tunaen Skrevet 15. oktober #481 Del Skrevet 15. oktober iliah skrev (13 timer siden): Skjul innhold Ekstremt spennende i dagens episode! Jeg ler høyt dersom de ikke redder han på torsdag Den ultimate tvist, hvor skurken ryker fordi han oppfører seg stygt mot andre. Alle andre hadde de reddet. Henrik for the win! Hadde aldri trodd at jeg skulle være SÅ enig med Henrik. Er sjokkert over at de andre ikke tenkte på det. Eller. Så tenkte alle det, men ingen turte å si noe😅 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 15. oktober #482 Del Skrevet 15. oktober tunaen skrev (50 minutter siden): Hadde aldri trodd at jeg skulle være SÅ enig med Henrik. Er sjokkert over at de andre ikke tenkte på det. Eller. Så tenkte alle det, men ingen turte å si noe😅 Altså scenen der han egentlig skriker til det andre laget «er dere spent forbanna tjukke i huet» (ikke sitat altså!) var fantastisk, og ikke sett for meg jeg heller at jeg skulle «elske» Henrik Borg😂 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 15. oktober #483 Del Skrevet 15. oktober Håper at lag Lindesnes med vilje taper etappen. Gaute fortjener ikke å bli reddet slik som han har vært mot lagkameratene sine. 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nostradamus Skrevet 16. oktober #484 Del Skrevet 16. oktober (endret) Gaute er jo rett og slett den ekte mannlige versjonen av karakteren Linn Skåber spiller i Hjerte til Hjerte. Endret 16. oktober av Nostradamus 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 16. oktober #485 Del Skrevet 16. oktober Jeg lurer på om denne tvisten, med å ta ut 3G for at laget så må redde ham, hadde skjedd om oppførselen hans hadde vært annerledes. Det hadde jo vært brutalt mot en "snill" deltaker å overlate skjebnen hens til laget bare pga av at vedkommende lå dårligst an. Kanskje er dette iscenesatt for å vise hvor viktig LAGET er i en sånn konkurranse... 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 16. oktober #486 Del Skrevet 16. oktober Har dere sett Tiktok under videor som inneholder farmen kjendis 2024? Der er det guttastemning til de grader. Gaute blir nærmest hyllet som en helt og forbilde for sin råtne oppførsel. Da er man en ekte Alfa,og det er FRP og gooood stemning. De klarer til og med klemme ut et par henvisninger til NAV bare av dette. De som reagerer er bare Woke. Sån har det altså blitt 🤣 Håper forøvrig at de driter i han,og han ender på hue og ræva ut av serien - med hvilepuls. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppa88 Skrevet 16. oktober #487 Del Skrevet 16. oktober Har bevisst ikke sett 71 på maaange år, men ville se i år pga Hulsker egentlig, alltid likt han. Hadde aldri trodd at jeg skulle sitte igjen med et kjempegodt inntrykk av Henrik Borg og Anna Anka, og motsatt inntrykk av Gaute. 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OsloSS Skrevet 16. oktober #488 Del Skrevet 16. oktober Gaute Grøtta Grav. Norges Andrew Tate? Som slår et slag for at en mann skal være mann. I dag annonserer han den nye låta si "Hvilepuls"på Instagram som blir lagt ut på Spotify i dag. Synger om hvordan han kjører på i senga med hvilepuls. 😆 https://www.instagram.com/gautegg/?hl=nb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 16. oktober #489 Del Skrevet 16. oktober Peppa88 skrev (15 minutter siden): Har bevisst ikke sett 71 på maaange år, men ville se i år pga Hulsker egentlig, alltid likt han. Hadde aldri trodd at jeg skulle sitte igjen med et kjempegodt inntrykk av Henrik Borg og Anna Anka, og motsatt inntrykk av Gaute. Synes Hulsker var ei klyse på banen, men har fått et helt annet inntrykk av han nå. Har virkelig fått et svært godt inntrykk av han etter 71 grader nord. Må si at Gaute har MYE og lære av Hulsker og Nakstad, men det evner vel ikke han å forstå. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OsloSS Skrevet 16. oktober #490 Del Skrevet 16. oktober Kjetil E skrev (5 minutter siden): Synes Hulsker var ei klyse på banen, men har fått et helt annet inntrykk av han nå. Har virkelig fått et svært godt inntrykk av han etter 71 grader nord. Må si at Gaute har MYE og lære av Hulsker og Nakstad, men det evner vel ikke han å forstå. Kanskje Hulsker fikk en wakeup-call da han ble dømt for hatefulle ytringer for to år siden. https://www.nrk.no/norge/bernt-hulsker-dommes-til-betinget-fengsel-for-hatefulle-ytringer-1.16137827 Kalte en dørvakt "jævla neger" og "hvordan kan du be en hvit mann om å gå ut". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 16. oktober #491 Del Skrevet 16. oktober Fant80 skrev (1 time siden): Har dere sett Tiktok under videor som inneholder farmen kjendis 2024? Der er det guttastemning til de grader. Gaute blir nærmest hyllet som en helt og forbilde for sin råtne oppførsel. Da er man en ekte Alfa,og det er FRP og gooood stemning. De klarer til og med klemme ut et par henvisninger til NAV bare av dette. De som reagerer er bare Woke. Sån har det altså blitt 🤣 Håper forøvrig at de driter i han,og han ender på hue og ræva ut av serien - med hvilepuls. Det er små unge gutter som skriver dette. Alder mellom 14 - 24 tipper jeg, hvor de rundt 24 har misforstått totalt hva kvinner vil ha. De aller fleste oppegående mennesker ser Gautes oppførsel for det det er - umodent og narssisistisk, og ikke en man vil ha i livet sitt. De samme folkene som nå digger Gaute er de som også digget Tate, og han er allerede avslørt som en stor taper. Jeg tror fortsatt dette GGG-greiene er et blaff som går over. Kan godt hende han drar inn 3 - 400.000 på låta og opptredener etter 71, men etter det blir han glemt, slik han var før han ble med. Det blir hans jobb å gjøre seg relevant, og når eneste han har å by på er rask danseband-musikk med nødrim og middelmådig stemme kommer han ikke langt. OsloSS skrev (13 minutter siden): Kanskje Hulsker fikk en wakeup-call da han ble dømt for hatefulle ytringer for to år siden. https://www.nrk.no/norge/bernt-hulsker-dommes-til-betinget-fengsel-for-hatefulle-ytringer-1.16137827 Kalte en dørvakt "jævla neger" og "hvordan kan du be en hvit mann om å gå ut". Det fikk han helt sikkert. Han har også sonet straffen sin, sagt ordentlig unnskyld, mistet jobb, manager og ble kansellert etter et heftig mediakjør der alle hadde sin mening. 5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 16. oktober #492 Del Skrevet 16. oktober FruRosa skrev (1 time siden): Jeg lurer på om denne tvisten, med å ta ut 3G for at laget så må redde ham, hadde skjedd om oppførselen hans hadde vært annerledes. Det hadde jo vært brutalt mot en "snill" deltaker å overlate skjebnen hens til laget bare pga av at vedkommende lå dårligst an. Kanskje er dette iscenesatt for å vise hvor viktig LAGET er i en sånn konkurranse... Jeg lurte også litt på dette. Har de gjort noe sånt i 71 før? Har det ikke vært sånn at om en av de merkede går ut pga skade eller trekker seg, så er den andre automatisk merket i neste "kamp"? Ble litt dårlig forklart. Men jeg kan ikke huske at noen har automatisk røket ut uten å være i noe kamp? Det er jo i utgangspunktet veldig urettferdig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 16. oktober #493 Del Skrevet 16. oktober refill skrev (1 minutt siden): Jeg lurte også litt på dette. Har de gjort noe sånt i 71 før? Har det ikke vært sånn at om en av de merkede går ut pga skade eller trekker seg, så er den andre automatisk merket i neste "kamp"? Ble litt dårlig forklart. Men jeg kan ikke huske at noen har automatisk røket ut uten å være i noe kamp? Det er jo i utgangspunktet veldig urettferdig. Jeg kan aldri huske at noen har røket ut uten å kunne avgjøre det selv (via merking og kamp). Enig i at det er urettferdig om 3G ryker ut pga laget, uten mulighet til å påvirke resultatet selv. JA, han har hatt en ufyselig oppførsel og la selv opp til å bli merket i etappen med AA, men at andre skal bestemme hans videre skjebne er feil. Det hadde vært fornøyelig å se ham ryke pga laget, det laget han selv ikke har tatt hensyn til, men alikevel urettferdig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 16. oktober #494 Del Skrevet 16. oktober FruRosa skrev (23 minutter siden): Det hadde vært fornøyelig å se ham ryke pga laget, det laget han selv ikke har tatt hensyn til, men alikevel urettferdig. Ja om dette hadde blitt gjort mot noen av de andre hadde det jo blitt ramaskrik, så jeg begynte i alle fall å lure på det samme som deg - om stemningen har vært så dårlig og anstrengt at de ga laget en mulighet til å skippe han ut. Nesten litt konspi, men bare en veldig merkelig twist i 71. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 16. oktober #495 Del Skrevet 16. oktober Lurer på om det er en hake ved det oppdraget om å redde Gaute. Feks at hvis de velger å ikke redde han så blir de 3 andre også merket og de 4 må konkurrere mot hverandre i en utslagskonkurransen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 16. oktober #496 Del Skrevet 16. oktober Syns det er litt synd at de lager en sånn konkurranse hvor det lønner seg å være kjip. Hvis de går sakte med vilje så har de jo ikke vært særlig mye bedre enn Gaute selv, som tenker på seg selv framfor laget. Og hvis de redder ham, så er det helt idiotisk gjort som Henrik sier. Så nå er de nesten nødt til å være kjipe. Helt i starten av 71 så var programmet litt sånn, folk skulle stemme ut hverandre og være fæle mot hverandre. Men så ble det heldigvis en del av programmet å være rause og hjelpe hverandre. Helt til nå. Kanskje de har gjort det sånn fordi Gaute er så fæl, men jeg liker ikke å se på folk som tvinges til å være kjipe eller så taper de. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 16. oktober #497 Del Skrevet 16. oktober Hatsumomo skrev (51 minutter siden): Lurer på om det er en hake ved det oppdraget om å redde Gaute. Feks at hvis de velger å ikke redde han så blir de 3 andre også merket og de 4 må konkurrere mot hverandre i en utslagskonkurransen. Tror at i utgangspunktet så var Gaute og Anna i fare og det laget som kom frem først reddet sitt medlem. Men siden Anna trakk seg måtte de gjør om. Så jeg tipper at hvis de når frem før fristen får de tilbake Gaute, gjør de ikke det går han over til det andre laget. De har jo allerede mistet en av de utsatte, så kan vel ikke miste en til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 16. oktober #498 Del Skrevet 16. oktober Dragonfly84 skrev (2 timer siden): Syns det er litt synd at de lager en sånn konkurranse hvor det lønner seg å være kjip. Hvis de går sakte med vilje så har de jo ikke vært særlig mye bedre enn Gaute selv, som tenker på seg selv framfor laget. Og hvis de redder ham, så er det helt idiotisk gjort som Henrik sier. Så nå er de nesten nødt til å være kjipe. Helt i starten av 71 så var programmet litt sånn, folk skulle stemme ut hverandre og være fæle mot hverandre. Men så ble det heldigvis en del av programmet å være rause og hjelpe hverandre. Helt til nå. Kanskje de har gjort det sånn fordi Gaute er så fæl, men jeg liker ikke å se på folk som tvinges til å være kjipe eller så taper de. Jeg slutta å se på 71 grader nord nettopp pga det lagopplegget med nominering og ja som var før, fordi det ødela hele programmet. Og tror at om de ikke hadde endret til merking og utslagskonkurranser da de gjorde så hadde ikke programmet overlevd i 25 år, fordi fokuset kom bort fra natur og prestasjoner. Havna tilfeldigvis på de 2 første sesongene av kjendis-versjonen på Discovery+, det var jo ikke faste lag en gang. De konkurrerte om frikort, den som vant ble lagleder på neste etappe og fikk peke ut den andre laglederen, så valgte de lag etter «gymmetoden» fra etappe til etappe. Allerede da var det i alle fall mer konkurranse på hvem som røk ut, de 2 dårligste i frikortkonkurransen måtte ofte i utslagsfuell. I vanlig 71 var det vel ren utstemming før de begynte å legge om? Var jo et alliansehelvete til slutt. Hadde ikke GGG sabotert etappen i Ålesund hadde jeg sett annerledes på det. Jeg håper ikke de går inn for å tape med god margin, men at de heller velger å gjøre sitt beste, men uten å gi det ekstra liksom. Og Carina har jo en skade, så da vil jo GGG få se i praksis at du er aldri sterkere enn ditt svakeste ledd, og 71 er ikke en individ-konkurranse før i finalen. Men har det ikke vært sånne «redde»-konkurranser før? Men det har kanskje vært merking da, og ikke direkte utslag. Det er fullt mulig de har måttet justere underveis fordi ting utvikla seg som de gjorde. Om ikke annet prøve å gi GGG en tankevekker og lærepenge. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 16. oktober #499 Del Skrevet 16. oktober Kjetil E skrev (6 timer siden): Synes Hulsker var ei klyse på banen, men har fått et helt annet inntrykk av han nå. Har virkelig fått et svært godt inntrykk av han etter 71 grader nord. Må si at Gaute har MYE og lære av Hulsker og Nakstad, men det evner vel ikke han å forstå. Har inntrykk av at Hulsker virkelig har tatt en oppvask med seg selv og jobba med ting etter det som skjedde på det julebordet og dommen. Temperament har han, og det må han leve med. Men oppfatter at han har lært å leve med og håndtere det på en annen måte, og han framstår med en genuin selvinnsikt og at han nå også viser svake sider, som andre har påpekt, det jeg før opplevde ham som en «mannfolk er tøffe, gutta!!!»-type. At deltakelsen er rebranding for ham, det er det nok sikkert. Men opplever virkelig ikke at det er noe påtatt spill for å skaffe seg ny image, han framstår genuin. At han «klikker» litt innimellom tåles derfor bedre fordi han viser at han skjønner selv når det er urimelig og ikke. Og at han blir irritert innimellom når Nakstad er så nitidig, det tror jeg flere av oss hadde blitt. Vi hadde nok bare ikke turt å si fra siden Nakstad er «koronaguden»😂 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adriana32 Skrevet 16. oktober #500 Del Skrevet 16. oktober Me for life skrev (2 timer siden): Tror at i utgangspunktet så var Gaute og Anna i fare og det laget som kom frem først reddet sitt medlem. Men siden Anna trakk seg måtte de gjør om. Så jeg tipper at hvis de når frem før fristen får de tilbake Gaute, gjør de ikke det går han over til det andre laget. De har jo allerede mistet en av de utsatte, så kan vel ikke miste en til. Herregud jeg håper ikke han går over til det andre laget😬 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå