Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Mollebolle

Anbefalte innlegg

yamask skrev (7 minutter siden):

Tipper det bare er et vindkast som går over like fort som det kom. Tror ikke han kan leve på hvilepuls og drittsekk-image lenger enn kanskje maks 3 uker etter 71 er ferdig. Da har befolkningen gått videre i livet, og har en ny skandale å diskutere.

Jeg tror ikke han har nok å by på til å holde interessen gående. Han er totalt uinteressant utenom at han er nedlatende, frekk og selvhøytidelig. Null annet. Hadde han skrytt av seg selv på samme måte MEN vært en hyggelig lagspiller hadde det stilt seg litt annerledes. 

Jeg har gått fra å heie på ham på Farmen, like ham godt som programleder på Farmen, til å bli nøytral til ham pga slutta se på Farmen, til å bli ganske flau av å lese om hans politiske karriere og til nå å virkelig mislike ham. 

Kanskje, men att alle de store mediene skriver att han kjem ut med en ny låt er vanvittig reklame,som andre artister bare kan drømme om.

og att det blir mye realety frammover(Om han vil) er het sikkert.

Ein slik figur er eit funn for slike konsept.Berre sjå på innlegga her 90 prosent er om Gaute.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Arne_Toholt

GGG har spilt kortene sine riktig her altså. Nå blir det låt og hvilepuls-kurs for en god sak. Tipper folk snur i kritikken når de ser hva han egentlig har holdt på med i 71GN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arne_Toholt skrev (14 minutter siden):

GGG har spilt kortene sine riktig her altså. Nå blir det låt og hvilepuls-kurs for en god sak. Tipper folk snur i kritikken når de ser hva han egentlig har holdt på med i 71GN.

Yepp… Etter boka.
har nok blitt mye større en han hadde reinet med. Folk har gått bananas, rotet frem gamle synder laget låter, kledd seg ut skrevet side opp og side ned. Gjekk fra C kjendis til A kjendis på få uker. Tipper Manegmentet hans er fornøgde.

Mange som ikke aner hvordan det fungere, men Kjendisstatus er kjendisstatus okke som. Plutseleg kan han gå fra 5000 til 100 000 for en enkel eventjobb… Rbnb en hans blir sikkert booket ut året Og Hvilepuls begrepet han har tatt hevd på… Genialt!

Endret av Neida så
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at han blir noe mer poppis etter dette. Litt høyere seertall akkurat nå ja, men tror ikke han har det som skal til for å være med videre. Han kan ikke leve av «hvilepulsen» for alltid, han er for usympatisk og usjarmerende til det. Til og med Frank Løke, som jeg ikke finner hverken særlig sjarmerende eller morsom, ser jeg kan ha fine sider. Tror grunnen er at han gjør narr av/sparker/latterligjør oppover og ikke nedover. Feks disset han Isak Dreyer i det programmet med Oslo-losen. Altså en annen sterk spiller. Men kan ta vare på og få med svakere spillere enn seg selv ( som Rikke i 71 grader). GGG sparker nedover og legger skylden på andre. Æsj. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arne_Toholt skrev (29 minutter siden):

Nei, jeg kommer nok til å synes han er uspiselig også lenge etter 71* nord er ferdig.... 😝 Fyren er jo ikke riktig navla. Er sammenskrudd for den saks skyld. 

Har aldri likt fyren og akkurat nå bidrar han ikke akkurat til å gjøre inntrykket bedre heller.

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (3 minutter siden):

Nei, jeg kommer nok til å synes han er uspiselig også lenge etter 71* nord er ferdig.... 😝 Fyren er jo ikke riktig navla. Er sammenskrudd for den saks skyld. 

Har aldri likt fyren og akkurat nå bidrar han ikke akkurat til å gjøre inntrykket bedre heller.

Du er jo her og kommenterer. Han har oppført seg sånn att du reagerer . 90posent av denne tråden handler om han. Han er den største snakkisen. Folk elsker å se på han (men hater oppførselen) Han er jo eit funn for realityserien rett å slett.

Han er blitt a kjendis raskt… Han har folk rundt seg som sier han ikke må kommentere noe for å beholde «magien» Dette er eit spill fra en som hver hvordan det skall spilles Drittsekk eller ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida så skrev (2 minutter siden):

Du er jo her og kommenterer. Han har oppført seg sånn att du reagerer . 90posent av denne tråden handler om han. Han er den største snakkisen. Folk elsker å se på han (men hater oppførselen) Han er jo eit funn for realityserien rett å slett.

Han er blitt a kjendis raskt… Han har folk rundt seg som sier han ikke må kommentere noe for å beholde «magien» Dette er eit spill fra en som hver hvordan det skall spilles Drittsekk eller ikke.

Selv om jeg er her inne å kommenterer GGG, så betyr ikke det at jeg liker han som person. Da kan man jo like gjerne stenge denne tråden, sånn at han ikke får mer oppmerksomhet. 

Men når man oppfører seg sånn som han har gjort, så vil det bli reaksjoner. Det er ikke til å unngå. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede sett endel drøye hvilepuls-slogan ungdommen har sendt ut i sosiale medier. Ala Gaute tar alle damer, selv de uten puls etc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (4 minutter siden):

Selv om jeg er her inne å kommenterer GGG, så betyr ikke det at jeg liker han som person. Da kan man jo like gjerne stenge denne tråden, sånn at han ikke får mer oppmerksomhet. 

Men når man oppfører seg sånn som han har gjort, så vil det bli reaksjoner. Det er ikke til å unngå. 

Liker ikke oppførselen jeg heller,langt i fra. Men desverre så er de slikt folk vil ha. 71 grader nord doblet seg i seertal takketvære han.Og det er god butikk for Tv Norge, og for han. Han er en god figur for konseptet rett og slett..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OsloSS skrev (9 timer siden):

Tja. Hun Barbro-baben fra Farmen, ex-kona og nåværende samboer virker jo å være damer fra øverste hylle. Sånn utseendemessig ihvertfall. Så mannen har da draget. Men ikke vet jeg, damer faller jo ofte for menn med selvtillit, og Grøtta Grav har jo veldig høy selvtillit..

Tenker de alle må være svært svaksynt. Han er jo det motsatte av kjekk. Altså....hallo😅 Og med den personligheten blir han jo skyldig. 

Endret av adriana32
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

adriana32 skrev (1 minutt siden):

Tenker de alle må være svært svaksynt. Han er jo det motsatte av kjekk. Altså....hallo😅 Og med den personligheten blir han jo skyldig. Nei, rynkete og jævlig- vært rynkete bestandig han.

Greit nokk att han er ein drittsekk på tv. Men eg skjønnar ikkje vreden. Han har nå aldri sakt att noen har dårlig personlighet, eller att de er rynkerte og jævlige…

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OsloSS skrev (6 timer siden):

Litt off topic, men en får gi Grøtta Grav litt kred for at han har greid å trene seg opp så bra med muskler og stamina. Det har jo krevd mye innsats, og viser dedikasjon og målbevissthet. Nå ligger jo damene langflate etter kroppen hans. 
Husker han fra de første Farmen-sesongene, hvor han skjulte den spinkle fremtoningen med 3 lag med gensere og forsvarets M75 feltbukse. 

Hvilke damer? 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida så skrev (20 minutter siden):

Liker ikke oppførselen jeg heller,langt i fra. Men desverre så er de slikt folk vil ha. 71 grader nord doblet seg i seertal takketvære han.Og det er god butikk for Tv Norge, og for han. Han er en god figur for konseptet rett og slett..

Ja, dessverre... 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så et lite klipp fra den nye sangen hans. Noe så innmari, innmari flaut skal man lete lenge etter. I har hvilepuls når i på kjøre på i senga. Nesten like teit som den knekkebrødsangen. Men bare nesten.

Endret av Krabbekrølle
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krabbekrølle skrev (17 minutter siden):

Jeg så et lite klipp fra den nye sangen hans. Noe så innmari, innmari flaut skal man lete lenge etter. I har hvilepuls når i på kjøre på i senga. Nesten like teit som den knekkebrødsangen. Men bare nesten.

Men det er nettopp derfor jeg tror GGG rir på en høy men kort bølge nå. Han er for uinteressant og mangler talent. Hadde han vært kjempeflink til å synge eller lagde dritgod musikk ville det kanskje vært mer fare for landeplage, men det greiene han lager holder ikke mål. 

Jeg klarer ikke se for meg at noen sitter rundt middagsbordet i desember å snakker om GGG. Med mindre han blir med på et nytt program. Det er det jo fare for da, for jeg er enig i at han drar opp seertall. Jeg begynte se på 71 fordi søstra mi irriterte seg over GGG, men jeg har fortsatt å se på pga de andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide å roe kritikken mot Gaute? Hvis det ser som det ser ut som i neste episode, synes jeg alle er samme ulla, minus hedersmannen Espen Nakstad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

cerruti skrev (2 minutter siden):

Kanskje på tide å roe kritikken mot Gaute? Hvis det ser som det ser ut som i neste episode, synes jeg alle er samme ulla, minus hedersmannen Espen Nakstad

Vet ikke hva som skjer men om alle går mot han, tenker jeg det er hans feil og ikke de andres feil. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Siden episode 17 (som kommer på søndag) heter Gauteshow, så regner jeg med han blir reddet. Med mindre etappen varer helt til da, det kan jo være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (3 minutter siden):
  Skjul innhold

Siden episode 17 (som kommer på søndag) heter Gauteshow, så regner jeg med han blir reddet. Med mindre etappen varer helt til da, det kan jo være.

Spoiler

Folk pleier vel å bli sendt hjem i søndagsepisoden?

vanligvis er jeg mot slikt spill som foreslås i dag, altså tape med vilje for å bli kvitt sterk konkurrent. Og hadde det kun vært møkkaoppførselen med «hvilepuls» osv hadde jeg fortsatt hatt vond smak i munnen av at de vurderer det. MEN her er det 2 tilleggsmoment

1) Carina prøvde å forklare tydelig for ham at du vinner ikke 71 uten laget ditt, han reagerte med å oppføre seg som en furten unge+klassisk narsissist, og nå står han i en situasjon hvor han nettopp er 100% avhengig av nettopp laget sitt.

2) Årsaken til at han er i den situasjonen er at han saboterte etappen i Ålesund med Anne Anka, sannsynligvis fordi han antok at ulempen var at de to ville havne i merkekonkurranse/utslagskonkurranse mot hverandre, og at han da ville gruse henne. 
Så han har satt seg i situasjonen helt på egen hånd, med overlegg, men spillereglene var ikke som han trodde. Og da tenker jeg at akkurat denne gangen kan det være greit med «den som er med på leken, den må tåle steken». Og som Carina sa: hva tror dere Gaute hadde gjort? Jo, han hadde tapt med vilje på pur f for å bli kvitt enten en sterk konkurrent eller et svakt lagmedlem. Så da er det kanskje greit han får smake egen medisin, og de andre får bedre forutsetninger videre.

For øvrig enig i at Carina har sine sider, og kan ikke være bare gnaginga til GGG, for hun har hatt liknende tendenser i andre program jeg har sett henne.

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (32 minutter siden):
  Skjul innhold

Folk pleier vel å bli sendt hjem i søndagsepisoden?

vanligvis er jeg mot slikt spill som foreslås i dag, altså tape med vilje for å bli kvitt sterk konkurrent. Og hadde det kun vært møkkaoppførselen med «hvilepuls» osv hadde jeg fortsatt hatt vond smak i munnen av at de vurderer det. MEN her er det 2 tilleggsmoment

1) Carina prøvde å forklare tydelig for ham at du vinner ikke 71 uten laget ditt, han reagerte med å oppføre seg som en furten unge+klassisk narsissist, og nå står han i en situasjon hvor han nettopp er 100% avhengig av nettopp laget sitt.

2) Årsaken til at han er i den situasjonen er at han saboterte etappen i Ålesund med Anne Anka, sannsynligvis fordi han antok at ulempen var at de to ville havne i merkekonkurranse/utslagskonkurranse mot hverandre, og at han da ville gruse henne. 
Så han har satt seg i situasjonen helt på egen hånd, med overlegg, men spillereglene var ikke som han trodde. Og da tenker jeg at akkurat denne gangen kan det være greit med «den som er med på leken, den må tåle steken». Og som Carina sa: hva tror dere Gaute hadde gjort? Jo, han hadde tapt med vilje på pur f for å bli kvitt enten en sterk konkurrent eller et svakt lagmedlem. Så da er det kanskje greit han får smake egen medisin, og de andre får bedre forutsetninger videre.

For øvrig enig i at Carina har sine sider, og kan ikke være bare gnaginga til GGG, for hun har hatt liknende tendenser i andre program jeg har sett henne.

Spoiler

Har ikke sett så mye 71 grader nord tidligere. Det er sikkert søndager de blir sendt hjem. Håper Gaute ryker. Så lenge Tonje er med er det uansett verdt å se på! Blir rett og slett i godt humør av vesenet hennes.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...