinne og så si 'han hadde hvilepuls' gjennom hele finalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 18. oktober #576 Del Skrevet 18. oktober Miomino skrev (3 timer siden): Nå er det ikke jeg som driver med casting til programmet, så skjønner Ikke hvorfor du konfronterer meg med dette. Når det er sagt så kan personer med Ulcerøs kolitt være symptomfri i lange perioder med riktig behandling og oppfølging. Så vil jeg anta det,. som ved de fleste kroniske sykdommer, er individuelt hvordan personen lever med sin sykdom. Carina Olset er småbarnsmor, i full jobb og virker å leve et aktivt liv. Jeg tenker hun har såpass selvinnsikt at hun hadde takket nei til deltakelse om hennes kropp og helse ikke taklet utfordringene. Det jo heller ikke Ulcerøs kolitt som har vært et problem for henne på turen, men meniskskaden. En skade som ellers er vanlig blant både idrettsutøvere og mosjonister. Så om det skulle være diskvalifiserende for deltakelse i programmet hadde de slitt med castingen. Om jeg skulle sette spørsmålstegn ved en person som ble castet til dette programmet, er det hun som slet med panikkanfall. Husker ikke navnet hennes. Hun skulle, etter min mening, ikke vært med på dette. Konfrontere deg? Det har jeg da ikke gjort. Jeg siterte deg som kilde på at hun har Ulcerøs kolitt, siden jeg antar at det er noe du vet. Hadde noen spurt meg hvorfor jeg tror st hun har den sykdommen, så måtte jeg uansett ha henvist til deg. Jeg kom med et bidrag til diskusjonen rundt at Carina er deltager, det har da ikke noe med deg som person å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 18. oktober #577 Del Skrevet 18. oktober FruRosa skrev (2 timer siden): Aldri har vel Tom Stiansen vært så kort i avskjeden med en deltaker. Han pleier alltid å si "veldig hyggelig å ha deg med", men denne gangen sa han kun "god tur hjem". Akkurat mine tanker også. Den avskjeden virket usedvanlig avmålt og tilgjort. Ingen spørsmål om hvordan han hadde opplevd konkurransen osv. Kombinert med det lille klippet på slutten med helikopteret som ankommer, og deltakere so utbryter i «neiiii», en mulighet for at Ane ikke kan forsette, samt det faktum at GGG ikke var gjennom en utslagskonkurranse heller (noe som på en måte virker litt urettferdig, uavhengig om hva man måtte mene om triple-G)….alt dette tyder på en retur. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 18. oktober #578 Del Skrevet 18. oktober Laia skrev (25 minutter siden): Akkurat mine tanker også. Den avskjeden virket usedvanlig avmålt og tilgjort. Ingen spørsmål om hvordan han hadde opplevd konkurransen osv. Kombinert med det lille klippet på slutten med helikopteret som ankommer, og deltakere so utbryter i «neiiii», en mulighet for at Ane ikke kan forsette, samt det faktum at GGG ikke var gjennom en utslagskonkurranse heller (noe som på en måte virker litt urettferdig, uavhengig om hva man måtte mene om triple-G)….alt dette tyder på en retur. Har også tenkt dette, men denne artikkelen får meg til å tvile på at han kommer inn igjen: https://www.nrk.no/kultur/gaute-grotta-grav-reagerer-pa-produksjonen_-_-tv-faglig-svakt-1.17085895 Oppsummering så man ikke gir ham klikk: Han er sur for at det var en lagkonkurranse og skuffa over at han ikke måtte i utslagskonkurranse som alle andre. I tillegg mener han selv han er en good guy og håper han får rettet opp i inntrykket. Han kan jo for all del prøve ... Kan jo hende det er et spill for galleriet, men syns det er rart isåfall. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miomino Skrevet 18. oktober #579 Del Skrevet 18. oktober Hulderen skrev (45 minutter siden): Konfrontere deg? Det har jeg da ikke gjort. Jeg siterte deg som kilde på at hun har Ulcerøs kolitt, siden jeg antar at det er noe du vet. Hadde noen spurt meg hvorfor jeg tror st hun har den sykdommen, så måtte jeg uansett ha henvist til deg. Jeg kom med et bidrag til diskusjonen rundt at Carina er deltager, det har da ikke noe med deg som person å gjøre. 👇👇 Dette var din kommentar til meg, derfor mitt svar til deg. Hulderen skrev (22 timer siden): Hvordan kan produksjonen velge ut en person med Ulcerøs kolitt? De som deltar bør jo være friske, selv om de ikke nødvendigvis er så godt trent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VXL100 Skrevet 18. oktober #580 Del Skrevet 18. oktober Blir kleint når Gaute kommer tilbake i helikopteret, men kanskje han kjører en litt mer ydmyk utgave videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå