Ninaen Skrevet 16. oktober #501 Del Skrevet 16. oktober adriana32 skrev (2 minutter siden): Herregud jeg håper ikke han går over til det andre laget😬 Han og Hulsker og Henrik…Gud bedre. Stakkars Nakstad 😂 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenBlå Skrevet 16. oktober #502 Del Skrevet 16. oktober (endret) Ninaen skrev (1 time siden): Har inntrykk av at Hulsker virkelig har tatt en oppvask med seg selv og jobba med ting etter det som skjedde på det julebordet og dommen. Temperament har han, og det må han leve med. Men oppfatter at han har lært å leve med og håndtere det på en annen måte, og han framstår med en genuin selvinnsikt og at han nå også viser svake sider, som andre har påpekt, det jeg før opplevde ham som en «mannfolk er tøffe, gutta!!!»-type. At deltakelsen er rebranding for ham, det er det nok sikkert. Men opplever virkelig ikke at det er noe påtatt spill for å skaffe seg ny image, han framstår genuin. At han «klikker» litt innimellom tåles derfor bedre fordi han viser at han skjønner selv når det er urimelig og ikke. Og at han blir irritert innimellom når Nakstad er så nitidig, det tror jeg flere av oss hadde blitt. Vi hadde nok bare ikke turt å si fra siden Nakstad er «koronaguden»😂 Enig at han nok har jobbet mye med seg selv i etterkant, men syns å huske at han viste frykt og svake sider i kompani Lauritzen i 2021 også. Antar serien var spilt inn før det fatale julebordet. Har egentlig alltid hatt sans for Hulsker, og oppfattet han som genuin og med et godt hjerte i bunn. Dessverre har han et voldsomt temperament og mister hodet i en del situasjoner. Forsvarer absolutt ikke det som skjedde, helt riktig at han ble straffet for det. Men syns også han har en varme og selvinnsikt som taler til hans fordel. Endret 16. oktober av FrøkenBlå 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunaen Skrevet 16. oktober #503 Del Skrevet 16. oktober FrøkenBlå skrev (4 timer siden): Enig at han nok har jobbet mye med seg selv i etterkant, men syns å huske at han viste frykt og svake sider i kompani Lauritzen i 2021 også. Antar serien var spilt inn før det fatale julebordet. Har egentlig alltid hatt sans for Hulsker, og oppfattet han som genuin og med et godt hjerte i bunn. Dessverre har han et voldsomt temperament og mister hodet i en del situasjoner. Forsvarer absolutt ikke det som skjedde, helt riktig at han ble straffet for det. Men syns også han har en varme og selvinnsikt som taler til hans fordel. Visste ikke om saken før jeg nå googlet det! Så fryktelig sagt av han!!! Men, han la seg flat, samarbeidet med politiet og aksepterte dommen. Det syntes jeg var realt gjort av han. Mange som har fornektet ting i det vide og brede.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 16. oktober #504 Del Skrevet 16. oktober Er klar over at Hulsker er en hissigpropp. Dette visste jeg allerede da han spilte på Molde. Synes det var fryktelig trist det som skjedde med det julebordet osv. Men har alltid likt han. Synes han fremstår som en normal fyr,som også er sympatisk og om han er det eller ikke,så har jeg inntrykk av han som en snill og god person. Synes også han har en fin humor. Er vel en av de gamle fotballspillerene jeg liker aller best. Synes det er hyggelig at han har klart å komme seg tilbake! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 16. oktober #505 Del Skrevet 16. oktober Fant80 skrev (1 time siden): Er klar over at Hulsker er en hissigpropp. Dette visste jeg allerede da han spilte på Molde. Synes det var fryktelig trist det som skjedde med det julebordet osv. Men har alltid likt han. Synes han fremstår som en normal fyr,som også er sympatisk og om han er det eller ikke,så har jeg inntrykk av han som en snill og god person. Synes også han har en fin humor. Er vel en av de gamle fotballspillerene jeg liker aller best. Synes det er hyggelig at han har klart å komme seg tilbake! Han ble nok oppfattet som en klyse på fotballbanen. Husker han som en spiller med grisetaklinger og stort temperament. Hulsker og Northug...ja jeg har litt sansen for "klyser" som er stor i kjeften med et glimt i øyet og med masse humor. Løke litt også, men han kan bli litt mye... Hadde jaggu vært kjedelig om det kun var trauste folk som alltid er politisk korrekt som får taletid. Ja til fargeklatter. Synes Hulsker gjør en god figur på 71 grader nord. Det samme må jeg si om Henrik Borg som jeg ikke hadde høye forventninger om. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 16. oktober #506 Del Skrevet 16. oktober K_mb skrev (1 minutt siden): Han ble nok oppfattet som en klyse på fotballbanen. Husker han som en spiller med grisetaklinger og stort temperament. Hulsker og Northug...ja jeg har litt sansen for "klyser" som er stor i kjeften med et glimt i øyet og med masse humor. Løke litt også, men han kan bli litt mye... Hadde jaggu vært kjedelig om det kun var trauste folk som alltid er politisk korrekt som får taletid. Ja til fargeklatter. Synes Hulsker gjør en god figur på 71 grader nord. Det samme må jeg si om Henrik Borg som jeg ikke hadde høye forventninger om. Jeg fallt av med Frank Løke. 🤣 Der ser jeg virkelig ingenting interessant. Som antagoonist i reality gjerne,men han er ikke noe likanes person for min del. Enig i Henrik Borg. Virker også som en fin fyr. I hvertfall langt bedre en jeg hadde forestillet meg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 16. oktober #507 Del Skrevet 16. oktober Fant80 skrev (Akkurat nå): Jeg fallt av med Frank Løke. 🤣 Der ser jeg virkelig ingenting interessant. Som antagoonist i reality gjerne,men han er ikke noe likanes person for min del. Enig i Henrik Borg. Virker også som en fin fyr. I hvertfall langt bedre en jeg hadde forestillet meg. Haha litt bare. Ler litt av han 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 16. oktober #508 Del Skrevet 16. oktober vel GGG er en ting, too much, men jeg er ikke så fan av Carina heller, som bruker allslags sykdommer som unnskyldning for å komme seg frem, og har da MER RETT til å være med på tur enn noen andre, selv om hun ødelegger mye på turene det blir liksom de 2 i gruppa som jamrer seg og dominerer på hver sin måte. Espen og Tonje blir de som "skal holde ut" akseptere og gå slalom mellom alt, og det blir også litt feil. Ser jo at Nakstad og co suser frem på en annen måte, der er det Hulsker som lirer av seg... men må holde ut 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nostradamus Skrevet 17. oktober #509 Del Skrevet 17. oktober (endret) Spoiler HAHAHA! Lykke! Jeg tror rett og slett ikke at gjengen i crewet tålte trynet hans, ei heller Tom Stiansen - de hadde ikke gjort dette mot noen andre. Og den bukkingen hans minner om narsissistisk oppførsel. Vet at mange synes at han gir underholdning, men jeg ble fysisk kvalm i dag når han sa at premien aldri betydde noe. Etter å ha sagt at han skal vinne koste hva det koste vil. Klart en halv million betyr noe, han kjøper jo utleieleiligheter for å betale minst mulig skatt... (utsagn fra ham selv). Ja til flere komikere med på programmet, jeg ler jo høyt hver episode. Endret 17. oktober av Nostradamus 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 17. oktober Forfatter #510 Del Skrevet 17. oktober makkapakka skrev (7 timer siden): vel GGG er en ting, too much, men jeg er ikke så fan av Carina heller, som bruker allslags sykdommer som unnskyldning for å komme seg frem, og har da MER RETT til å være med på tur enn noen andre, selv om hun ødelegger mye på turene det blir liksom de 2 i gruppa som jamrer seg og dominerer på hver sin måte. Espen og Tonje blir de som "skal holde ut" akseptere og gå slalom mellom alt, og det blir også litt feil. Ser jo at Nakstad og co suser frem på en annen måte, der er det Hulsker som lirer av seg... men må holde ut Hun har vel ikke sagt at hun har mer rett til å være på tur enn andre. Hun gjør sitt beste og strekker seg så langt hun klarer ut fra hennes forutsetninger. Å kalle ulcerøs kolitt "allslags" sykdommer, er flåsete av deg. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelia Skrevet 17. oktober #511 Del Skrevet 17. oktober Jeg liker absolutt ikke kjendisreality, og unngår det som er. Jeg hadde likevel tenkt å se årets serie pga. Espen Nakstad, men droppa ut da Gaute begynte å bli ille. Siden har jeg ikke sett. Boikotter alt som skrives om ham, på samme måte som jeg dropper å klikke på saker om for eksempel Durek. De tjener penger på, men fortjener ikke oppmerksomhet. Jeg kommer til å holde meg langt unna programmer med Gaute i framtiden. Prøver stort sett også å unngå programmer med influensere, som generelt er villige til å gjøre mye dumt for å få oppmerksomhet. Uten oppmerksomhet, ingen influensere. Det er altfor mange som har startet «se på meg» -karrieren med å vise puppene eller ha sex på TV. Og så tjener de plutselig masse og får bli med på andre programmer der de kan bedre imaget sitt. Jeg foretrekker å se på mennesker som har noe vettugt å komme med/bidra med. (Derav Nakstad.) 5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoor Skrevet 17. oktober #512 Del Skrevet 17. oktober Lykkelia skrev (3 minutter siden): Jeg liker absolutt ikke kjendisreality, og unngår det som er. Jeg hadde likevel tenkt å se årets serie pga. Espen Nakstad, men droppa ut da Gaute begynte å bli ille. Siden har jeg ikke sett. Boikotter alt som skrives om ham, på samme måte som jeg dropper å klikke på saker om for eksempel Durek. De tjener penger på, men fortjener ikke oppmerksomhet. Jeg kommer til å holde meg langt unna programmer med Gaute i framtiden. Prøver stort sett også å unngå programmer med influensere, som generelt er villige til å gjøre mye dumt for å få oppmerksomhet. Uten oppmerksomhet, ingen influensere. Det er altfor mange som har startet «se på meg» -karrieren med å vise puppene eller ha sex på TV. Og så tjener de plutselig masse og får bli med på andre programmer der de kan bedre imaget sitt. Jeg foretrekker å se på mennesker som har noe vettugt å komme med/bidra med. (Derav Nakstad.) Noe av det dummeste jeg har lest. Du boikotter alt som skrives om GGG i 71 grader nord, men kommenterer på en tråd om 71 grader nord, hvor 90% av svarene omhandler han? 😅 28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 17. oktober #513 Del Skrevet 17. oktober Mollebolle skrev (1 time siden): Hun har vel ikke sagt at hun har mer rett til å være på tur enn andre. Hun gjør sitt beste og strekker seg så langt hun klarer ut fra hennes forutsetninger. Å kalle ulcerøs kolitt "allslags" sykdommer, er flåsete av deg. Visste ikke hun hadde det også å stri med på turen. Fikk litt dårlig samvittighet for å si jeg er lei av klaginga nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miomino Skrevet 17. oktober #514 Del Skrevet 17. oktober (endret) makkapakka skrev (9 timer siden): vel GGG er en ting, too much, men jeg er ikke så fan av Carina heller, som bruker allslags sykdommer som unnskyldning for å komme seg frem, og har da MER RETT til å være med på tur enn noen andre, selv om hun ødelegger mye på turene det blir liksom de 2 i gruppa som jamrer seg og dominerer på hver sin måte. Espen og Tonje blir de som "skal holde ut" akseptere og gå slalom mellom alt, og det blir også litt feil. Ser jo at Nakstad og co suser frem på en annen måte, der er det Hulsker som lirer av seg... men må holde ut Jeg tror du ser en annen versjon av dette programmet enn meg. I den versjonen jeg ser har jeg ikke hørt Carina Olset si at hun har mer rett til å være med på tur enn de andre. Når det kommer til din påstand "bruke allslags sykdom som unnskyldning for å komme seg frem". Vet du hva Ulcerøs kolitt er, hvilke symptomer det gir? Hvis ikke anbefaler jeg du tar et googlesøk på dette. Mulig du da vil revurdere din påstand om "allslags sykdom". Meniskskade er heller ikke uproblematisk. Endret 17. oktober av Miomino 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 17. oktober #515 Del Skrevet 17. oktober (endret) Lykkelia skrev (1 time siden): Jeg liker absolutt ikke kjendisreality, og unngår det som er. Jeg hadde likevel tenkt å se årets serie pga. Espen Nakstad, men droppa ut da Gaute begynte å bli ille. Siden har jeg ikke sett. Boikotter alt som skrives om ham, på samme måte som jeg dropper å klikke på saker om for eksempel Durek. De tjener penger på, men fortjener ikke oppmerksomhet. Jeg kommer til å holde meg langt unna programmer med Gaute i framtiden. Prøver stort sett også å unngå programmer med influensere, som generelt er villige til å gjøre mye dumt for å få oppmerksomhet. Uten oppmerksomhet, ingen influensere. Det er altfor mange som har startet «se på meg» -karrieren med å vise puppene eller ha sex på TV. Og så tjener de plutselig masse og får bli med på andre programmer der de kan bedre imaget sitt. Jeg foretrekker å se på mennesker som har noe vettugt å komme med/bidra med. (Derav Nakstad.) Og Nakstad 'nedverdiget' seg til å reise på tur med dem? Godt at han ikke har slike ovenfra og ned holdninger da... Skråsikker på at han har dannet gode vennskap med flere av dem i etterkant og det uten å være flau over det... Tullete fordommer! Endret 17. oktober av Lawyam 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 17. oktober #516 Del Skrevet 17. oktober (endret) Lykkelia skrev (1 time siden): Jeg liker absolutt ikke kjendisreality, og unngår det som er. Jeg hadde likevel tenkt å se årets serie pga. Espen Nakstad, men droppa ut da Gaute begynte å bli ille. Siden har jeg ikke sett. Boikotter alt som skrives om ham, på samme måte som jeg dropper å klikke på saker om for eksempel Durek. De tjener penger på, men fortjener ikke oppmerksomhet. Jeg kommer til å holde meg langt unna programmer med Gaute i framtiden. Prøver stort sett også å unngå programmer med influensere, som generelt er villige til å gjøre mye dumt for å få oppmerksomhet. Uten oppmerksomhet, ingen influensere. Det er altfor mange som har startet «se på meg» -karrieren med å vise puppene eller ha sex på TV. Og så tjener de plutselig masse og får bli med på andre programmer der de kan bedre imaget sitt. Jeg foretrekker å se på mennesker som har noe vettugt å komme med/bidra med. (Derav Nakstad.) Spoiler Motsatt for min del. Har ikke sett dette på flere år, men har valgt å se etter alt bråket rundt Gaute. Men nå som han er ute etter en svært kjedelig episode, så ser jeg ikke underholdningsverdien i å se videre. Endret 17. oktober av Djækklåsst 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 17. oktober #517 Del Skrevet 17. oktober Spoiler Likte heller ikke at han måtte gå! Rett nok konkurranse, men liker ikke måten det ble gjort på. De kunne ha reddet han. Forstår deres side av saken, men det hadde vært mer realt å redde. Hadde vært kjekt å se noe annet enn hvilepuls fra han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 17. oktober #518 Del Skrevet 17. oktober Lawyam skrev (45 minutter siden): Skjul innhold Likte heller ikke at han måtte gå! Rett nok konkurranse, men liker ikke måten det ble gjort på. De kunne ha reddet han. Forstår deres side av saken, men det hadde vært mer realt å redde. Hadde vært kjekt å se noe annet enn hvilepuls fra han. Spoiler Jeg er ikke så skråsikker på at han er ute. På teaseren til søndagens episode kom det et helikopter, så jeg føler på meg en tvist. Jeg håper han kommer tilbake, og blir slått i finalen av feks Carina haha. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OsloSS Skrevet 17. oktober #519 Del Skrevet 17. oktober (endret) Spoiler Litt morsomt Grøtta Grav sa han ville gitt alt for laget. Men å gå rundt med Anna Anka i Ålesund og late som han ikke var kjent i byen..er vel ikke mye lagspill. Endret 17. oktober av OsloSS . 20 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 17. oktober #520 Del Skrevet 17. oktober yamask skrev (46 minutter siden): Skjul innhold Jeg er ikke så skråsikker på at han er ute. På teaseren til søndagens episode kom det et helikopter, så jeg føler på meg en tvist. Jeg håper han kommer tilbake, og blir slått i finalen av feks Carina haha. Spoiler Tviler jo på at han blir slått ut hvis han kommer tilbake da og hvertfall ikke av Carina. Jeg blir litt egentlig sur, hvertfall litt delt, hvis de sender han inn igjen da, fordi de trenger vel ikke overdrive med å lage til tvister heller. Det blir litt tullete. Kanskje de heller bør konsentrere seg om turer enn forsøke å lage det til et intrigeprogram. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå